Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

do šeda

11. 03. 2000
7
0
1973
Autor
Sýkorka

je búrka a ja sa zahaľujem do šeda a splývam tak v tichý blues lacných prehier takto smutno šedo hľadám cestu zaprášenú a asi obsadenú k tvojim dlaniam pomaly zahadzujem prebytočné farby a nepozorovaná klopem znovu sa zrádzam dávno totiž viem že mi odpovieš už len napoly tak smutno šedo ...
vero
23. 01. 2002
Dát tip
...nádherné, i keď smutné...ale reálne...*

DarkMind
05. 06. 2001
Dát tip
pekne šedé :))

Naso
19. 04. 2001
Dát tip
zo všetkých farieb sveta ma u teba šedá stretá... - v kontexte s básňou však musím povedať, že šedá je výslednica bielej a čiernej, dvoch večných princípov (dobro a zlo, áno a nie, plus a mínu, noc a deň muž a žena /žreby?/ atď.), výsledok ich vzájo´mnej interaktivity, alebo aj ich vzájomného pôsobenia - búrky. Šedo sa priznávam, že čítanky budú raz tebou pestrofarebnejšie! :-))

Sly
14. 05. 2000
Dát tip
ach... nějak se můj úsměv změnil v pohroužení mysli dík ach...

Aldaron
11. 05. 2000
Dát tip
ummm prosťe paráda ... :)

Laďa
10. 04. 2000
Dát tip
No, aby nebylo všechno dokonalý, chtěla jsem říci, že ta druhá část je jaksi lepší než první, ale došla jsem na konec a musím říci, že bez té první části by to nebylo ono.

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
šedá je barva smutku, taky ji nemám ráda

AZALIN
23. 03. 2000
Dát tip
Ech.. nevím, jestli sem ten význam správně pochopil, ale.. jednou jsem (taky) čekal na odpověď a už předem sem ji znal a byla smutná a šedá... ale sqělý, že seš veeeeliká optimistka!! Tak jenom ať ti to vydržííííí!!! :-))))))

zámek
21. 03. 2000
Dát tip
... slovíčka mi nestačí ... blílá v černé ... šedá ... nijaká .... přesně tak, ... Děkuji !

Miroslawek
17. 03. 2000
Dát tip
Auvajs, tohle znám (nebo spíš jsem poznal) v opačném gardu s bejvalkou.

Dany
15. 03. 2000
Dát tip
Jůůůů .... získala jsi si mne .... píšu si .... dívat se pravidelně na Silvinku

Špuntík
13. 03. 2000
Dát tip
opravdu, snad si to čtu po slovensky správně a máš tu jeden malý TIP od Špuntíka......

Bára Braun
13. 03. 2000
Dát tip
je to šedokrásné ...navíc si nemůžu pomoct, ale ta vaša slovenčina je tak lahodná, mazlivá

Kyslik
13. 03. 2000
Dát tip
je krasny slnecny den, a ja sa zbavujem odetosti, do ruzova, a splyvam tak v opitosti drahych mokov, len tak, veselo, ruzovo, len som stratil smer... k tvojim ociam, trblietavym, duhu, sta malovanu vsetkymi farbickami, k nozkam tvojim prinasam a snad velky ako obor, nezne rucku do svojich dlani beriem, zvieram, pozkavam a cakam, lebo neviem, co odpovies mi...

Silvinka
13. 03. 2000
Dát tip
Teda Kyslík, ty si mi tu moju šedú báseň úplne rozjasnil! :o)

KuojiVare
12. 03. 2000
Dát tip
a na tom kolotoci bolo najkrajsie ze sa stale tocil.. . ja ko Ty S.

Pavol
12. 03. 2000
Dát tip
Uz som ti vravel, ze je moja oblubena, tak ti vravim aj teraz, ze tato je nadherna. :) TIP

Stepca
11. 03. 2000
Dát tip
a tip poputuje do Bratislavy:-).Moc se mi to líbí.

Hackman
11. 03. 2000
Dát tip
a splývam tak v tichý blues lacných prehier jo to se mi líbí

ALOHA
11. 03. 2000
Dát tip
Silvinka, ty nie si zrovna smiešok ! Vidím, že ani modrá blúzka by ti nevytĺkla z hlavy tvoj šedý tichý BLUEs.. Investuj do radosti :-) ALOHA

Silvinka
11. 03. 2000
Dát tip
ľudkovia, ja som veeeliký optimista a smejo, ale do tej poézie sa mi ten smútok vždy akosi nasťahuje... :o)

ALOHA
11. 03. 2000
Dát tip
Silvinka, tak keď uvidíš sťahovákov, pošli ich za starou Blažkovou :-)

Jákob
11. 03. 2000
Dát tip
je to bezvadný a to blues je super souhlas s Hackmanem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru