Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet pro Bambulku

07. 03. 2000
3
0
2244
Autor
Merle

už to bude končit...

Tak sama seděla, za plným stolem, já ji chtěl jen trochu zapojit do hry. Přilákat mezi nás Písmáky kolem. Tak jsem ji oslovil, bojíc se prohry... Nesmělé námitky mávnutím odbyla, ikdyž tím nemohla vůbec nic získat. Mou hlavu si na svá kolena vklínila, jemnými pohyby začla ji vískat. Přestože hlazeny byly jen vlasy, nastaly mi libě příjemné časy, už život neviděl jsem až tak temně. Víc a víc hlazený - zmizela zloba. Na šťastný konec však nezralá doba. Skončil jsem vyhlazen z povrchu země.
mike
20. 11. 2000
Dát tip
A ještě jednou : Ty seš případ. Jednou na ty ženský dojedeš.

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Sonet pro Bambulku: NAA-neříkej, žes neměl na hlavě přilbu ze středověku...aha, jseš vlastně středověkej bezhlavej strašidelů, takžesis nechal v ruce jen přilbu abys nebyl out (haha)....a hlavičku půjčil výše jmenované dámě...jak jsem se vlastně moh přesvědčit v ově m.

Cid
05. 05. 2000
Dát tip
Víš Merle máš typ, za odvahu psát něco jako sonetovou kytici. Co se týče stylu, asi Ti nemusím nic říkat. Sonet je hrozná potvora pokud se má povést. Ta myšlenka je opravdu dobrá.

Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
ty seš ale případ

Mamba
13. 03. 2000
Dát tip
Člověče Merlíku, ty jsi samý sonet...

:o))))))))) nevermerling Merle... ;-)

AZALIN
09. 03. 2000
Dát tip
Tak sice jsi to určitě nečekal (já taky ne), ale za tohle máš ode mě TIPa! :-)

Miroslawek
09. 03. 2000
Dát tip
Ty se máš Merlíku, aby Tě ty ženský neutahaly, mně stačí jenom ta jedna, abych měl co dělat. Fakt nevím jak to zvládáš. Za tuhletu výdrž máš TIP

Bára Braun
07. 03. 2000
Dát tip
Už seš v těch sonetech fakt kovanej...Petrarca se může jít schovat navíc kde by vlastně vzal tolik inspirace když měl jen jednu babu zatímco Ty si už určitě vedeš kartotéku.....Merle , nejsi žádné nedoMerle ....skvělé

Laďa
07. 03. 2000
Dát tip
Kolikrát mám říkat, abys neumíral. Jdu přečíst ten další sonet a jestli nedopadne šťastně, tak si tě najdu.

Šílená
07. 03. 2000
Dát tip
:o))))tolik autentičnosti? Skvělé!!! Je mi to svým způsobem líto že už končíš ale na druhou stranu ani kočka (kocourek) nemá nekonečně životů:o)))

Anonym
07. 03. 2000
Dát tip
Jsem moc rada, ze ted uz vidis zivot v jasnejsich a teplejsich barvach. Kez by to tak bylo na trvalo - to by pro me byl ten nejkrasnejsi darek! A neboj se, ja si Te najdu treba i pod zemi :-)))
Bambulka

Bibša
07. 03. 2000
Dát tip
Děckááá, já jsem to viděla, on fakt nekecá, předl jako koŤátko...:-))))))

zolli
07. 03. 2000
Dát tip
hezka smrt jednou mne taky takhle uhladili - zahladili! Jeste ted na tele citim tu bolest...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru