Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

už je to tady !

14. 07. 2002
11
0
1809
Autor
Josefk

milí mladí písmáci, nechci vás moc vylekat, ale pomalu se to blíží !

Včera odpoledne, kdy jsme se setkali s našimi dobrými známými před bankou, vyskytovalo se tam neobvykle mnoho pohledných mladých dívek. S Petrem jsme nesměle cítili, že naše manželky, které stály vedle, jsou tam jaksi v tomto okamžiku navíc.

" Pepo, nemáš náhodou u sebe browning ?"  hodil po mně Petr, jinak primář v nemocnici, otázkou.

" Prosímtě, na co ? " nestačil jsem se divit.

" Že bych se picnul, ...to je děsný,... mě ti tady ty pěkný zadečky už vůbec nic neříkají !"

" Jo, Petře, ... tomu se říká ... konec sezóny...", potěšil jsem ho.

" Ó, to ty máš určitě ještě bolestivou erekci !"... podbídl se lichotkou a vzdychnul.

" A ty máš zase bolestivý vzpomínky ...?", zažertoval jsem.

Smutně jsme se na sebe podívali a jakoby z velké dálky k nám zazněl hlasitý smích našich manželek a rádobyvtipná poznámka některé z nich o jakýchsi problémech s inkontinencí....

 

Epilog:

Abych mohl na Písmáku tuto smutnou výpověď napsat, musel jsem se ráno manželky zeptat, o čem jsem se to vlastně před bankou včera s Petrem bavil.

 


clovrdik
08. 11. 2002
Dát tip
:-)) tak doufám, že si na ten věk ještě počkám :-))) TIP

gd
22. 07. 2002
Dát tip
Bezva.

Deltex
19. 07. 2002
Dát tip
Dobrý:oD *!

Petula
18. 07. 2002
Dát tip
Bože... Ač nerada, fakt muším... «*» ░▒▓~_~▓▒░

Děd_Senil
16. 07. 2002
Dát tip
Jo? Možná jo. Já nevim. Už si nepamatuju, jaký bylo rozptylovat se kusama masa. Vona Máňa včera udělala takovej segedínskej guláš, že jsem se opravdu mezi tim zelím kusama masa moc rozptylovat nemoh...

Ludvoděj
16. 07. 2002
Dát tip
mam v práci kolegu co už je poněkud decentně v letech a ten nam říká: "Vy mladí blbouni! Já vás znam! Vy byste na to skočili šup šup šup a bylo by po všem. To já až teď chápu jaká je to krása.Já bych si to pěkně vychutnal.Samozřejmě už jen očima." no....jinej ještě víc decentně v letech zase říká :"Já už bych to musel vokecat" :)) Něco na těch letech asi bude:)

Josefk
15. 07. 2002
Dát tip
díky za slova útěchy pro všechny naštěstí je to vtip a ještě dlouho bude ! nebo snad neee?

Zly
15. 07. 2002
Dát tip
Nedostatek alkoholu...oba, to je celý :-))

Astalavista
14. 07. 2002
Dát tip
Tak to mě ještě něco říká a doufám, že dlouho bude:)))*

Tilt
14. 07. 2002
Dát tip
:oDD Haha .. sice mi to nic nerika, protoze by ani nemelo, ale abych pravdu rekl, doufam, ze takovy problemy budu mit az hodne pozdejsim veku .. kazdopadne, abych se nejak zavdecil bohu a usetril me, tak davam tomuto dilu darecek .. :o) *tiLT

Tilt
14. 07. 2002
Dát tip
.. a kdyz uz to prijde, tak bych ocenil, aby to taky rychle odeslo .. :) /pochybuju ze to jde jinou nez nejtemnejsi cestou :o(

Wopi
14. 07. 2002
Dát tip
:) musim se smát, i když.... do toho stádia už vlastně taky přicházím...

Armand
14. 07. 2002
Dát tip
:)))

Print
12. 07. 2002
Dát tip
Vtipný med na vtipný kaši!!!:-))) ***!!!!

Josefk
11. 07. 2002
Dát tip
ani ne, ale mám dnes trochu uvolněný mravy :-)

Ludvoděj
11. 07. 2002
Dát tip
možná to bude znít divně.......ale někdy přemejšlim co je lepší.... .....jestli mít tu možnost a nechtít a nebo nemít tu možnost a chtít.........né že by sem při svém věku nechtěl(zrovna dnes je mi 26) ale lépe se vymlouvá na to že nemůžu než že nechci:)))) samozřejmě tip:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru