Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmatek

30. 06. 2002
1
0
1228
Autor
Top_Angel

Já dneska velkej zmatek v hlavě mám,

nemůžu se učit, jen vzpomínám.

Jsi už dlouho můj kamarád,

a tak váhám: Mělo se to včera stát?

 

Nevím, jak se s tím zmatkem vyrovnat,

možná by bylo lepší se tenkrát nepoznat.

Jsem myslí jinde, než bych měla být,

kdo dokáže mi hříchy odpustit?

 

Mám si z toho dělat hlavu nebo to nechat být?

Ať tak či tak - stejně dnes nebudu klidně snít.

Nemůžu s tebou zůstat a přece ti nechci ublížit.

Já jsem asi magnet na hříchy a musím s tím umět žít!


hezký obsah, ale trochu krátká báseň, přijde mi, že ty rýmy jsou až moc násilím psané - viz.třetí sloka

gd
02. 07. 2002
Dát tip
Jejda Gaste, na tý štvanici jsem byl... Ale přišel jsem hodně pozdě, takže už jsem nic pořádnýho nestihl. Snad to bude lepší na RFP... :))) A snad nebude chcát, proboha...

zvonková
02. 07. 2002
Dát tip
*

Gastarbajtr
02. 07. 2002
Dát tip
gd: tak tos měl přijít dřív....byla dobrá skupina - já, Nuitík, JosefTupý a Pája...:-)

gd
02. 07. 2002
Dát tip
Ajajaj... Nevěděl, pozdě přišel... Ajajaj. No nic, čuchnu si toluenu a bude zase dobře.

Amanda
01. 07. 2002
Dát tip
Hezky... ale zda se mi to takove moc ohranicene... nevim

diderotka
01. 07. 2002
Dát tip
Dobré básně.Trošku víc své city zabalit a schovat do slovíček,a myslím, že nejen že budou spoustu lidem připomínat jejich vlastní city-bolest,smutek,lásku-ale budou je i mrazit po zádech. Jestli to psaní nevzdáš,tak budeš určitě hodně,hodně dobrá. Hodně štěstí.

Astalavista
30. 06. 2002
Dát tip
klasika, I can´t live with you but I can´t live without you....

Quinn
30. 06. 2002
Dát tip
Jestli jsem to pochopila tak, jak to bylo myšleno...tak nejlepší je nechat to být...fakt

Jeanne
30. 06. 2002
Dát tip
hezké, ale kdyby šlo trošku míň rýmů...:)))))

Gastarbajtr
30. 06. 2002
Dát tip
každý ráno hovno mám věřte mi já nelžu vám do mísy ho každý do mísy ho každý do mísy ho každý ráno odkládám... :-)) néé, já to tak nemyslím, jenom mi ten začátek připomněl E!E :-))

Annika
30. 06. 2002
Dát tip
Neviem preco, zda sa mi, ze vela slov je tu zbytocnych.

Astalavista
30. 06. 2002
Dát tip
Gast: no jo, éčka jsou éčka, nejedeš teď náhodou na Rock for People do českýho Brodu? Budou tam!:)

Gastarbajtr
30. 06. 2002
Dát tip
e!e, to je pro mě moc drahý.... zejtra jedu na Umělci proti cenzuře na Štvanici...

Astalavista
30. 06. 2002
Dát tip
Tak to bohužel makám, tak si to užij! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru