Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hippies

11. 03. 2000
3
0
2719
Autor
Stepca

Je to písnička..proto klišé omluvte.

Na trávě se třpytí rosa ranní slunce hladí svět po cestě jde holka bosá jako by jí bylo pět. Přes rameno bágl z kůže a košili kolem pasu oči modré rty jak růže až na záda závoj vlasů. Ref.: Na řemínku z kůže černý odznak nosí - kráse věrný sní o světě kytkovaném bez násilí, beze zbraně only freedom itś her life. Pomalu se toulá krajem pod džínovou zástavou v hlavě tell my why si hraje míří za svou představou. Ta se jako řeka třpytí lesklá nitka mezi městy svádí jak čarovný kvítí je kámen který nese štěstí. Ref:..
Stepca
07. 09. 2003
Dát tip
...díky za típek, jen tak jsem nakouk na "Písmáčka" se kterým jsem strávil spostu skvělejch chvilek.... Podařilo se mi "cosi" i napsat, tak možná za dlouhých zimních večerů ..... :-)

hippiesanda
06. 09. 2003
Dát tip
krásný. šílko a ostatní- hipíci NOSILI a NOSÍ kůži jiných:-) překvapuje mně, že to nevíte:-) hippiesanda

hippiesanda
06. 09. 2003
Dát tip
a málem bych odešla bez típku:-)

Líbí, moooc hezký... A ke kůžím, no, myslím, že nošení kůže není špatný, sám mám kožený kristusky a náramek :-) Ale něco jinýho je třeba kožich... Tip

Gabriel
12. 02. 2002
Dát tip
LOVE PEACE skvělý!

Saxanka
20. 04. 2000
Dát tip
Make love and no War....

Sarken
18. 04. 2000
Dát tip
Šil já myslela, že to je napodobenina kůže!!!!!!!!!!!! co budu dělat?????????????,

Šílená
18. 04. 2000
Dát tip
nic:o) to zvířátko už nevskřísíme - budeš tím zvonečkem zvonit lidičkám pro štěstí a tím se to vyrovná:o)))

Šílená
17. 04. 2000
Dát tip
no k básničce - písničce - kromě té poslední řádky které přebývá dosti viditelně slabika je to zase přesně ta jednoduchost a splavnost kterou mám ráda. Skvělé! k tématu - hraješ mi kamaráde na duši - moje krevní skupina ke kůžím - sarkenko víš že mě to nikdy nenapadlo - trochu se stydím. Vegetarián ověšenej kůžičkama ze zvířátek:o( ach jo. Příště vám na srazu dám zvonečky na něčem jiném:o))) Díky.

Sarken
09. 04. 2000
Dát tip
možná máš pravdu, s tímhle si vážně nejsem jistá

Stepca
29. 03. 2000
Dát tip
Sarken: Já myslím, že hodně. Takhle spíš uvažujem až mi dnes (o těch cizích kůžích).

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
Zhudebnils ji? Písnička je to skvělá..jen mě napadlo, nosí květinové děti kůže? cizí, chci říct

Spíš než hippie-song mi to připomíná Rosu na kolejích, medle. Brrrr.

Print
16. 03. 2000
Dát tip
JE to písnička!!!

Merle
13. 03. 2000
Dát tip
Poslední sloka mi nějak nesedne, takže to na tip nebude ale pořád: Zbytečně dobrý.

Kyslik
13. 03. 2000
Dát tip
...nezaspievas nam to? :-)

Miroslawek
13. 03. 2000
Dát tip
Typická iluze květinového dítěte, kterou časem zřejmě někdo znásilní ne-li zabije. Ale zatím je to hézký. Hoďte na ni deku...

KuojiVare
12. 03. 2000
Dát tip
ja byl taky smradlavy hippies

Jákob
11. 03. 2000
Dát tip
Dokážu si tu píseň zasadit do svých Hippiepředstav :o)

zolli
11. 03. 2000
Dát tip
hele neprehanime to s tou dobou abychom nevyvolali nejaky duchy...:o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru