Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Profesionální deformace

17. 07. 2002
27
0
7285
Autor
Danny

jak člověk přemýšlí, když je příliš dlouho u počítače

Ráno mě ze Sleep mode do Awake mode probudil zvuk generovaný budíkem. Nabootoval jsem a vstal z postele. V koupelně jsem provedl pravidelnou ranní údržbu hardware.

V kuchyni jsem provedl kompilaci sáčku s čajem, cukru , citrónu a horké vody. Výsledkem byl čajík, který jsem připojil na vstup svého organismu. Také jsem zkompiloval chleba, máslo a džem, výsledný load module jsem opět poslal na vstup.

Výtahem jsem se downloadoval do přízemí, kde jsem dekomprimoval obsah schránky na dopisy (byl zkomprimován s kompresí 0%- STORE- avšak chráněn hardwarovým heslem v podobě klíče, který jsem naštěstí měl po ruce). Získané noviny jsem pak vizuálně oscanoval. Vyhledával jsem pár klíčových slov, která mě zajímala, avšak žádné jsem nenašel.

Pomocí oblečení jsem potom změnil svůj look&feel a vydal se do práce. Na zastávce autobusu jsem se přepnul do Wait mode a nechal probíhat šetřič mozkoobrazovky, který na pozadí probíral různé úvahy a výpočty - pravý multitasking.

Potom přijel autobus, který mě měl uploadovat do práce. Upload trvá vždy dosti dlouhou dobu - nevím jestli kvůli tomu, že je uploadovaných uživatelů tak mnoho, nebo nepropustností daného kanálu...

Po outputu z autobusu jsem se konečně dostal do práce. Pracuji na velmi důležitém úkolu - snažím se vytvořit takové uživatelské rozhraní počítače, aby lépe vyhovovalo lidskému myšlení.


Nicollette
06. 05. 2005
Dát tip
no to je nechutné :o) počítače nesnášim a už vim i proč...

j_i_r_i_k
25. 11. 2002
Dát tip
Jo a jo a jo, Danny, já Tě prostě žeru... No, trochu hrubé, ale co bys chtěl, v půl třetí ráno...

Čolito
02. 09. 2002
Dát tip
*

Armand
23. 07. 2002
Dát tip
* skvělá! :)

Kami
19. 07. 2002
Dát tip
... a co je to počítač??? :o)))*

Markeeeta
19. 07. 2002
Dát tip
to je teda výborný.....

Deltex
19. 07. 2002
Dát tip
:o)

Paranoicus
18. 07. 2002
Dát tip
Critical Error: Diaphragma perforated. Call the coroner. ŤYP!

Print
18. 07. 2002
Dát tip
**!!

Toxman
18. 07. 2002
Dát tip
Fatální chyba Vindou$: Ovladač nebyl zaveden nebo není aktivní. Ke spuštění služby zkuste použít násilí nebo se obraťte na nejbližšího prodavače kladiv a sekyr. memory overflow memory overflow memory overflow memory overfl....* :-))

Kombajn
18. 07. 2002
Dát tip
heh danny..... vyborne... takto nejak vypada profesionalni deformace... vis vubec o tom ze ji mas ???? :)))) *****!

Popelucha
18. 07. 2002
Dát tip
pekna hricka, pripomina mi brigadku na veletrhu, kdy jsem musela priznat barvu (safranovou) a od te doby jsem becherovku nenalevala, ale instalovala a pivo netocila, ale kompilovala. *

Albireo
17. 07. 2002
Dát tip
Error - brain not found. Lift F13 to continue, F15 to shoot down. Danny, sqost, Tip.

Wopi
17. 07. 2002
Dát tip
počítačoví lidi jsou blázni :)

ikarka
17. 07. 2002
Dát tip
:-)) no to je ...**!

Carodej
17. 07. 2002
Dát tip
**

nin
17. 07. 2002
Dát tip
Na hlubší kritiku teď nemám, ať o ni stojíš nebo né. Maximum, čeho jsem teď schopná: :-)) *

Bacil
17. 07. 2002
Dát tip
Wopi: většinou nejsou, ale Danny je :-))) vzpomínám si, jak loni ve Lhotce několik lidí od počítačů tomuhle človíčkovi vyhrožovali málem fyzickou likvidací, protože si od nich chtěli odpočinout (na rozdíl od něj, který jich nebyl nasycen ani tam) :-))))) Danny: ...klíčových slov, která mě zajímala - ne?

Danny
17. 07. 2002
Dát tip
Bacil: no jo, díky, chybičku opravím

nin
17. 07. 2002
Dát tip
Tady je speciální tipík pro Dannyho!!! (předtím zapomenut) :-))))

Marco
17. 07. 2002
Dát tip
:-D !!! error - pardon TIP °)

hermit
17. 07. 2002
Dát tip
dobrý, závěr je miam! :-) tip!

Albireo
17. 07. 2002
Dát tip
Wopi: a ostatní lidé ne?

Pája
17. 07. 2002
Dát tip
:-)))***

InExistant
17. 07. 2002
Dát tip
...keyboard not found by system - press F1... (by Microsoft)

*

IVANOL
17. 07. 2002
Dát tip
Danny, velmi výstižné...hlubší kritika je v tomto případě na převaděči FAT 32. Stojí za TIP.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru