Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stále sám

Výběr: Stanislav_Vašina
16. 07. 2002
5
0
2165
Autor
Seregil

 

Stále sám. V pozornosti druhých. Stál uprostřed davu. Ale nepatřil k nim. Nikdo si ho nevšímal, nebo ho spíš přehlíželi. A to ho dovádělo k zuřivosti. Sám. V černém kabátu, kožených kalhotách a těžkých černých botách. Chtěl patřit k davu. Moc si to přál. Nejsem přisluhovač smrti, pomyslel si. Jen vykonávám její ortel. Proto mě nemají rádi?

Někdo do něho vrazil. „Promiňte,“ ozval se suchý hlas. Viděl auru omlouvajícího se. Ten brzy zemře, pomyslel si. „Nic se neděje,“ odpověděl. Muž, který do něho vrazil, tam už však nebyl.

Pokrčil rameny a vykročil. A každý jeho krok rozezněl žalostné tóny hudby smrti. Nenáviděl tu hudbu, která ho  pronásledovala. Všichni před ním ustupovali. „Už zase si pro někoho jde,“ ozývalo se kolem. Každý se tiskl ke každému. „Kdo to asi bude?“ Dav se rozestupoval a muž v černém kráčel se zvukem smrti v patách. Pak se zastavil u starce v bílém plášti. Starce obklopovala silná aura. „Musíš zemřít Jane Josefe Korsičane,“ oslovil starce. „Konej svou povinnost,“ řekl stařec. Muž byl překvapen jeho přístupem. Vždy, když přišel pro svou oběť, tak se krčila a prosila o milost. Zahnal myšlenky. Zpod kabátu vytáhl pistoli a vystřelil. Stařec padl k zemi s ranou v srdci. Muž zahodil pistoli a otočil se. Udělal krok a ozval se oslavný chorál. Zmizel v davu a byl zase sám.


Pan_Serle
03. 11. 2003
Dát tip
Stát uprostřed davu a nepatřit k nim? Tohle znám..Líbí se mi tvůj sklon k vypointování celého textu v jeho posledních slovech..Vzácné...a dobré...

Pan_Serle
03. 11. 2003
Dát tip
Stát uprostřed davu a nepatřit k nim? Tohle znám..Líbí se mi tvůj sklon k vypointování celého textu v jeho posledních slovech..Vzácné...a dobré...

Seregil
30. 10. 2002
Dát tip
Je to ujetý... jako já...

hurvinek
30. 10. 2002
Dát tip
ty a ujety? a co ja ja jsem pak uletel.......

hurvinek
29. 10. 2002
Dát tip
tip dne, jn ta strelna zbran mi nesedla

Narvah
22. 07. 2002
Dát tip
Me to moc neoslovilo...

Josefk
19. 07. 2002
Dát tip
pěkně napsaný a k zamyšlení navíc, tip

Seregil
19. 07. 2002
Dát tip
díky všem. :-)

Deltex
19. 07. 2002
Dát tip
Je to velmi hezky napsané, ale tolik variací (a podobných) už bylo na toto téma stvořeno, že mi to nepřipadá ničím výmečné. Promiň.

Jeanette
17. 07. 2002
Dát tip
Trošku strohé a nebarvité...ale ta důstojnost člověka je úžasná!!!

Paranoicus
16. 07. 2002
Dát tip
?

tanganika
16. 07. 2002
Dát tip
zaver ma prekvapil..najma ta strelba. ma to nieco do seba, ale mozno by to chcelo este dotiahnut..iba moj pocit.

Francois
16. 07. 2002
Dát tip
Kat? Mafián? Napsáno dobře. tip

Jeanne
16. 07. 2002
Dát tip
byla jsem napjatá do posledního okamžiku. dost dobrý :)))

Jeanne
16. 07. 2002
Dát tip
jo a típek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru