Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

;

11. 03. 2000
1
0
1438
Autor
Sluníčko

8.den

Zabijte to co štěstím jest!
Slunce
11. 05. 2001
Dát tip
si s nami hraje.... ...rypka...divocacek

Kittie
17. 04. 2000
Dát tip
:o(

zolli
17. 03. 2000
Dát tip
takhle sterilni bych teda byt nechtela...

Silvinka
17. 03. 2000
Dát tip
Suhlasim s Lyrykom a zolli.

Merle
13. 03. 2000
Dát tip
Nějak souhlasím s tím anonymem v obou případech. Jako bych ho odněkud znal...

Anonym
12. 03. 2000
Dát tip
PS: nic proti Problémům, potížím smůle (všechno nás učí a pomáhá nám ve vývoji) ale je dobré mít v sobě oázu kam se můžem uchýlit když nám to začíná přerůstat přes hlavu. filosofie a umění spolu souvisí ne? (vše souvisí se vším a myslím že je zajímavé pro autora i pro nás jak na to uvnitř reagujeme?:)

Jákob
11. 03. 2000
Dát tip
Ne, i když někdy bolí

Anonym
11. 03. 2000
Dát tip
Panové, to je vysoce moudré a vůbec ne depresivní. Když se zbavíte lpění na tom čemu říkáte štěstí odejde od vás i protiklad který s tím neodmyslitelně souvisí. A ve vašich duších zavládne Klid a Láska všechno malé lidské štěstí převišující. No nevím zda to bylo myšleno takto ale já to tak cítím a máš za to můj typ.

Lyryk
11. 03. 2000
Dát tip
Blbost, nejsme srabi co nesnesou tu a tam pár slz, o to větší je pak to štěstí!

PS
11. 03. 2000
Dát tip
:o) Otázkou zůstává, zda chceme Pokoj, Klid a Vyrovnanost anebo i Problemy, Potíže, Smůlu naproti se Štestím... :o) (proč tu kecáte o filozofii, ja myslel, že tady půjde o umění... či neumění. :o)

Stepca
11. 03. 2000
Dát tip
...no ještě že "osmí den schází nám".:-)

Somalec
11. 03. 2000
Dát tip
A pak to co je neštěstím zabije nás...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru