Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pruhovaný osud

05. 07. 2002
5
0
1702

Pruhovaný osud
ti přetahuje přes hlavu
tvoje já
Už zase jsi
a nikdy neodejdeš
Víra Venuše
Útok Marta
Spojíme se
ve dvojí jednotu

Cafu
04. 08. 2002
Dát tip
Rangers jsou na hovno :o) viz Madison Square Garden :o))

Litochowitz
04. 08. 2002
Dát tip
Cafu, jeď........T.A. Flo!!!

Josefk
11. 07. 2002
Dát tip
jo, sestřičky :-) nevypadáš na to, že bys potřeboval ....:-)

Jeanne
08. 07. 2002
Dát tip
já jsem to pochopila.Dobrý T

a já se nedivím :-))), vždyť tuhle literaturu myyyluješ :-)) dík jeanne

Cafu
07. 07. 2002
Dát tip
je to zoufalý.. :o) radši půjdu na Celtic - fandit Henriku Larssonovi :o)

Litochowitz
07. 07. 2002
Dát tip
Rangers jedou.....se Celtikem jděte k šípku:-))

Amanda
07. 07. 2002
Dát tip
Zacaek se mi moc libi v poslednich ctyrek radcich se nejak ztracim v navaznosti...

Gastarbajtr
05. 07. 2002
Dát tip
pruhovaný osud...že by fotbalista Celticu Glasgow? :-)))))))

Wopi
05. 07. 2002
Dát tip
zajímavej nápad (i když nejvíc mi sedí první 3 řádky) :)

Ziggy
05. 07. 2002
Dát tip
jo Moravčík ... jeho osud

:-))))) jojo lepší neý Celtic Bory

Danny
05. 07. 2002
Dát tip

Nuitík
03. 07. 2002
Dát tip
pruhovaný osud..mi totiž asocioval pruhovaného námořníka :o)) útok Marta nechápu, ale to neva

rudá planeta jako symbol mužské energie a třeba dobývání žen? takhle by to prošlo? :-))))

Nuitík
03. 07. 2002
Dát tip
prošlo, to má teda jako být Mars? nebo co? já jsem asi hlupec, víš?...

no mě přišlo Marta lepší než Marse, ale třeba jsem to nedomyslel. Ale oni ho tak staří astrologové oslovovali :-))) jooooo a nedělej ze sebe hlupáka, když je to úplně opačně :-)))

Nuitík
03. 07. 2002
Dát tip
áááááá, to já ty staré astrology neznala, to bude tím...okí, tím je to vysvětleno, děkuji, pán hvězdár!!! :o) to je dobrý a moje jméno taky vzniklo od Marse, akurát nevím, kde vzali tu bojovnost, začínám se vidět jako Xena, princezna bojovnice...konec debaty..místo pro kritiky..papáááček!!

já už jsem staršího data víš :-))) ale záruční lhůta není prošlá (zatím). jojo myško hvezdár. jenom mě to po bouračce začalo zajímat, ale jsem jenom amatér :-)) ale právě ten bojovný Mars má svůj protipól ve Venuši. vždyť bychom mšli chtít mít obě hemisféry vyrovnané a snažit se mít myšlenky, slova a činy v jednotě. a největším soustem je naučit se mít stejně rád přátele i nepřátele - to je síla.

Nuitík
03. 07. 2002
Dát tip
nejhorší je milovat své přátele....no...

ano, o této formě lásky jsem ale nehovořil - raději... :-))). ale tím je přece život tak krásný

Nuitík
03. 07. 2002
Dát tip
hm

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru