Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letní koupel.

01. 07. 2002
7
0
1992
Autor
Cluis

Mohou deprese rozetnout kruhy ? Mají snad uši?

Ležím na dně
dnes máte krásný den
je modrá obloha a slunce svítí
na břehu ve větru kymácí se kvítí

ráno tu někdo házel kamínky do vody
dělaly kruhy na hladině
a klesaly ke mě

včera tu plavalo dítě
stouplo mi nohou na břicho
asi si myslelo, že stojí
v bahně.
Simoan
03. 07. 2002
Dát tip
aj........teď jsi mne dostal :) je to krásný........

Sabinka
02. 07. 2002
Dát tip
mooc hezky *T

Pája
02. 07. 2002
Dát tip
síla..

Litochowitz
02. 07. 2002
Dát tip
to snad ne............skvělý, teda..........T-p.

Polárka
02. 07. 2002
Dát tip
...:-) To už zmíněné svítí - kvítí, není nejnápaditější, ale za poslední sloku... tip.

Quinn
01. 07. 2002
Dát tip
Tak to je zajímavé...Hlavně ta poslední sloka...*

Nuitík
01. 07. 2002
Dát tip
tak to je supr!!! aano! tip!

Houbatec
01. 07. 2002
Dát tip
Svítí - kvítí, z tohoto rýmu dostal jsem rýmu. Všednost tohoto verše mi neladí s neotřelým zakončením.-:))))

Idril
01. 07. 2002
Dát tip
Ježiš to je krááásný!!!!!! To si dam do klubu... Nejdřív jsem měl pocit, že jde o utopence:o). Je to fakt hezká představa s tím pozorováním světa ze dna...zuksím si tě dát do oblíbených kdybys náhodou ještě něco udělal tak hezky, jako tohle:-) ************ a jeste avi pro Áju

Zbornik
01. 07. 2002
Dát tip
Tu první sloku "svítí"x"kvítí" bych upravil, zní dost říkankovitě, druhá a třetí sloka je super

Amanda
01. 07. 2002
Dát tip
Zvlastni smutnokrasno!*

Cluis
01. 07. 2002
Dát tip
Perfektni termit Amando `o-,O,O,- Cluis.

Krel
01. 07. 2002
Dát tip
hezké...!*

Cluis
01. 07. 2002
Dát tip
To Zbornik (obcas mi vypadava dia-kritika). V kraji se objevil poustevník. Jeho tmavě modrý plášt se vznášel v prudkém větru nad kopci, mezi holými stromy. Větvemi mávali na přivítanou a meluzína v horečnatém transu zahrála zkřehlími prsty písen potulných pastýřů. Plášt měl u krku diamantovou sponou na níž byl černými onyxy znázornněn slepičí pařát. Měl ruce široce rozpřažené a chromové nechty zastřižené do špičkyodrážely lesk merunkového měsíce, co se raději rychle schoval za mlžný opar. Letěl a nic ho nemohlo zastavit. Jeho nohy svěšené jak kusy provazu na katově vršku při tom brázdily zemi a zvedaly mračna prachu. Celé vesnice ztráceli se pod nánosem spraše a ve výru za ním ani stádo volků nezaslechlo práskání jeho biče. Lidé se začali objímat se svými nejbližším,i protože už nevěděli kam se schovat před smrtí která je nechávala čekat. Děti se drželi otců za nohavice, oči zavřené, doufajíc že se i táta má čeho držet. Mezery mezi žlutohnědými sametovými zuby vsávaly do sebe zvuky a ven zas vyfukovaly cementové vločky velké jako ruská kola. Rikali mu poustevník kachní zobák. Toho radostného šedivého rána měla i marmeláda perletovou vůni a duch naftového másla varoval. Dnes ti vletí do srdce. Bude chrlit kusy bahna, plivat kaši, umrtví tvé tělo a přehodí přez něj závoj nicotnosti, duši nafoukne zuřivostí do vesmírných rozměrů a pak tě pustí do vyšších sfér kde se budeš muset chovat slušně. Ty pak vytáhneš bílí prapor, kus neposkvrněného plátna ze svých úst. Tak to zkus, roztřílím tě samopalem dobroty, spráskám tě zdvořilostí a šípem lásky ustřelím ti přirození, "Hej sundejte ten Zborník z toho lustru". ((:=))))))))))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru