Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Leto

07. 03. 2000
3
0
1377

Príliš... sa dívam do okien, či nás neuvidím niekde stáť a čakám na odovzdanie správy, ktorú píšem každým dňom a potom, keď nebo neodpovedá, pálim všetky papierové mosty a zametám rozbité dni, aby sa nemuselo kráčať naboso... Avšak... na plážach dlane veľkých korytnačiek stále skrývajú naše krásne pieskové hrady...
Silvinka
19. 12. 2000
Dát tip
Bixí :o))) Som iba rosa na jesennom plášti, jemne sa dotkneś a som preč, rozplynutá vo večnosti... Ty tiež nie si prećítaná kniha sestrička :o)))

Bix
18. 12. 2000
Dát tip
Posledná sloha - nádhera, mám rada nevšedné slová a toto má krásnu atmosféru...Silvi, koľko máš podôb ???

Tak to máš určite pravdu, už sa stalo... :o))

Miroslawek
13. 03. 2000
Dát tip
někdy je lepší pořezat se o rozbité dny, aby sis uvědomila své sny...a uskutečnila je

Silvinko nesmutni, ty korytnačky jsou překrásný... :)

ANGELLA
08. 03. 2000
Dát tip
Silvinko, moc se mi líbí poslední 4 řádky. To předtím je všední, nezlob se :-)

Bára Braun
07. 03. 2000
Dát tip
Silvinko Lyryková...nezapřeš svého milého...je to hezké moc hezké a ty korytnačky mě roztesknily

Lyryk
07. 03. 2000
Dát tip
Silvinka není moje milá, (bohužel), je milá, ale jenom mne požádala, abych její pěkné básně vystavil, protože jí to samotné nešlo. Musel jsem to nějak zařídit, a tohle bylo jediné rozumné řešení. Příště už budou básně jen pod jejím vlastním jménem. Silvinko promiň, tyhle asociace jsem vyvolat nechtěl.
Tvoje básně jsou pěkné a já to takhle kazím :-(

Špuntík
07. 03. 2000
Dát tip
za tohle by se ani Lyryk nemusel stydět....

Lyryk: To nevadí, nič sa tým myslím nepokazilo :o)

Všetci ste ma ohromne potešili. Tak sa ďalej usmievajte aj keď sú moje básničky trošku smutné...

Archa
07. 03. 2000
Dát tip
krásně zvláštní

Hackman
07. 03. 2000
Dát tip
jsme tuláci v krajině našich duší

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru