Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cestou...

02. 07. 2002
2
0
878
Autor
JuB

hned vedle cesty

daleko pamatuje

mohutná lípa


Andulka
29. 10. 2004
Dát tip
Tak tohle mi sedlo....presne.....*

JuB
02. 07. 2002
Dát tip
Možná to zní divně, ale přesně takhle jsem to myslel... "jasnovidná, vševědoucí, nadpřirozená, prostě střed vesmíru" V každém případě děkuju.

Adams
02. 07. 2002
Dát tip
no, nevím...

Nuitík
02. 07. 2002
Dát tip
no, spíš to vypadá, že jsi to napsal s oumyslem: lípa je hodně stará a po Stanislavově kritice sis to upravil :o))))) ne? protože ta lípa u cesty byla zkrátka stará a mohutná, ale prd jasnovidná...

JuB
02. 07. 2002
Dát tip
Budu se nad sebou muset vážně zamyslet... Ale mám pocit, že jsem toho měl na mysli ještě mnohem víc. (daleko... daleko vidí, z daleka je vidět, každý ji zná a ona zná každého je to prostě Ta Lípa.) Teď žvatlám blbosti... to je prostě tím, že člověk moc přemýšlí. Zatím bych měl svoje "Haiku" zařadit spíš do kategorie hádanky... Opravdu děkuji za kritiky a pokusím se je vzít k srdci.

Nuitík
02. 07. 2002
Dát tip
:o) neopravuj...:o)

Vio
02. 07. 2002
Dát tip
No jéje... právě naopak! Hledejme cestu ze stereotypu! Obrat "daleko pamatuje" je skvělý! TIPík P.S. To vysvětlování bylo zbytečné. Kdo to necítí, ten nepochopí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru