Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuse klubu filosofujících alkoholiků

15. 07. 2002
0
0
5860
Autor
Norek

U piva by se kecalo líp.


Jerry_Shit
24. 08. 2005
Dát tip
C H L A S T = S L A S T (...& strast)

Jerry_Shit
24. 08. 2005
Dát tip
...jinak vlastně: taky díky za přijetí. :o)

Norek
08. 03. 2005
Dát tip
Tak teď už tam budeš...

dickcock
08. 03. 2005
Dát tip
Tak teď ke svému alkoholismu přidám ještě větší dávku hospodského filozovování. Jsem nadšen,

dickcock
05. 03. 2005
Dát tip
Oj, tak jsem si říkal, že je na čase vstoupit do nějakého klubu. Sice nechápu jejich význam, ale jejich názvy jsou srozumitelné i mě. A proto pro mě byl tento klub jasná volba. Rád jsem se totiž s mámou opilý motal v kuchyni, když pekla.

dickcock
05. 03. 2005
Dát tip
Ajajaj, to jsem to asi nějak posral, neb jsem se v členech klubu nenašel. Tak to jsem asi měl nějak jinak usilovat o členství, ne? Tak nějak nevím co s tím. Poradíte někdo?

Pisces
01. 12. 2004
Dát tip
děkuji za příjetí :¨)

Nazdááár!!! Výborně! Konečně sem se dostal do pořádný společnosti. Já chlastám sám, doma, nerušen, pro radost a rád si při tom nahlas zafilozofuju. Občas se pak pobleju nebo pochčiju, i posral jsem se jednou taky. Je to prdel. Co vy ostatní, jak ste na tom?

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
...Karle, je snad samozřejmostí že k chlastu patří i tyto projevy:)...a kdo říká že ne, pak neví jak to má vypadat......

Maloučko přeháním, ale tak 1 x za rok se mi stane nějaká taková nepříjemnost. Neperu se, nejsem agresivní, naopak - dělám si ze všeho prdel a mám rád život.

Litochowitz
22. 07. 2004
Dát tip
...no dyk....je pravda že občas se podaří taková záležitost o které se před někým mlčí a naopak před dalšími se o ní mluví jako o hrdinství:)

Hevusenka
17. 03. 2004
Dát tip
Jsem asi opravdu divná,vyplodím své třetí dílo v životě a hned jsem zařazena sem..... a to je pouhých 17 ............

Hevusenka
17. 03. 2004
Dát tip
mi

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
hmm Corgona nepovazujem za nejaku extra delikatesu, skor radsej Saris... na Topvar mam podobny nazor :o) a casto sa uchylujem k zahranicnym znackam, napr. Kozel... vidis maia, mohli sme si sadnut aj na pifko ;o)) a nezabudaj, ja zasadne nenasieram :o))

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
lito: ak chces, poslem ti na dobierku speneny polliter Corgona :o)

Litochowitz
23. 02. 2004
Dát tip
...aramis, jsi moc hodnej, ale snad raděj ani ne:)...třeba ho budu mít možnost někdy vypít v reálu:)).....pár půllitrů:)

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
aha, tak potom nic :o) ale ten v balicku by bol uplne realny :o) par pollitrov... to akoze jeden, dva... slovom dvanast :o)

Litochowitz
23. 02. 2004
Dát tip
...klidně dvanáct, já jsem totiž vskutku velkej dobytek:)

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
uf dvanast, a to som si myslel o sebe, ze som velky dobytok... tak som asi len maly dobytok... :o) ja neviem, ale o dobytku by sa lepsie hovorilo pri pive, nemyslis? pozyvam... ;o)

Litochowitz
23. 02. 2004
Dát tip
...aramis, ale počítam, že ty bydlíš hodně daleko, že?:)

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
prosimta ako by to mohlo byt daleko, ked sa rozpravame bez toho, aby bolo treba zvysit hlas :o) myslim, ze ak byvam daleko, ty tiez... :o) Bratislava...

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
holesovice, to je tam kde myslim, ze to je? :o))

Litochowitz
23. 02. 2004
Dát tip
...no, já Praha:))....tak nevim nevim....v Bratislavě už jsem skoro rok nebyl:)

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
mno tak to ja v Prahe este nikdy :o) nevratime sa k tej dobierkovej variante? :o)

Litochowitz
23. 02. 2004
Dát tip
...no, abych pravdu řekl, nejsem příznivcem posílání piva poštou:)....co když ho cestou někdo upije?

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
...hmm tak to by bol pech... tak ked pojdes do BA, ozvi sa... poznam skvelu pivaren :o)

Litochowitz
23. 02. 2004
Dát tip
...dobře:))......ale bude to kdovíkdy:)

maia
23. 02. 2004
Dát tip
No dobre chlapci, ci v BA, alebo Prahe, dajte vediet a mozno si jedno pivo s vami dam, ak budem mat cestu okolo. :-))

Litochowitz
23. 02. 2004
Dát tip
...a třeba si jich dáš i víc:)).....(až mě uvidíš):))

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
maia: tesim(e) sa :o) lito: tiez sa tesim :o)

aramis
20. 02. 2004
Dát tip
clenom moze byt ktokolvek, alebo len silny akloholik? lebo som sice aloholik, ale nie som si isty, ci dostatocne silny na clenstvo v klube... :o))) tento klub by este niekoho mohol zaujimat... avi

maia
20. 02. 2004
Dát tip
a: Dnes si sa rozhodol, ze budes nasierat? :o) Hm, takze vy ste krcmovi filozofi?

Litochowitz
20. 02. 2004
Dát tip
...ááá, koukam, zahraniční návštěvnící:))....to je hezký....a pijou Smädného mnicha:))

maia
20. 02. 2004
Dát tip
Mam radsej Velkopopovickeho kozla ako Smadneho mnicha, ked uz. Ked nad tym vsak rozmyslam, tak minuly rok v lete som pila najradsej Corgon. :-) Pockam si, co ma chyti tuto sezonu v maji.

Litochowitz
20. 02. 2004
Dát tip
...Corgon jsem nikdy nepil, bohužel:¨((:...a to jsem se považoval za znalce:-(

maia
20. 02. 2004
Dát tip
Hm, tak to musis v lete prist k nam. Topvar od nas som uz prestala pit, lebo ho povazujem za bublinkami nasytenu brecku, tak som skusala ine moznosti, lebo pivo k letu v rozumnej miere patri. A natrafila som na krcmu, kde capuju Corgon. Samozrejme iba capovane, flaskove je o nicom. Saris tiez nie je zly. U mna sa aj konzumacia piva ako vsetko, odvija od nalady.

ch_34
02. 02. 2004
Dát tip
chlaqstat člověk musí... aby to vydržel... ale jak to má sakra vydržet... to mu nikdo neřekne... asi si zažnu dělat seznam kuriosních chlastovečerů... třeba nedávno se sebevražednými myšlenkami pil jsem s pohřebákem... prima!

clovrdik
16. 01. 2004
Dát tip
tady už jsem taky nějakou dobu nebyl, hmm, asi sem přihodím pár svejch chlastacích děl :-)

Thurin
18. 11. 2003
Dát tip
V pivu je málo vitamínů, a proto jej musíme pít hodně.:)

Litochowitz
24. 09. 2003
Dát tip
...A KDO JE TO TEN BUKOVSKÝ?.....NENI TO NĚJAKEJ KÁMOŠ BOROVSKÝHO?

Okurka
13. 09. 2003
Dát tip
Přestože byl Bukowski blázen , něco se mu odepřít nemůže !!!

To by mě teda fakt zajímalo, jak to, že tady neni muj příspěvek alkoholikům Optimistická!!!!! Asi, že tam nikdo nefilozofuje????? Nebo jak to je?

clovrdik
11. 12. 2002
Dát tip
rebí, no jo, nějak to zatím nevyšlo, ale jsem optimista :-) rozhodně se nám to musí brzo zadařit :-)

clovrdik
10. 12. 2002
Dát tip
koukám, moc diskuse se tady nevede :-)) to všichni filozofujete a nebo jste tak brutálně namazaný ? :-))

Norek
10. 12. 2002
Dát tip
vítej v klubu clovrdiku

Litochowitz
10. 12. 2002
Dát tip
reb, fakt?.....jo, já se tam v pátek jemně líznul, ale dodělal jsem se až doma:-))).....a koukam, že se to tady rozrůstá, doufám, že sem ještě patřím....ale já zas toho po chlastu moc nenafilozofuju:-))

Litochowitz
29. 10. 2002
Dát tip
...už jsem se dva dny neopil, to je slušný, co?:-))...ale dneska je zas dlouhá cesta domů, tak nezbyde, než si někde sednout:-))

Norek
29. 10. 2002
Dát tip
hlavně nebejt dehydratovanej! to je důležitý

Litochowitz
26. 10. 2002
Dát tip
...jo a mimochodem, včera jsem se zase opil, ztratil jsem čepici, pár ideálů, důstojnost....a především rovnováhu...a domů jsem přišel v půl pátý ráno:-)))

Norek
26. 10. 2002
Dát tip
blahopřeju:-)

Norek
25. 10. 2002
Dát tip
vítej v klubu rebeko

Litochowitz
25. 10. 2002
Dát tip
rebeko, vítej u nás:-))

Litochowitz
22. 10. 2002
Dát tip
rebeko, bylo by to moc skvělý:-))....

Litochowitz
22. 10. 2002
Dát tip
rebeko, mohou tu být všechny formy opilosti....podívej na mne, jak jsem v jednom kuse namol:-))

Litochowitz
22. 10. 2002
Dát tip
...taky že nejsou, básně jsou prolhanej škvár...a tolik lidí se za sebe stydí.....:-)

Litochowitz
22. 10. 2002
Dát tip
rebeko, ani já se nesnažim lhát...a je mi na blití taky....inspiraci by to chtělo....:-)

Norek
17. 10. 2002
Dát tip
no klidně se přidej

Prokletí
13. 10. 2002
Dát tip
Jsem úplnej blb alkoholik, smísm se přidat????????? Chechechéééééééé ;o) m.

Norek
22. 08. 2002
Dát tip
Kosty: vítej v klubu

Litochowitz
03. 08. 2002
Dát tip
Norek, díky.....jsem tu rád..

Norek
02. 08. 2002
Dát tip
nenutim. chápu.

Norek
02. 08. 2002
Dát tip
Litochowitz: vítej v klubu

Norek
01. 08. 2002
Dát tip
no vidíš, neříkal jsem to? :-))

tloudev
01. 08. 2002
Dát tip
ne-e :-) viz: nikdy a nikde jsem netvrdil, ze jsi alkac. ty uz to nepij. A nebo navopak, jen houst a vetsi kapky :-)

Norek
01. 08. 2002
Dát tip
nechces se taky prihlasit do klubu?

tloudev
01. 08. 2002
Dát tip
ne.

tloudev
31. 07. 2002
Dát tip
ne, to je v pohode, ja sem alkac :-) jen me to zajimalo :-)

Norek
30. 07. 2002
Dát tip
nikdy a nikde jsem netvrdil, ze jsi alkac. "Okamžiky" jsou zařazený v kategorii děl, který nemají nic společnýho s chlastem. V kategorii děl, který považuju za výjimečný. Jestli si však budeš přát, abych tvoje dílo z klubu vyjmul, udělám to.

tloudev
26. 07. 2002
Dát tip
hej hej, z ceho soudis ze jsem alkac?! (zarazeny "okamziky")

Norek
18. 07. 2002
Dát tip
trochu jsem to tu přeorganizoval.

Norek
18. 07. 2002
Dát tip
Díla v klubu jsem rozdělil na dvě kategorie. Jedna obsahuje díla, které se nějak vztahují k chlastu, a druhá díla, která se sice k chlastu nevztahují, ale jsou velmi vydařená.

Gastarbajtr
15. 07. 2002
Dát tip
svatá pravda!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru