Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Změna je život

09. 03. 2000
1
0
1405
Autor
Stepca

ten název je pracovní..

Změna je život Kdosi mi přibouchl dveře, když jsem šel ránem za tebou... Dělal jsem to už léta. Každé ráno. Šlapal jsem pěšiny do těl tvých chodníků šlapal jsem podél zdí živých plotů a mrtvých domů. Chodil jsem za tebou. Znám tě už ze školky. Naše oči se potkávaly už za zdmi zlatých bran, zachraňovaly před peškem, co chodí okolo a přísnou vychovatelkou Znám tě už...už.... Znám tě vůbec ještě?_ Kdosi mi přibouchl dveře, když jsem šel ránem za tebou... Ten výkřik dřeva a kovu! Hluché antény na střechách nastražily své rezavé uši. Tváře probuzených domů pohoršeně zvedly obočí až k vráskám zpuchřelých omítek. Výkřik a ticho... Provinění proti starému... To vždycky zamrazí! Zůstal jsem stát. Já a ty antény, já a ty chodníky, domy i ploty. Já a můj každodenní chléb, já a můj rituál, mé srdce a já. Kdosi mi přibouchl dveře, když jsem šel ránem za tebou... Ten nekompromisní skřek vyrval list z mého diáře. Co jsem to chtěl? Kam jsem to šel? Proč tu stojím v tom tichu, kde i myšlenka rve uši? Co otazník to nový hřích. Stojím a mlčím. Mlčím a řvu. Řvu a už teď mi chybíš. Kampak se kutálí haléře od kašny na náměstí? Kdopak mi dovolí noc co noc utonout v modlidbách za tvé štěstí? Komu teď budu krást polibky tvých rtů? ... Kdosi mi přibouchl dveře, když jsem šel ránem za tebou...
dobré..ty jo..;-)

Rivka
15. 03. 2000
Dát tip
Merle: dtto :-)

Bibša
10. 03. 2000
Dát tip
"stříbrný pětihaléř hozený do vody se utopil, zázraky se dály, neboť důvod i čas na to byl!"

zolli
09. 03. 2000
Dát tip
beze zmeny by bylo lepe! Vid! chla chla jsem tu prvni tak to ukradnu Šílce :o)

Merle
09. 03. 2000
Dát tip
Má to sílu... nejsem chlácholikář, tak ti jen přeju, ať máš sílu i ty.

Jdi

Kyslik
09. 03. 2000
Dát tip
..bol to jej "buduci byvaly"

Laďa
09. 03. 2000
Dát tip
Doufam, že ta rána dveřmi moc nebolela. I myšlenky rvou uši - dobrý.

Bára Braun
09. 03. 2000
Dát tip
Laďě....mě i srdce...krásný Mimochodem Změna je život byl skvělý seriál..takovej jinej než fšechny ty ostatní bramboračky co vysílají

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru