Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dělení klubů

27. 06. 2002
7
0
5742
Autor
clovrdik

Je na čase s tím něco dělat :-)

     Nazdárek všem. S jistým zpožděním - ale přeci, předkládám k diskusi první z připravovaných auditek týkajícách se klubů, jejich činnosti, dělení atd. Tohle se bude týkat právě přehlednosti a dělení.

     Když se podíváte na výpis klubů, je to jedním slovem chaos a opravdu nevím, co by mělo "náhodného kolemjdocího" nalákat k jejich prohlížení, není-li ovšem tento náhodný kolemjdoucí neobyčejně trpělivý. Proto předkládím k diskusi následující dělení klubů do kategorií.

1) Kluby literární

2) Kluby zájmové - např. Lovci bouří, ...

3) Kluby lokální - např. Rakovnický klub poezie, Klub slovenských písmákov, ...

4) Kluby názorově - postojové - např. CREDO, Klub depresářů, romantiků a snílků, ....

5) Kluby humorné - např. Klub divnovědců, Klub loupačů strupů, ...

6) Kluby organizační - např. Klub vlastníků klubů, Klub budoucnosti Písmáka, ...

7) Kluby dlouhodobě neaktivní

8) Ostatní ( ??? ).

 

     Tak co vy na to ? Vyjádřete se, jestli si myslíte, že dané ( případně jiné, a kdyžtak jaké jiné ) dělení je smysluplné a pokud jste majiteli klubů, navrhněte, do jaké kategorie byste zařadili váš klub.

     Za plodnou debatu předem děkuji.


Scatt
15. 12. 2004
Dát tip
vypada to tu ftipne

..[KAKOSTI]. Ten nápad nemá chybu.

clovrdik
21. 02. 2003
Dát tip
takže mám konečně trochu času a na dělení klubů právě pracuju; pochopitelně ocením jakékoliv další nápady a návrhy

Armand
21. 02. 2003
Dát tip
rebecca: Armandův klub rozhodně jednočlenný není .-) Pokud ovšem nepovažuješ číslo 13 za číslo 1 :))))))

Áďa
29. 01. 2003
Dát tip
Dámy a pánové, jmenuji se Adam Dvořáček a jsem zakladatelem klubu Humorná próza a poezie. Souhlasím, že kluby vznikají poněkud živelně a né každý klub se rozvine až do funkční podoby. Myslím si, že určitým filtrem je počet členů klubu, podle kterého jsou kluby seřazeny. Klub s jedním členem je buď zcela nový nebo zcela nezajímavý. Přesto se nebráním kategorizaci - jen zatím nevím do jaké kategorie nás zařadit, snad klub literární nebo zájmový-to by rozhodli členové hlasováním :o) Chválím Clovrdika za snahu prosadit užitečný nápad, líbí se mi to.

Hakim
16. 01. 2003
Dát tip
Je to velká pravda

nin
10. 01. 2003
Dát tip
tohle bych přivítala, protože ten seznam klubů je už šíleně dlouhej a některý se tématicky naprosto překrývají (drogová tématika) a přitom je někde jenom jméno zakladatele a žádný členové ani díla

aRmida
13. 12. 2002
Dát tip
těším se, protože současný stav je neúnosný...:-)

clovrdik
12. 12. 2002
Dát tip
aRmido, výbornej nápad s těma jazykovědnejma klubama. Řekl bych, že už je tady návrhů dost a tak to předložíme Oldovi :-).

aRmida
11. 12. 2002
Dát tip
no tak co je? kdy s tim teda někdo (autor) něco udělá? doplnil bych kluby jazykovědné, kam patří mahoneyho gramatika a moje přechodníky.

Shammann
12. 11. 2002
Dát tip
Ty hele človrdíku tomu říkám dobrý nápad!!!

Radost
06. 11. 2002
Dát tip
tak jak? už se toho někdo chopil?

Notreal
29. 09. 2002
Dát tip
VŠE CO ZDE BYLO ŘEČENO - VE SMYSLU DĚLENÍ JE DOBRÝ NÁPAD! TEDY - NĚKDO BY S TÍM MĚL JÍT K OLDOVI :-)

Notreal
29. 09. 2002
Dát tip
VŠE CO ZDE BYLO ŘEČENO - VE SMYSLU DĚLENÍ JE DOBRÝ NÁPAD! TEDY - NĚKDO BY S TÍM MĚL JÍT K OLDOVI :-)

Prokletí
29. 09. 2002
Dát tip
Notreal: počkejme, až se Olda vrátí z dálčin dalekých ;o) m.

Prokletí
24. 09. 2002
Dát tip
Napadá mě, že by stálo za to, aby se toho někdo ujmul a došlo by k tomuhle: vlastníkům klubů by byla hromadně odeslána zpráva, že dochází k dělení klubů a byly by jim (s vybídnutím k alespoň minimální střízlivosti) nabídnuty kategorie, kam se zařadit. Následně by vlastníci klubů pověřené osobě napsali svou volbu, ten by ji zhodnotil a buďto potvrdil nebo by s vlastníkem dále diskutoval. Co Vy na to? m. ;o)

Gastarbajtr
22. 09. 2002
Dát tip
řek bych, že Výtěr je taky názorový klub....

Borec
22. 09. 2002
Dát tip
Klub pražských písmáků je určitě lokální, ale kam dám svůj Klub nářezů to zatim nevim...

clovrdik
30. 08. 2002
Dát tip
prokletí - dobrej nápad, díky :-)

clovrdik
30. 08. 2002
Dát tip
no jo, lidi, tak nám končí srpenec, začíná zářič, takže se nechá předpokládat, že se zde zase budete vyskytovat v hojnějším počtu; proto by bylo dobré, abychom se zase začali nad kluby bavit, aby vzniknul nějakej ucelenej návrh, kterej pak dáme Oldovi; předem dík za aktivní přístup :-)

Prokletí
29. 08. 2002
Dát tip
Nevím, jestli mám právo, ale dal bych třeba tabulku s názvy + jednoho reprezentanta na ukázku. Třeba nejaktivnějšího nebo obměněného randomem ;o) Co Vy na to? ;o) m.

galaxy
29. 08. 2002
Dát tip
Jo, to by bylo přehledné a fajn :o)

Mahoney
28. 08. 2002
Dát tip
jo, zní to fajn :) akorát nevím, kam zařadit svůj Klub přítel gramatiky.. když mi Rivka zrušila kolonku "dlouhodobě neaktivní" ;)

Gastarbajtr
15. 07. 2002
Dát tip
taky souhlasím.....s přibývajícím počtem klubů je to fakt už moc nepřehledný..rozhodně by tomu určité rozdělení pomohlo. velmi dobrý návrh!!!

Naso
12. 07. 2002
Dát tip
clovrdik - dobrý nápad. kategorizácia klubovú činnosť spriehľadni a zjednoduší. Som ZA!

Radost
09. 07. 2002
Dát tip
myslim, ze je to velice dobry napad, at zije kategorizace a katalogizace... myslim, ze po kliknuti na kluby by se mel objevit seznam klubu rozdelenych podle kategorii s nejakym uvodnim textem...usetri to minimalne jeden klik a nevim, jestli myslenka textu, ktery odakzuje na to, ze kluby existuji je trochu zavadejici kdyz takovy setrideny seznam klubu bude existovat, rekl bych, ze to bude dostatecne prehledne... Radost

Borec
01. 07. 2002
Dát tip
Dobrej nápad. Já jsem určitě pro.

Danny
30. 06. 2002
Dát tip
dobrej nápad, souhlas

galaxy
30. 06. 2002
Dát tip
Jo,dobrý

Prokletí
28. 06. 2002
Dát tip
clovrdiku, zajímavé, líbí ;o) m.

clovrdik
28. 06. 2002
Dát tip
Jo, asi by bylo dobrý, kdyby se po liknutí na "Kluby" neukázal jejich výpis, ale nějakej krátkej odstaveček, že tada kluby existujou, co to vlastně kluby jsou a pak by by tam byl klikací seznam kategorií klubů ( s např. jednořádkovým popisem, co ta kategorie obnáší ). V tom seznamu by asi měla být i možnost kliknout na "všechny kluby".

Print
28. 06. 2002
Dát tip
Ano, dobrý nápad!!! Zkusím nad tím taky ještě popřemýšlet!:-)

Ikvous
28. 06. 2002
Dát tip
Já jsem jedině pro... Ono najít tady klub dělá občas problémy i zaběhlejšímu človíčkovi : )

Rivka
28. 06. 2002
Dát tip
Mi se zdá, že "kluby dlouhodobě neaktivní" nezapadají do předchozího dělení... A navíc, jak je potom přeřazovat? Vyškrtla bych tedy část sedmou, jinak, myslím, dobrý nápad:)

Prokletí
27. 06. 2002
Dát tip
Já jsem každopádně pro, méně porozhléfnutý človís asi musí mít maglajz z toho, když vidí nad sebou Kavárna Textařů a Hudebníků Klub loupačů a pojídačů strupů (nejlépe z kolen) Fantasy a sci-fi Rozhodně ano ;o) Myslím, že by bylo fajnové přidat kolonku "Do jaké skupiny patří klub" do úprav ujednotlivých klubů... ;o))))))))))) m.

dablik008
27. 06. 2002
Dát tip
vypada to rozumne :o)

Norek
27. 06. 2002
Dát tip
to je dobrej nápad

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru