Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hygiena

16. 07. 2002
1
0
942
Autor
qark

Napsáno v březnu 2001.

Konečně zase doma. Vrátil jsem se totiž právě z krásné dovolené v Anglii a cítím s teď velmi odpočatý, svěží a čistý.

Bylo dost vidět, že v EU se hodně dbá na hygienu, neb na každých hranicích jsme měli možnost se vykoupat. Byla tam vždy taková malá vanička, v níž jsem se zpravidla umyl celý do půli těla, ale moc to nepomáhalo, spíše naopak. Nejspíš to bylo tím, že ostatní si v nich myli boty, aniž by se zuli. To byl taky důvod, proč jsem si tam nevyčistil zuby.

Byl jsem z toho dvojnásob zhnusen, neb tak ničili patrně pramen vzácné léčivé vody. Na vlastní oči jsem tam totiž viděl, jak po té koupeli kulhaví chodí krásně zpříma nevychovaní slintavci konečně dokáží zavřít svá ústa a bez obav zahazují své brindáky. A proto jsem šel občas i dvakrát, ale mě nic nepomohlo. Mé akné zůstalo.


klipeto
15. 12. 2004
Dát tip
ten zaver mne dostal :) t*

Moc se mi to líbilo, myslim, že Motýlek není sám, komu se to líbí, je to moc hezky positivní, dokáže to rozesmát.

motýlek
07. 08. 2002
Dát tip
No, to moc nemas, ale muzes mi tykat :o) dyt se zname :o)

qark
06. 08. 2002
Dát tip
ahoj autore/ko vypada to, ze jsi prvni clovek, kteremu se moje plky libi az budu mit cas prectu si i tva dila, doufam, ze se mam na co tesit

motýlek
04. 08. 2002
Dát tip
:o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru