Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

uzdravení přišlo z rozhledny

Výběr: Stanislav_Vašina, Monty_Python
24. 06. 2002
8
0
2445
Autor
Josefk

Boženka = jedna naše známá nejmenovaná populární zpěvačka

Do ordinace pomalu, posmutněle, vkráčela paní Šmerdová, už dva roky učitelka ve výslužbě. Na její ohnuté postavě viditelně ležela tíha jejich zdravotních problémů.

" Tak, paní učitelko, zvýšíme jen Cardilan na jeden denně, to by mělo na ty problémy stačit ", řekla lékařka jistým hlasem.

" A co je jinak nového ?" ... zeptala se optimisticky.

" Představte si, že naše Boženka má nového milence ! " s jiskrou v hlase sdělila pacientka a pokračovala : " v Květech psali, že jí je pětapadesát a vypadá na pětatřicet.....to určitě..." .

Lékařka prohodila zadumaně : " možná mysleli, že z dálky..."

" Co, z dálky, .....leda tak  z rozhledny ! "... rázně dodala již téměř uzdravená pacientka.


clovrdik
08. 11. 2002
Dát tip
:-))) no jo, Hééélenka :-)))))) TIP za opětovné pobavení a zasmání :-))

Josefk
26. 06. 2002
Dát tip
dík za návštěvu

Armand
26. 06. 2002
Dát tip
:)

Wopi
25. 06. 2002
Dát tip
:o))*

MCMLIII
25. 06. 2002
Dát tip
:-)))*!

Josefk
24. 06. 2002
Dát tip
Stanislav V: :-))))))) je to čerstvý, co ? manželka mi to volala před chvilkou .-)

Josefk
24. 06. 2002
Dát tip
ještě av.

Josefk
24. 06. 2002
Dát tip
to máš dost náročný povolání, nejseš Just nebo tak nějak ?

Josefk
24. 06. 2002
Dát tip
někdy lepší než být čtenář myšlenek :-)

Kristova NOHO! No, ještě že to není Eva "Zombie" Pilarová! :o) *

djPes
24. 06. 2002
Dát tip
Kdo cte, ma za tri!

gd
24. 06. 2002
Dát tip
Dokud nebudou programoví ředitelé nejvýznamnějších českých rádií bez milosti popraveni, nebude v Čechách dobře. Lituju S., že musí číst i takovýhle srágory, monitoring tisku je náročnější činnost, než jsem si představoval. Jak se mimochodem těším na nového p. prezidenta? Chceš Klause nebo Zemana (Zeman je pravděpodobnější, chacha...)?

Dabi
24. 06. 2002
Dát tip
Xi xi xi:o)))) Josífku...děkuji:o) Můj upřímný t*

gd: S těma popravama bych souhlasila... kdyby se k tomu mělo schylovat, hlásím se dobrovolně do popravčí čety! Stáníčku... ty jsi tak uvědomělý a loajální, až mě to skoro dojímá. Chtěla jsem jít umej nádobí, ale místo toho si asi zapláču dojetím.

Radost
24. 06. 2002
Dát tip
Losnu nebo Mažňáka, co?...srágory

Print
24. 06. 2002
Dát tip
:-)*!

gd
24. 06. 2002
Dát tip
Volím Mažňáka, je to bezva chuligán! Vy jste tak neangažovaný, až je mi z vás dobře, vás ten okolní svět vůbec nezajímá! Vždyť ti idioti rozhodují jen o daních, zákonech a podobných maličkostech.

Helča
24. 06. 2002
Dát tip
:-)

Helča
24. 06. 2002
Dát tip
navíc užasný název

Mea
24. 06. 2002
Dát tip
Joooooooo :o)))))))))))

Norek
24. 06. 2002
Dát tip
:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru