Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen chvíli...

22. 06. 2002
7
0
1775
Autor
Adelan

Za letních nocí pomilujem se s větrem o závod bouří

 

 

Prostřenou chutí

prvního polknutí

letní bouřkou nasycen

nadýchl se

chrám bohyně Artemis

žíly strnulých kamenů

proťaly horké puklinky

 

jen chvíli

zůstala země otevřená

a slunce se tvářilo

že není

 

jen chvíli…

a všechny stezky

zas v moci má

doba návratů

 


Čolito
28. 10. 2002
Dát tip
prolog tentokrát zabodoval víc......

upřímná
28. 09. 2002
Dát tip
Netuším proč, ale strašně mě toto zasáhlo. Budu pátrat. Snad ta poslední sloka a slova : doba návratů.....

Pecen
23. 07. 2002
Dát tip
*

Jákob
17. 07. 2002
Dát tip
......*

Keba
06. 07. 2002
Dát tip
pěkné obraty opravdu

Toxman
03. 07. 2002
Dát tip
Jó to slunce, to se nám tváří všelijak * :-)

Adelan
24. 06. 2002
Dát tip
To:Gastarbajtr Nemyslím si, že by to byl nějaký pokus (básniček v podobném stylu mám víc), natož pak pokus o patos a to dokonce o schillerovský...(ve své omezenosti jsem se do tohoto autora zatím nezačetla, třeba to někdy napravím...) Skoro každé slovo má pro mě zcela konkrétní podtext, je to zřejmě hodně osobní, ale snad to není zas tak na závadu... Díky za reakce... :-) A.

Petula
24. 06. 2002
Dát tip
O úžasném prologu se již hovořilo... Báseň sama pak ve mně evokuje (trochu?) něco jiného, než do ní bylo vloženo. Jsem mnoho let zpátky; po třech horkých červencových týdnech přichází první bouřka; chudá, skoro suchá, jen velké potrhané mračno; ležím na rozpukané zemi a vnímám na holém těle první velké kapky; teprve další bouře, které přišly, zalily prašnou zem, tahle však byla první, ta otevřela cestu vláhy... Adelan, děkuji!

░▒▓-_-▓▒░
«*»


Adélka
22. 06. 2002
Dát tip
Líbí se i už ten prolog. A líbí se mi to celé.

Albireo
22. 06. 2002
Dát tip
Prolog je krásné haiku a báseň sama má hodně do sebe. Tip však dávám za ten prolog.

maty
22. 06. 2002
Dát tip
tip

Gastarbajtr
22. 06. 2002
Dát tip
ano, ten prolog je nejůepší.... ...zbytek mi přijde jako pokus o schillerovský patos...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru