Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

3 x Petr

11. 07. 2002
15
0
1892
Autor
Josefk

můj o tři roky starší kamarád mne občas přijde povzbudit do kanceláře, musí přitom překonat 28 schodů, mu to rozproudí krev a podle toho vypadá rozhovor...

I.

 

"....tak si ti často říkám, jestli jsem něco nezmeškal, když jsem neměl nikdy žádnou bokovku. Všichni kolem to měli nebo mají...."

já na to :

" Podívej se na to ryze prakticky : kdybys měl bokovku, neměl bys asi chatu.... no a řekni popravdě, kde si víc vleže odpočneš ? "

 

 

II.

 

"....jó, tobě se to mluví, ty máš pod sebou v účtárně samý mladý holky .... a chodíš si s nima i na oběd, ty si žiješ...."

já na to :

" Nemysli si, moc ne.... všechny dojídají ! "

 

 

III.

 

"....Všiml sis té nové laborantky ? Jel jsem s ní včera od oběda ve výtahu a říkám jí: co byste dělala, kdybych teď zastavil výtah ?.... a ona ti na to: a co byste dělal, kdybych vám teď sáhla do rozkroku ? "

já na to:

" Měls ji požádat o dovolení jít se zeptat manželky ..."

 

 


clovrdik
08. 11. 2002
Dát tip
:-)) skvělý, jak ze života .. TIP !!

Seregil
16. 09. 2002
Dát tip
Řekl bych, že to nebude jenom těmi schody.... Supr

DarkMind
08. 08. 2002
Dát tip
:))))

gd
22. 07. 2002
Dát tip
Super.

breta
12. 07. 2002
Dát tip
:o))))))) ********

Print
11. 07. 2002
Dát tip
:-)))))***!!!

Ludvoděj
11. 07. 2002
Dát tip
neustále znevažuješ jeho zásadní problémy:))))) koukam asi to ten kolega s tebou nemá lehký:)) čupr...tip:)

Dabi
11. 07. 2002
Dát tip
:o))))) Jsi bezva:o)))) Máš můj upřímný t*

:o))) *

ikarka
11. 07. 2002
Dát tip
:-)))) *

FallenAngel
11. 07. 2002
Dát tip
Fajné. Zastavil ten výtah? ;)

dost dobrý :-)) a kde to pracuješ?

Josefk
11. 07. 2002
Dát tip
F - A : to víš, že ne ! m di f : ve špitále :-)

jo tak sestřičky? aha, makám do výtahu, brzo budu potřebovat první pomoc :-)))

Katerina
11. 07. 2002
Dát tip
:-)))) *!!

LaMouette
11. 07. 2002
Dát tip
...... bože.....:-))))))))))))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru