Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rádce

13. 03. 2000
0
0
554
Autor
nicolka

Tato divadelní hra, jak by se možná zdálo, není pokusem o anitickou hru, nýbrž o popsání představy lidí z 18.-19.st. o anitice. Je to první dílo, které jsem napsala před pár lety a díky, kterému si mě všimli v divadle. Prosím, kritizujte dle libosti,ale mějte na paměti, že je to můj začátek a rozhodně si nemyslím, že i můj konec. Toto je už asi třetí verze tohoto příběhu, který se snažím postupně vylepšovat.

Ustaňte na chvíli ve své práci lidé milý, a poslište příběh, jenž chci vám vyprávět. Odehrává se v dobách, kdy prostým lidem vládli modří králové a králům marniví bozi, jenž chtěli vše a zároveň nic. Oh, jak hloupá doba byla.
Paloma
12. 10. 2004
Dát tip
podivné......

Irwin
21. 04. 2001
Dát tip
co takhle trochu tu hru trochu upravit? Asi takhle : A bodří němečtí páprdové šukali naše český kurvy Oh, to je ale doba! Němci mnoho utrtili, a kurvy nedostaly téměř nic.

Irwin
21. 04. 2001
Dát tip
oprava : utrAtili

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
ostatní tvoje hry jsou taky tak krátký?

Bára Braun
13. 03. 2000
Dát tip
Tož nycolko ustala jsem v prácy y čtla ani tika netika oh hloupa bila doba to . Děkujy za podhledy na modré krávi a zároveň nyc. Jdu dále po tvich stopách .

Merle
13. 03. 2000
Dát tip
No, mě to připadne, jako by to nebylo celý... asi sem divnej, ale hru bych viděl fakt trochu delší...

Marigold
13. 03. 2000
Dát tip
Merle:-))))))) ...hmmm... no tak to jsme asi divný dva. Víš nikolko. tady na písmákovi jsou totiž samý divný lidi... mariGOGOLd

AZALIN
13. 03. 2000
Dát tip
Zdravi i AZAZAZLIN.. jen pokračuj.. :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru