Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sobectví 2

30. 06. 2002
13
0
2352
Autor
Jeanne

pro změnu monolog Zbyška , na Veronice jsem se vyřádlila posledně ....

 

Monolog 2

 

Nemám chuť  na nic, a už vůbec ne na někoho čekat. Vždyť celý můj život je čekání na někoho a něco….

Snad  na vztah, který  konečně vyjde..

Kde jsem vlastně udělal chybu?V čem, vždyť jsem se snažil každou pochopit, pomoci .Proč mám být  donekonečna ten hodnej a trpělivej ,jako doposud.

Nejbolestnější je ohlédnutí zpět…přehrávat si všechny ty  minulé vztahy……

Bože, jak já byl blbej.Vím, že nejsem teda nic moc extra, dokonce jsem seknul i s tanečníma.Jednak jsem na to levej a taky  tlustej,což na sebevědomí nepřidá. Blanka………….

Byla to ještě taková žába,chodila na gympl a já jsem se  zamiloval jak malý školák.

Nevím, co tehdy cítila ona…Chtěl jsem být s ní ..Tak  jsme se vzali.,těšil jsem se na rodinný  život, ale.Blanka chtěla studovat. „Ať studuje“říkal jsem si,počkám“.

Pak vše bude OK, budeme mít děti, normálně žít… Copak jsem chtěl tak moc?Všechno bylo blbě…pět let jsem dřel jak vůl, jezdil pro ni do školy a ona mi dva měsíce po promoci utekla se svým spolužákem.První čekání u konce.A následovala  další.

Naposledy to byla Veronika.Na můj vkus moc samostatná a nevázaná,ale  jinak  tuctová holka.Byly i takové, co mi ochotně něco ukuchtily,musím se přiznat,moc jsem to neuměl. Nač taky..Kus tlačenky stačí a když je nejhůř hurá na máminu svíčkovou.Jenže Veronika  prohlásila, že  okolo mě skákat nebude.Musím se usmát, když si vzpomenu,jak mi vařila guláš.Tenkrát mě pěkně zapřáhla,  to si teda fakt nedovolí ani máma,.ale na druhé straně, aspoň si umím něco uvařit.Měla pravdu, trocha té samostatnosti mě neuškodila. Ale  když jsem přišel s kytkou a vyznáním, poslala mě do háje. Bláhově  jsem přijal nabídku k přátelství. Stále ji mám ji rád snad proto,čekám  že  přijde……..Přišla a nebylo to jednou, a vybrala  mi všechny papírové kapesníčky a   za dveřmi  se opět rozbrečela nad kolapsem posledního  vztahu s takovou intenzitou že i můj křeček Mates nevylezl dva dny z budky.

Připadám si jak idiot, který čeká na to až ji někdo dá takové kopačky, že konečně rezignuje, spadne z toho ideálového mraku  na zem. Proč vlastně čekám ? Vždyť já  si nezasloužím jen čekat, já nechci ….Copak může být čekání  životní úděl?

Raději bych se neviděl…….

 


Ilarion
25. 03. 2003
Dát tip
dobry. presne tyhlepocity znam. A vim, ze jednou prijde "who will break and who will bend" .Nekdo se ohne jiny zlomi.

Jeanne
07. 11. 2002
Dát tip
6.11. v 15.oo na Smíchově, Kavárna Obratník, lit. maraton

pedro
06. 11. 2002
Dát tip
co je obratník?

pedro
29. 10. 2002
Dát tip
moc pěkný deníčkový zápis z obou stran. eště šmrncnout dějovou stavbou a byla by to dokonalá tragikomická povídka se vším všudy

Jeanne
29. 10. 2002
Dát tip
díky, na Obratníku to bude se vším všudy..:))

Albireo
18. 09. 2002
Dát tip
Totéž jako u prvního dílu. Tip. I když z pohledu Veroniky se mi to líbilo víc.

tyčinka
11. 08. 2002
Dát tip
Jo, holky lehčí to maj..... T

Jeanne
03. 08. 2002
Dát tip
lidé jsou různí Ivanole...toto je svět každého z nich, Jak Zbyška tak i Veroniky...díky Schlange díky

Schlange
24. 07. 2002
Dát tip
gut

IVANOL
22. 07. 2002
Dát tip
...no, já jsem teda věděl , že jsi holka, takže jsem to přirozeně bral jako literární počin, že. Je tam dost pravdy, to bude asi tím Tvým stykem s lidmi, ale takovou sebekritiku od chlapa? Snad tací jsou...(že by já? :-))

Seregil
16. 07. 2002
Dát tip
Ano, nevidím chybu.......*)

Jeanne
03. 07. 2002
Dát tip
díky v šem. Jester. netápu, jen se místo "jí dá" napsala "ji dá". čárka...,chybčka se vloudí jinak díky :)))))

Nuitík
03. 07. 2002
Dát tip
dobrý, tyhle příběhy Ti vážně jdou...moc se mi to líbí a pěkně se to čte...tip

_iris
03. 07. 2002
Dát tip
tak to by som po precitani prvej casti nepovedala, ze si mysli...si ukazala, ze sa to da brat aj inac. mozno aj prave preto pocit, ze fakt vyborne!!! t*

Francois
01. 07. 2002
Dát tip
Nezlob se, to první bylo lepší. Tohle je tak nějak, možná sice ze života, není tam nic překvapivého, co by upoutalo.

no: u monologu Veroniky někdo podotkl, že musí přijít nějaký zlom.Myslím, že nepřijde, ne ve smyslu jejich společného života.Ti dva se sice potřebují , ale to je všecko.Mají své životy.Taky jsem zažil (a zažívám...) roli Zbyška.Ne tak silně, ale chápu to a nepřipadá mi v tom nic nespravedlivého. NAopak si toho vážím, že tu roli můžu hrát.Ale je potřeba k tomu dojít postupem času...*

tanganika
01. 07. 2002
Dát tip
este lepsie, jeanne! tlieskam! t*

Carodej
30. 06. 2002
Dát tip
Skvělé. Šel jsem se kouknout, jestli nejsi náhodou kluk. Syrovné, realistické, dobré. *

Carodej
30. 06. 2002
Dát tip
Stando, ty jsi myslel mezeru, a ne pomlčku, ne?

Carodej
30. 06. 2002
Dát tip
Stando, ty jsi myslel mezeru, a ne pomlčku, ne?

jester
30. 06. 2002
Dát tip
trosku v tom pohlavi tapes, nebo se mi to zda ( az JI nekdo da ??) jinak pekne.

maty
30. 06. 2002
Dát tip
Čím dále lepší.Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru