Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hajííí

Výběr: Stanislav_Vašina, Print
08. 07. 2002
19
2
1822
Autor
Josefk

:-)

Náš dospělý syn si pořídil psa. Bylo nám odpočátku jasné, kdo se bude muset postarat, proto jsme vyjadřovali nesmělé námitky.

"Obohatím váš duševní život !"...nutil nás, abychom mu předem děkovali.

"A ty, když někde v lese padneš, pes nám aspoň přinese zprávu!... takže je to nutnost a ne můj rozmar " , dodával, narážeje na můj zdravotní stav v kombinaci s houbařskou vášní.

Dnes mu děkujeme. Máme čtyřnohého vnuka, který mi olizuje čelo, stojí-li na zadních. Miluje nás náruživě a divoce. Vždyť má jen nás.

Jeho lásku zatím s úspěchem přežíváme. Sice manželka měla již vykloubené rameno, když ji vlekl za veverkou, ale kdyby tam ta veverka nebyla, nic by se přece nestalo... Mne prozatím pouze překotil i s křeslem. Jen na záda...

Pes tráví se mnou většinu mého volného času, převážně v lese, spojeni vodítkem jako pupeční šňůrou. Neustále musím na něj hovořit, aby se nerozptyloval loveckým pudem, zato já musím mít postřeh větší než on, každého živočicha v pohybu musím vidět dřív a pevně se zapřít nohama i berlemi. Přesto mám pro jistotu vodítko omotané kolem jedné berly a ještě kolem ruky. V případě, že by vyrazil za kořistí, doufám, že bych se já nebo berla vzpříčil někde mezi stromy a zastavil tak jeho úprk.( Cestovní rychlost, kterou se pohybuje, je asi 60 až 80 km za hodinu.) Zatím takového vzpříčení nebylo třeba.

Po minimálně hodinové procházce bývám už docela unaven a doufám, že on taky. Většinou procházku končíme na naší louce, kde na povel "sedni" já zalehnu, on sedne, na povel "lehni" on lehne a na povel "hajííí" se rozvalí vedle mne v těsném tělesném kontaktu.

S vodítkem omotaným kolem ruky konečně bleskurychle usínám s jistotou, že jsem hlídán tím nejbáječnějším psem...a nevadí mi ani, že mi oddaně funí přímo do obličeje.

Včera na louce, kde jsme leželi všichni tři, manželka prohlásila: " cos to z něho vychoval ? nemáme Codyho Sarangu, ale psa Hajííí...! ".


2 názory

vesuvanka
24. 09. 2019
Dát tip

Pěkné :-))) TIP


Gora
24. 09. 2019
Dát tip

Pěkně vypsány všechny výhody i "výhody" pejskařovy :-) - potěšilo.


Radost
18. 11. 2002
Dát tip
***

clovrdik
08. 11. 2002
Dát tip
pěkný a milý čtení, TIP za tu náladu, kterou umíš svejma krátkejma povídkama navodit ... TIP

prvotřídní kvalitka.

Helča
24. 07. 2002
Dát tip
:-) *

gd
22. 07. 2002
Dát tip
*

Paranoicus
10. 07. 2002
Dát tip
Jo, hafani ... che! Zaslouží si ŤYP.

Ludvoděj
10. 07. 2002
Dát tip
jo....jo........velmi.....velmi milé:)

Print
09. 07. 2002
Dát tip
Souhlasím se všemi nade mnou!! ***!!!

Josefk
09. 07. 2002
Dát tip
díky za setkání druhů :-)

Josefk
09. 07. 2002
Dát tip
St:pravdu máš, kousky, na ty já byl vždycky expert :-)

Armand
08. 07. 2002
Dát tip
:) ☼☼☼ moc rád tě čtu ...

ikarka
08. 07. 2002
Dát tip
:-))))... to je milé povídání, nás pes je prý bojový a válečný (bojí se bouřky a válí se v křesle)...*

:o) *

večernice
08. 07. 2002
Dát tip
krásné, mám doma něco velmi podobného :)) tip

Katerina
08. 07. 2002
Dát tip
jednoduse krásné, pridavam tip a tesim se na dalsi

Deltex
08. 07. 2002
Dát tip
Milé... moc... *!

Maly_Kaj
08. 07. 2002
Dát tip
Moc milee:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru