Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spomínaš?

12. 03. 2000
3
0
1544
Autor
Sýkorka

Stojím v daždi... Vzájomné bozky kvapiek oceánu, ktoré obmyli všetky kontinenty sa dnes opäť dohodli spojiť, aby našli svoje stratené polovičky na rovnakej ceste, kde ich zvykli odložiť. Cítim ich večné preteky po mojej tvári, už nebránim slze prehĺbiť vrásky, vidíš, som celkom premočená, ako vtedy, spomínaš? Aj teraz cítiť vo vzduchu čosi neurčito nádherné, vonia to, ako keď odpúšťaš spomienkam.
tanganika
09. 03. 2002
Dát tip
1. strofa je skvela...perfektne vystihuje celu atmosferu! t*

vero
24. 01. 2002
Dát tip
=o/ *

Naso
19. 04. 2001
Dát tip
odpúšťať spomienkam... (namiesto osobám) - pjekné. Keď sa však tak do zadu obzerám, dolu po nitke času, zisťujem, že záhadný proces mentálnej selekcie ponecháva vo vitríne mysle iba tie pekné spomienky (hoci tie zlé sú iba tuto, pod pultom, len na ne šiahnuť) a tým niet čo odpúšťať...

Laďa
10. 04. 2000
Dát tip
Myslím, že Kyslik si z tebe rozhodně nedělá blázny. Skoro bych řekla, že to je vyznání. Lásky, obdivu,....

JenJá
04. 04. 2000
Dát tip
vyvolává to vzpomínky a pěkně se to čte

Špuntík
13. 03. 2000
Dát tip
až se mi trochu postesklo po obětí....

Bára Braun
13. 03. 2000
Dát tip
To je fenomentální ...dávám tip to mě vzalo za srdce....

Kyslik
13. 03. 2000
Dát tip
stojim v lucoch slnecnych, a ta ziara bozkava celu moju plet, horim, v tuzbe snivat s tebou krasne sny, potim kvapocky, ktore raz darovala mi obloha, splacam svoj dlh zemi, vraciam to, co si zobrala, beriem to, co si nechcela...

Hackman
12. 03. 2000
Dát tip
vzpomínám....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru