Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tipická anekdota

18. 07. 2002
3
0
1835

Dáš-li mi tip  -  nezahyneš.
A na závěr ?
Už trochu zhlouplá ale pořád pointa.

Rebbeca13: Kecal jsem, žiješ, a celkem dobře.. :)) Čolito: no někdy o sobě pochybuju a tak díky z povzbuzení :))

Čolito
06. 08. 2002
Dát tip
Jsi celkem dobrej v těch pointách:-)))

galaxy
21. 07. 2002
Dát tip
Dám Ti tip, i kdybych zahynula :-)))*

Dabi
21. 07. 2002
Dát tip
Hefký:o) Teď dám svůj upřímný t* a...

Dabi:nezahyneš :-) galaxy: ostatně nikde se nepraví že opak je pravdou děkuji za čtení

Dabi
21. 07. 2002
Dát tip
JO!:o)))

Díky i za tipy, jsem přeci tipická :-))))

Doufal jsem tiše,možná netypicky, že budu bez tipu.. a doufal jsem, že tu někdo něco napíše..díky .. SV: díky i za tu žlutou...

já na tom nelpím..když už jsou mám z nich radost

že umřu...to jsem se nikdy nebál... :-)

tak to má být :-)

Pája
18. 07. 2002
Dát tip
:-))))

Uctivě děkuji.. :)

Pája
18. 07. 2002
Dát tip
budu koukat co se s pointou bude dít dál :-)) a zahynu :-)

:-)) něco mi tak nějak říká, že to vždycky bude to poslední..teda ta pointa :-))

Pája
18. 07. 2002
Dát tip
:-))) no třeba jestli ještě víc nezhloupne :-))) a jestli se z pořád pointy nestane nepořád pointa až neřád nebo tak něco :-))

Prozradím ti konec. Ona bude ještě více a více defektní..až se vyprázdní a otupí..podobně jako já :-))

Pája
18. 07. 2002
Dát tip
takže nakonec dojdeš ke stejnému výsledku...podobně jako já :-)))).. a to bude bezpointovost blablabla :-))) vyprázdní a otupí? její formu nedovedu si představit ani teď ani potom...:-))) co to kecám takový věci (věci?) jsou bez formy :-))

Takovej vtip semitskej jeden hezkej: Víš synku, říká otec, dítěti ..Život, život je jak pomeranč.. synek si to pamatuje a snaží se to vykoumat .. a život běží ..a otec se jednoho dne ocitne na smrtelném loži.. a syn, už dospělý muž, se ho ptá : Jak jsi to tehdy myslel..nikdy jsem na to nepřišel..co to znamená, že život je jak pomeranč.. ? Otec si jen povzdechl :.. jó, to kdybych věděl synku...

Pája
18. 07. 2002
Dát tip
:-)))))))...to je ale pointa!***** :-)))

taky se mi líbí..ale znáš to..trochu ten závěr..něco mi tam chybí..:-))))

Pája
18. 07. 2002
Dát tip
:-))))))))...sakra teď jsem se zamotala do takových úvah jestli vůbec jde nechybění něčeho...zvlášť u tebe...to tuším ani nepoznáš že ti tam nic nechybí....:-))) ale jak říkám...je to zamotaný :-))))

neříkej, že by se tam nehodilo : jó. to kdybych věděl synku, kde je v tom jaká pointa..:-))

Pája
18. 07. 2002
Dát tip
sakra...nó...:-)))))))) :-))))) ufuf.... nemám na to co... (mimochodem: v pomeranči ta pointa určitě nebude...už jsem se do pár jich dívala ) :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru