Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nimb‘ zabudnutých...

11. 07. 2002
3
0
931
Autor
Lyrček

tebe aj tebe ;-)

zobuď sa – rýchlo Lyrček!!!!!

keď zíde sa ti duet múz

a ty zostaneš nepobozkaný...

nezachytíš _aj rys pod tangentou tieňa túžob

 

aj voľáčo iné ti utečie

svoj uhnaný bič uprác‘

a zľutuj sa nad sebou zľutuj

lebo svitanie pochichtá sa nad slinami dlžôb...

 

zobral si nim darček

tíško so stolu

bol nepodpísaný

len anonymná sútra

 

pre nezmárnu potechu ochrípnutú...


_iris
15. 07. 2002
Dát tip
no jasne...ale toho poradia si si moc neuzil...tanganika je proste rychlejsia...ach, musim na sebe popracovat...:-)

Orbi
13. 07. 2002
Dát tip
.............................................................................................. :-)

Daru polohy slova v neprieniku t

Lyrček
12. 07. 2002
Dát tip
taňuňa: tedy... zradil mne wordovský korektor, který mi nalhal, že opravil moje nedoučenosti slovenštiny :-( volačo + volá = voláčo (drzý novotvar od neumětela :-) uprac + práca - a = uprác' (další drzý... :-) myslem jsem jim dvěma... (má být im??? zrádce word!!!) so stolu - myslel jsem s povrchu stolu, a kvůli rýmu tam musí zůstat ...lu POMÓC!!!! :-) zrádce word wordovič wordov... mezi _aj rys a tangentou... chtěl jsem použít diplomatické "ponad", ale tady mi drzost novotvarycká došla... .-)) _iris: jestli se nimbus mrak slovensky píše nymbus tak musím zpátky do školy, opravím to, jen co mi odpovíte :-) Inventorčik zabudol sochor :-))

_iris
12. 07. 2002
Dát tip
za tie novotvary tlieskam, to by ma fakt ani po 20 tich rokoch slovenciny nenapadlo...aj s tym nymbom rozhodne...aspon moj skromny nazor... takze vitaj medzi nami student(a)mi! a za to pod by som sa asi mala urazit, co ty na to???? :-)

tanganika
12. 07. 2002
Dát tip
ta pocuj, lyrycek hrncek, ujo opravator mal asi v ten den dost a preto sa radsej vyhral so slovami...

Lyryk
12. 07. 2002
Dát tip
hele .-))))) konečně jste si vyměnily pořadí odezvy... .-)))) tady není nic k urážení, všechno je hladké.. .-))

tanganika
12. 07. 2002
Dát tip
tak vidis, nikto nie je urazeny...:-)

Lyrček
11. 07. 2002
Dát tip
y

Naso
11. 07. 2002
Dát tip
Lyrček tu už dlho nelyrizoval. Už takmer dva roky... Rozpíše sa lyricky lyrček?

tanganika
11. 07. 2002
Dát tip
gramatika: voľáčo-voľačo uprác-uprac nim-im..im dvom..asi, ked si to tak myslel so stolu-zo stola ...dalej uz radsej neskusam, bo...nejak...bola to fuska. "_aj rys pod tangentou "...preco pod a nie nad??? dotycnica ulicnica . . .( opica ). . . ta, nech sa paci...t* za matematicke prevedenie slovenciny.

_iris
11. 07. 2002
Dát tip
tak smutnejsia skritizovala, veselsia sa bude pytat...bo trochu aj nam unika nazov... nymb? ... aj odo mna t* za skryvanie!!!

Ženatej
11. 07. 2002
Dát tip
Ako sa to asi budě páčiť Inventorčikovi? Ha? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru