Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z deníku uplakánka

25. 06. 2002
10
0
2205
Autor
Semipalakva

Dílo převzato od přezdívky Aloiza.

15.DUBEN
  Jedu ubrečenou tramvají po ubrečeným světě. Teď teprvé poznávám, jaký ty lidi jsou. Dokážou se jeden a půl semestru tvářit jako kámoš, a nakonec tě nenechaj přespat natož aby sis mohl přijet pro svoje věci. Na přistýlce, kdes mě opustila je ještě stopa po slzách. A Tomášova krasotinka si tam ve spacáku rozvaluje svoji zadnici. Moje místo pomalu zaplňuje parazit.
  A tak jedu sám, ubrečenou tramvají po ubrečeným světě a píšu ubrečený zprávy z telefonu s prázdnou baterkou jedný ubrečený holce. Vstříct životu na zámku. HA! Potkávám lidský životy a očima se ptám proč? Proč zrovna já, proč my. Ve věžích zámku se ještě svítí a já doufám že tam na mě čekáš, a ty nikde. Po schodech nahoru a ty nikde. Proč? Kdybys chtěla mohla bys... Hnusnej prázdnej pokoj. Na zemi bordel, starý hadry. Černej magič plnej regé, ale lidi pryč. Krásně zařízenej pokoj z představ od paní na vrátnici, která zná jen sto metrů světa okolo a já, kterej jsem projezdil za poslední tejden skoro tisíc kilometrů se teď krčím sám v týdle díře.
  Dva měsíce před koncem svýho života to přeci nevzdám. Beru si telefon a píšu další ubrečený zprávy a svým zrcadlovým pohledem se snažím zvyknout si co nejrychlejc, aby to tolik nebolelo.

Zilla
10. 11. 2002
Dát tip
Mál jsi mě rozbrečel... *

Semeno
14. 10. 2002
Dát tip
ach jo. I přes jiné důvody se občas cejtim podobně. No, a kdo ne. Jenže u mě to neni zas tak častý. Tak se mě to asi víc dotýká. No jo, se soucitem *

Semipalakva
24. 07. 2002
Dát tip
Andílku muj

Andílek
24. 07. 2002
Dát tip
neplac, semi, nebo budu muset plakat s tebou...*

Carodej
26. 06. 2002
Dát tip
ach tak...

valerinka
26. 06. 2002
Dát tip
*!

Amanda
26. 06. 2002
Dát tip
Hmmm jo celkem huste... vim o cem... dobre napsane... je nevim jestli... radej nic to sem nepatri... tak uz snad jen...!*

Semipalakva
26. 06. 2002
Dát tip
kuju všemck

Josefk
25. 06. 2002
Dát tip
jaký lidi jsou, to budeš poznávat ještě dlouho :-)

Vole
25. 06. 2002
Dát tip
*!!

Carodej
25. 06. 2002
Dát tip
Jak - dva měsíce před koncem svého života? Je to skvěle napsané, jen nevím, jestli je všude v pohodě interpunkce. Rozhodně tip, ale zajímá mne, jak moc je tohle fantazie nebo realita a co se myslí těmi dvěma měsíci.

Krel
25. 06. 2002
Dát tip
no můj komentář znáš...

Semipalakva
25. 06. 2002
Dát tip
ty dva měsíce do konce života je obrazně vyjádření zhroucení mojí kariéry na vysoké škole.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru