Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pmanie - Příběh přímo příživotní

10. 03. 2000
3
0
1993
Autor
Merle

Uznávám, že proti ostatním dílkům je to slabota (počkejte na Šílu!), ale slib je slib, a tak je to tu.

Pokusný projektil proletěl po písku. protože policajt pokazil pojistku. Protože policajt pilníkem piloval, pitomec přiblblej přítele pochoval. Plán pohřbu pokročil, příbuzní plakají, policajt pošklebky připojil potají. Po pařbě policajt pistoli protočil, pojistku posunul, postřelen poskočil. Podruhé přes pohřeb poldové procházejí, posledním pomazem, pitomce provázejí...
mike
20. 11. 2000
Dát tip
G E N I Á L N Í. S tímhle jste si vážně museli dát práci a to oceňuju. Občas to sice obsahově i jinak kulhá, ale vzhledem k náročnosti technického zpracování, poměrně rád tyto drovnůsky odpustím.

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Pmanie - Příběh přímo příživotní: policajt s pilníkem .... hahahahahhaha Bibi: úžasná jak tvá tak Šílčina... jak jen jste děvčátka šikofná ... bebitko: ...byl jsi nám Merle dobrým manželem, otcem, strýcem a tchánem... hihi... m.

Ano, zůstaneš dlouho v nás... tedy alespoň po nějaký čas. :)) Pěkné, prostě příkladně pěkné. :))

Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
Jak jen to bylo…. Merlíku: Seš cvok, ale super a ještě tip

Hackman
14. 03. 2000
Dát tip
Merle . dobryyyy, budes jednou v slabikarich..

Anonym
14. 03. 2000
Dát tip
...a navždy v našich srdcích... :o) haha

AZALIN
11. 03. 2000
Dát tip
Jojo.. docela lituju, že sem se po té medovině a čtyřech Velvetech už na nic nezmoh.. ;-)

Astrálka
11. 03. 2000
Dát tip
* Merle ! Bibša ! Šílka ! " Pokusný projektil proletěl po písku, protože policajt pokazil pojistku " !:-) * * Poďakujem, potipujem ! :-) * Pripíšem pokračovanie..

Laďa
10. 03. 2000
Dát tip
To je dobrý. Toho bude víc? Už se těšim. A třeba něco taky zkusim.

Lampář
10. 03. 2000
Dát tip
:o))))))

Bára Braun
10. 03. 2000
Dát tip
jak Lampář a ještě snad :-)

Bibša
10. 03. 2000
Dát tip
Za Šílenku, která tu není, ale Bibi má originál: ************************************************* polapena průsvitnou pavučinou pramínky pláče průrvou plynou poslouchej píseň pramenů pojď půjdem prožít proměnu Pojď plakat, pláčem povyrůst přípitek pelyňkem prohořklý půst přátelství potopil se prám peříčka ptáků posbírám Polibkem plachtoví pospravím pomůžu? Potěším? Popálím! pohřbím pak prince, pohřbím pohádku pomalu plýživým pohybem pozpátku. Pohasím přátelský plamen pošeptám popelem poslední Amen

Bibša
10. 03. 2000
Dát tip
Pro Přítelku Pralesovou *********************** Pátrám po příčině pádného přání proč prohánět prince po pravé pláni pověz přítelko proč putování poutá pro prales pějí plamenná pouta Pláč ptáků potulujících pustinou pantomimu papoušků prominou probudí přírodní plameny prozradí perlivé prameny Palčivá perla přílivem přinesená půlnoční paleta písní poblázněná pohovka pohádkových peřejí půlměsíce prsty prohřejí Přijímáš poklady pohledem pápěří pampelišky poslední potom perleť proseješ přes panoráma povšední Potoky poněkud perlivější pouhým pohlazením probudíš pestrý půvab pomerančů poděkování pláče prozradíš Poznáš pravé přátelství pod posvátnou palmou pod přísahami pavoučků pod paprsků palbou!!! Prosím pověz: Pojedeme? Pojedem!

Merle
10. 03. 2000
Dát tip
Šílina: jak už jsem říkal, nemá chybu (jen je smutnivá) Bibina: přímo perfektní pralesní příběh!!!

zolli
10. 03. 2000
Dát tip
jsem z toho vaseho „P“ uz vazne PITOMA.. je to Pekny, ale jak jsem rada ze existuji i jina slova nez na P :o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru