Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

,

08. 03. 2000
2
0
1821
Autor
Sluníčko

5.den

Vypalte cejch na nevinná těla!
Kittie
17. 04. 2000
Dát tip
Lapám po dechu.. proč ten vztek, ty víš, že to nejde.. nenajdeš je!!

Silvinka
17. 03. 2000
Dát tip
Ja som asi beznádejná romantička, ale Tvoje my´ˇslienky ma desia. A ak je takých myšlienok vo svete veľa a existujú individuá, ktoré sa s tým stotožňujú, o veľa prichádzajú.... Chodiť s "cejchem", možno by si sa sám čudoval, koľko by si mal roboty...

DeGra
13. 03. 2000
Dát tip
Chápu to všechno jako kruté sarkasmy - a proto: díky - geniální. Mimochodem - všichni jsme vrazi - a tváríme se jako slunícka... "I killed a man who did nothing to deserve it... Put the nails in his hands like my fathers did before me... Yes I killed a man... But he rose again..." Zabít nevinnost skrývajíc vlastní viny, ukrizovat svetlo, zbavit se svedomí, milovat sobecky, znicit kvet krásné ruze - zustane trní... Jak vlastní tomuto svetu - jestli jsou tvoje díla o tomto - pak smekám a dodávám - Amen. * (omlouvám se za chybející hácky na klávesnici...)

Somalec
11. 03. 2000
Dát tip
Už běžím

sviť

Lampář
09. 03. 2000
Dát tip
cekam :o)

Merle
09. 03. 2000
Dát tip
Marigold!!! :-)))))))))))))

Tom
08. 03. 2000
Dát tip
Vcelku by to vazne nemuselo byt hloupe, cist to zvlast je zvlastni. Tesim se na zitrek.

Marigold
08. 03. 2000
Dát tip
J

Marigold
08. 03. 2000
Dát tip
sorry...to byl jenom error mimochodem... maličké resumé: -ukřižujte světla... -schovejte se za ty s dětma... -zabijte růži... -seberte duši... -vypalte cejch... Doprčic kde todleto skončí ...?!? Povražděte se navzájem ? (...ehm..:-) ) Nesmělý odhad: Jedná se o a)ilustrace k připravované publikaci na téma "soukromá apokalypsa" b)návod k použití "Dějin šílenství" c)hlavní teze nového filozofického díla "Sluníčkovo kyvadlo" d)snůška ptákovin, kterými se snažíš přimět lidi, aby hádali vo co de a dělali ze sebe pitomce( jako teď já...) Hmmm...no asi se sám podat..+O:-) (hádej srabe, co to znamená...)

Ramona
08. 03. 2000
Dát tip
Sluníčko, vážně se do té čárky špatně trefuje. K obsahu bych ti něco napsala, jenomže pak by byla moje kritika delší než tvoje dílo :-) ~ ~ ~

Ramona
08. 03. 2000
Dát tip
Marigolde, Mikuláš ? :-)

Šílená
08. 03. 2000
Dát tip
nerozumím...

Laďa
08. 03. 2000
Dát tip
Sluníčko čteš to někde nebo to jsou tvoje myšlenky. Kdo by asi mohl mít cejch. To jako ať hodí kamenem... Myslim, že si ty dny složim a budu v tom hledat smysl jako v celku. Možná tě poznám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru