Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BRATR

01. 07. 2002
3
0
5431
Autor
HonzaNedvěd

Já mám bratra

ignoranta

jmenuje se

Nedvěd Franta.

 

Má malého pindíka

břicho jako žok

kdo ho potká v lesejčku

ten má z toho šok.

 

Když mu bylo patnáct let

tak na plese v Ládví

měl poprvé erekci

onanoval s láhví.

 

Můj bratr je slabomyslný

a jeho hudba za nic nestojí

a už mu ani nestojí

takže po večerech neprohání kurvy

ale postavil si tenisový kurty

 

je to impotentní snob a blbeček

a já ho děsně nenávidím

stejně ho jednou zabiju

nakrájím z něj jemné plátky

tlustého masa

 

to si pak užiju

hejsa hop

sasa

 

 

 


Nicollette
12. 06. 2005
Dát tip
se mi zdá nebo ty veršíky někde chrčí :-)

Čolito
02. 09. 2002
Dát tip
to je panu dílečko:-)))

Annika
30. 07. 2002
Dát tip
Ta mrkva je fakt dobra, mi to pripomenulo jeden vtip - Mnisky, bude mrkva - ale struhana ;-))))

nin
30. 07. 2002
Dát tip
tak tenhle vtip mě skolil :-)))))

Tak mě napadá, že třeba kdyby to byly bekyně mnišky, tak těm by naopak nevadilo, že je ta mrkev strouhaná...

Brokolice se obvykle nestrouhá. Leda tak krájí. V tom zeleném háji brokolici krájí chlapec z Velké Chyšky pro bekyně mnišky (jihočeská lidová)

nin
30. 07. 2002
Dát tip
monty: šlo o Velkou Bechyni a brokoldu pro svini!

A co bachyně bude o hladu?

nin
30. 07. 2002
Dát tip
ať si skočí dozadu někde tam je kousek lilku nebo jestli počká chvilku nakrmím ji baklajeanem amen

Pardón, pardón, já ne figurrrka k smíh! Já hrrrdiná, velká spisovátel Hugo o mě psalá, qui? Jean Valjean, to já, Jean Baklajean, to pseudoným! Váše baklažan, to směšní zele´nin, rozumělá?

gd
30. 07. 2002
Dát tip
Můj stejda se jmenu Baklajean-Jacques... Heč!

nin
30. 07. 2002
Dát tip
Muj strejda se menuje Baklmandžáno, milý gd, takže seš namydlenej.

Hele, gd, a není to takhle náhodou Baklajean Paul II., ten tvůj strejček?

nin
30. 07. 2002
Dát tip
hele gd, a kdo to je stejda? co je to za vobejdu?

A není to náhodou zkratka? Strejda Dejdar? Bože, co to máš za rodinu, ubohý gd??? Můj pradědeček byl zavřenej, babičky synovec byl taky zavřenej, protože zprznil adoptovanou třináctku, moje prateta a praprababička umřely v pakárně, ale TOHLE, to nás zaplať pánbůh nepotkalo!!!

Opravdu hrozné! Chudák chlapec!!!

gd
30. 07. 2002
Dát tip
Baklažán-Jacques je mistr! (V továrně.) Pokud vím, tak nikdo neprznil a nebyl nikde zavřený. Ale moc toho o něm nevím. Vlastěn o něm nevím vůbec nic. No možná trochu zavřený byl, ale maximálně v pařeništi. Bylo tam horko jako v Lybii a byl tam dva roky na montáži. Ale to je something completelly different.

Ach ne... děsivé... to bych už radši baklažána!

nin
30. 07. 2002
Dát tip
ten gd se dneska vyjadřuje neohrabaně, všimli jste si toho taky?

To budou ty Dejdarovský geny... Ale neměli bychom si z něj proto dělat legraci. To není hezké, když se někdo posmívá jinému za to, že má třeba odstávací uši nebo že neumí říct "ř", to se nedělá... tak bychom to taky neměly dělat.

gd
30. 07. 2002
Dát tip
Ano. Opravdu se vyjadřuje méně ohrabaně než u něj bývá zvykem. Zřejmě je indisponován. Nebo insolventní? Nebo prostě jen indiot?

Diderot?

Denis Diderot?

nin
30. 07. 2002
Dát tip
nebo je inde! ten toluen, ten toluen, gd!!!! dyk já se mu nesmála, copak tam byl nakej smich? nebyl. tak vidíš. (původně jsem napsala bifíš) užívejte si to tady, já jdu z arbajtu, hohó!

gd
30. 07. 2002
Dát tip
Encyklopedie Diderot, můj věrný kamarád - tak na obecnou žádost další mé oblíbené heslo z této nevyčerpatelné studnice vědomostí... Ausculum, město v jižní Itálii v Apulii. 279 př. n. l. zde porazil épeirský král Pyrrhos Římany, přičemž utrpěl značné ztráty, takže nemohl pokračovat v boji (tzv. "Pyrrhovo vítězství"). Trefné, že?

Dejdar
30. 07. 2002
Dát tip
Ahoj synovče, jak se vede? Dobrý? Nechceš říct nějakej vtip? Co? Vtip?

gd
30. 07. 2002
Dát tip
Okamžitě mi řekni dvě zájmena!!! Kdo? Já?

Dejdar
30. 07. 2002
Dát tip
Cha chááá, dobrý, dobrý, to budu dneska večer muset říct Lábusovi!!!

Dejdar
30. 07. 2002
Dát tip
Hele a co tenhle: Šli DVA a PROSTŘEDNÍ upad. Dobrý, ne? To jsem taky říkal Lábusovi, včera, a on se smál!!! Cha chááááááááááááá!!! Dva a PROSTŘEDNÍ upad, chápeš, ne???

gd
30. 07. 2002
Dát tip
Co je na tom vtipnými, že někdo upadne? Měl by ses stydět, strejdo!

Zly
30. 07. 2002
Dát tip
stejda ve skříni je naprosto v pohodě, vzhledem k tomu, co dělá teta (navíc nebyl nikdy, upozorňuji nikdy ani na okamžik Francouzem. Konvertoval sice postupně z Čechoslováka na Čecha, posléze na Moravana, pak Slezana a nakonec častým čtením lidového plátku Rudý štváč vulgo Bruntálsko na Mongola) ale jak jsem z debaty vyrozuměl, máte za to, že bekyně mniška se strouhá společně s mrkví do jablečného salátu... To je ovšem zásadní nepochopení. Stejda, sedící ve skříni již zhruba pátým rokem a jsa vyživován nevěrnou tetkou Josefou (takto též Pepínou, domácky pipkou, zjednodušeně a s arytmickým přídechem na druhou slabiku, se zavrčením a vyslovovaným s ohledem na mongolský argot "peep"-kou), vyměšuje zvláštní druh mazové subkultury, který na hmyz působí jako volání z Valhally pro odváždého severského bijce. Jeho nepřítelem je pochopitelně jakýkoliv hmyz. Mezi nejagresivnější hmyzy se řadí bekině, anébrž jejich soustavnou snahou je nejen plodit žádaná vlákna, ale též zcela mimořádně stejdu do vláken balit. Takže stejda kokonovatí a nemůže se oddávat monitoringu postele. Proto se občas zavírá zcela a bezradné bekině poletují před skříní a svými tělíčky s vemínky plnými vláken zoufale buší do dveří.. zatímco se zevnitř vytrvale ozývá "Dnes budete jako mnišky, chachachá!"

Bože Dejdare, ty jsi ale vůl....

Zly
30. 07. 2002
Dát tip
kde jste se tam objevili, zrádcové! to mělo být pod tou fotkou stejdy ve skříni! vražda! smrt! revoluce! (možná nejsem dost rychlý) (ne, nejsem, nejsem, nejsem mamíí)

galaxy
30. 07. 2002
Dát tip
:o))))))))************Tak vidíš Honzo, nakonec jsi docela zapadl !!!!

Wopi
27. 07. 2002
Dát tip
s touhle ne, ta má moc velký průměr hrdla

gd
27. 07. 2002
Dát tip
Skvěle!!!

Zly
27. 07. 2002
Dát tip
vždyť víš že ho jak bambulku máš.. a čutora není ideál

galaxy
27. 07. 2002
Dát tip
:o)))))

nin
17. 07. 2002
Dát tip
geniální, jako tvoje hudba, checht checht :-))))))) dostals mě*******

galaxy
12. 07. 2002
Dát tip
Tvůj brácha zhubnul a má moc hezký písničky.Ta zloba Ti nesluší,když to čtu,Tvé písničky znějí neupřimně .

cvok
02. 07. 2002
Dát tip
s gitarou pri taboraku...to by slo...

Zly
02. 07. 2002
Dát tip
Nohama svíráš kočku na troleji (promiň Daňku)

Gastarbajtr
01. 07. 2002
Dát tip
moc mě to nebere, ale ta třetí, ta je geniální!!!!!!!!! :-)))) tu si musim někam napsat :-))))

Annika
01. 07. 2002
Dát tip
Gastarbajtr, veru ta tretia by stacila sama osebe ;-) Ten koniec je uz len natahany....

Litochowitz
01. 07. 2002
Dát tip
s tím lesejkem mi kohosi připomínáš Honzo

Adams
01. 07. 2002
Dát tip
cháááá! Tak tohle mě moc pobavilo! Díky. o)))

Amanda
01. 07. 2002
Dát tip
Hmmm taky dilo no :-(((

Krel
01. 07. 2002
Dát tip
Tak ti nevím ...

Ještě že máš jenom jednoho bratra, Jene...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru