Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jitro

01. 12. 1998
1
0
1324
Autor
Jarka

Když slavík z louky k nebi se vznes, když do ticha rozšuměl se temný les a začalo na lukách pomalu svítat, já stála tam a úsvit chtěla vítat... Na bosých nohou kapičky rosy, "Bude to krásné." řekl mi kdosi. Chtěla jsem poznat to kouzlo jitra, kdy končí dnes a začíná zítra... Kdy noc se mění v jasný den, skutečnost začíná, končí sen, když lístek po lístku pomalu rozvírá se, všechno se probouzí v celé své kráse... Chtěla jsem poznat to kouzlo rána, když slunce z červánků po noci vstává a měsíc jde konečně také už spát, jdou s ním i hvězdy, jež nesmíme znát...
Dobrý, lyrický! Dokonce chybí děj a pointa mi uniká, a to se mi často nestává - však nemusí to být vždy známkou kvality, tak nevím.

Jarka
16. 03. 1999
Dát tip
Možná bys našel, ale musel bys mě trochu znát..

snoopy
16. 03. 1999
Dát tip
snad.. chtěl bych? asi.. hm!
(mm se moc netrefil myslím?)

snoopy
04. 03. 1999
Dát tip
chtěla jsi, ale jak to dopadlo? nebo jsi jenom šikovně obešla pointu? nebo v tom jen nechci najít to, co tam je?

MM
06. 01. 1999
Dát tip
Taky mám rád svítání - ale nejhezčí je podle mne na svítání obloha, její neskutečné barvy - obloha je vůbec skvělá. Pěkná báseň o pěkném pocitu na pěkném místě...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru