Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet pro Šílenou

07. 03. 2000
1
0
2413
Autor
Merle

Tak a je tu závěr... další objednávky už nebudou akceptovány :-))

Dívka jak z obrázku, a nebo snad, z pohádky Šíleně šílená princezna? Hrát si na chytrýho už jsem nezvlád. Lež, klam a přetvářku od pravdy rozezná. Rozhodně nechybí jí spousta kuráže, nemívá ve zvyku nějak se kasat. Není jak ovečka. Co chce to dokáže! Samotná klidně by svět mohla spásat. Poznává Budhu a meditní stavy, každý den vymává ctitelů davy... Vedle ní nemívám pod vlasy klid. Ikdyž mám podivný pocity chvílemi, že jsem z té Šílené už taky šílený, aspoň ta jediná nechá mě žít.
mike
20. 11. 2000
Dát tip
Mike :Překvapení, ty jsi neumřel ? Merle :Ty mě teda přeješ věci. Mike :No dobře dobře, čekají mě ještě dva sonety.

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Sonet pro Šílenou: NAA-myslím, že Tě Šílka nechá po sonetu přežít jen proto, že je dostatečně šílená...8c) m.

Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
***

Stepca
11. 03. 2000
Dát tip
No nemám slov. Ještě, že už Šílená nemůže víc šílet:-)

:o)))))))))))

Tynic
10. 03. 2000
Dát tip
O zajímavých lidech zajímavé sonety...co dodat ?

AZALIN
09. 03. 2000
Dát tip
Já se jenom tiše směju pod fousy, mě si nevšímejte... ;-))))

Miroslawek
09. 03. 2000
Dát tip
Merle, já Tě taky nechám žít, když mi napíšeš sonet. AZALINE nelži, Ty nemáš fousy. Nebo se směješ pod moje? A já si říkal, že mi nějak táhne od úst. Šílo, Bibšulín mi přijde až pejorativní ;o)))

Rivka
09. 03. 2000
Dát tip
škoda škoda... nu což, poohlédnu se jinde:-))))) Leč k tématu - celý tvůj sonetoj sejrijál je fakt fajnovej!:-))

Bibša
08. 03. 2000
Dát tip
Jéva, to ti povím, Au, šíli, to bylo moje ucho!!! Pod nátlakem a podtlakem a taky vztlakem píšu: "Merlisimo!!!"

Bibša
07. 03. 2000
Dát tip
Teda, ty fakt žiješ? Hm, to je mrzuté :-(

Šílená
07. 03. 2000
Dát tip
Bibšulíne že ti jednu střelím za ucho ať už jsi zpátky a změníš tu mračíčí tlamičku na úsměv!!! a přípíšeš něco krásnýho:o)))))))

zolli
07. 03. 2000
Dát tip
jsem ochotna poskytnout jed od lekarnika, zarucene zabira... mam ho vozkousenej na Romeovy navrhuji Merliku sklenicku na pul!!! :o(

Bára Braun
07. 03. 2000
Dát tip
..a to neměla dělat !! Jsi rozerván, zmučen, šílený...já bych Tě už z milosti zastřelila, ať se tolik netrápíš.
Ale Tvá dáseň pro Šílenku je srdcervoucí...nádherná ach chci být také Šílená

Laďa
07. 03. 2000
Dát tip
Nesklamal si mě. Díky. Mam opravdu šílenou radost.

Šílená
07. 03. 2000
Dát tip
:o)(-: Merlíku!!!!!! slov je příliš málo na to abych ti pověděla jakou radost si mi udělal koncem svého sonetu. A vyrtuální polibky jsou příliš neosobní takže až přijedeš (doufám že brzo) nezapomeň si odměnu vybrat:o)))) Dnes mi už sotva něco udělá krásněji než tvůj sonet. Budu se snažit abych tvých představ byla někdy hodna...pa mám tě ráda:o)))a DÍK!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru