Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fotky z BHH

25. 06. 2002
0
0
2295
Autor
Sýkorka

:o)))))

Milí priatelia,

 

rozhodla som sa, že Vám ukážem zopár fotografií, ktoré boli nafotené počas šermiarskych Hradných hier v Bratislave. Je to iba minimum toho, čo sme ponúkali k vydeniu, ale časom pribudnú ďalšie.

 

Malé predstavenie toho, čo uvidíte, aby ste vedeli, na čo sa vlastne dívate:

 

1.

Šermiarska skupina Arwen z Nitry - je to skupina, ktorá predvádza kvalitný gotický šerm a okrem hereckého talentu sú i skvelí kamaráti. Prezradím Vám, že na každých Hradných hrách ostávajú až do konca a zabávajú divákov doslova s neutíchajúcou energiou....

 

2.

Z Ostravy u nás vystupovali dve skupiny - Šejdíři, ktorí ma fascinovali dokonalými prepojením šermiarskych duelov. Pri ich alegorickej smrti mi behal mráz po chrbte. Môj obdiv patrí aj k ich scénickému tancu. Škoda, že nemáme video (zatiaľ). Pohybové nadanie preukázali  Rytíři svatého Grálu - tiež z Ostravy ( Tyník, Kalais, poznáte ich? ). Roztancovali nám pódium a skoro aj divákov :o)

 

3.

Malý Kubík je dieťatko (strašne milé) Tomáša (na fotkách ako syn čarodejnice - mňa :o) s omotanou hlavou, dlhočiznou bradou a dlhými vlasmi) a Milky (na fotkách ako mačka) z našej skupiny. Myslím, že keď bude mať 16 rokov, každý mu bude závidieť šermiarske nadanie...

 

4.

Musica poetica z Trenčína: Dobový spevokol :o). Vedia hrať čarovne a hlavne kedykoľvek a čokoľvek.

 

5.

Heňo (skup. hist. šermu Corvus Arma) a Rasťo sú naši kamaráti, ktorí nám spestrovali improvizáciou prestávky. Heňo je inak jeden z najlepších barokových šermiarov v Bratislave a dovolím si povedať, že i na Slovensku. Kto ho videl šermovať, nezabudne. A keď si k tomu primyslíte, že sa venuje i fakírstvu... Proste na obdiv. Rasťo je zase človek, ktorý má vždy dobrú náladu. Vždy. :o))))

 

6.

Szent Gyorgy Lovagrend z Visegradu - šermiari z Maďarska, ktorí zvládajú aj streľbu z luku - pokojne by ste sa mohli postaviť k terču a okrem tlčenia srdca by sa Vám nić nestalo :o)))). Sú veľmi podmaniví a zaujímaví. Škoda, že sa na Bratislavský hrad nedajú priviezť kone. V streľbe z luku na koni sú majstri.

 

7.

Môžete sa pokochať aj na našej večeri (vôbec sme neboli hladní :o)))) ) a na remeselníkoch pri práci.

 

PS: Rád svätého Galahada sme my. A tá strašná striga, ktorá Vám vyrazí dych je dokonale zamaskovaná Sýkorka v rozprávke po boku čerta. :o))))))))))) Rekvizitár: Tak už vieš prečo mi prasklo zrkadlo... ;o)))) Inak sa na vystúpeniach pohybujem v tých fialových šatoch.

 

Teraz už ale príjemnú zábavu:

 

http://vrlab.epfl.ch/~janoc/private/bhh2002/

 

(Neviem z toho spraviť odkaz...)


Sýkorka
29. 06. 2002
Dát tip
protivný :o))) To eee a e e :o))) bolo presne to, čo si uhádol, no vidíš, aký si inteligentný, keď sa snažíš. Ja si však neviem vysvetliť to prihlúple gŕŕŕŕ... Poraď mi :o). Alebo radšej nie. Ani si nechcem predstaviť, ako si pri takomto citoslovci musel vyzerať. Máš ešte nejaké v zálohe? :o) Vymysli mi nejaký iný prívlastok, lebo sa uzývam k smrti :o0. ;o)

Pepo
29. 06. 2002
Dát tip
Uch, tu je živo. :o))))

Sýkorka
28. 06. 2002
Dát tip
Rekvizitár: eeee... e e :o)) Preto nie, ale pre niečo iné.

Sýkorka
28. 06. 2002
Dát tip
avizko

Sýkorka
27. 06. 2002
Dát tip
ja som sa ani pred tým neurazila, ty trdlo. Iba som si myslela, že si to občas prehnal. MTR! :o)

Sýkorka
26. 06. 2002
Dát tip
Rekvizitár: Hihi, to by bolo v súlade s ostatnými šermiarmi v skupine - všetci nosia dioptrie a veľmi často šermujú bez okuliarí... :o))))))

Marco
26. 06. 2002
Dát tip
Vďaka. za ... přiblížení... musela to být senzační akce... °-)))

Gioconda
26. 06. 2002
Dát tip
:o) Díky! ♣

Krel
25. 06. 2002
Dát tip
hezké...

Sýkorka
24. 06. 2002
Dát tip
Už je to ako odkaz :o)

Sýkorka
24. 06. 2002
Dát tip
A ak by sa Vám to zapáčilo, naša homepage je www.galahad.sk

Bix
24. 06. 2002
Dát tip
Ďakujem :o) Dosť rada som si spomenula, sestrička :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru