Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hmmmm.... pratele

14. 03. 2000
0
0
1404
Autor
Ozzy

je kazdy clovek sam nebo ma nejake pratele ? chtěl bych si tak pouvažovat nahlas a postesknout si

Poslední dobou, je tomu asi rok, se hodně a chvatně, někdy až překotně, mění moji přátelé. Lépe řečeno okruh lidí kolem mě, úplně nejlépe řečeno stále se rozšiřuje skupina lidí s kterými se stýkám. má to samozřejmě spoustu výhod i nevýhod jako všechno na tomto světě. ale přivádí mě to na jednu myšlenku nebo spíš mě to staví před problém komu věřit a komu ne. Jsem od přírody velmi důvěřivý člově nehledající v činech jiných špatných úmyslů. dlužno podotknouti že život (těch pár minut mý existence tady) mě již stačil naučit, že LIDI SOU SVINĚ, na což ja mu vždy odpovím: NEJSOU ! POUZE SE TAK CHOVAJÍ ! Inu stále věřím v lidskou dobrotu a mnohdy se mi to nevyplácí. Ale to jsem trošku odbočil, chtěl sem se ubírat drobátko jiným směrem. Od malička jsem vyrůstal ve velm iúzkém vztahu s mým nejlepším přítelem s kterým sem strávil až do jeho 18ti let drtivou většinu svýho času. domnívám se, že mám od přírody jistou vlastnost, která mě nutí hledat si TOHO jednoho pravého ideálního přítele. Když to tak říkám, zní mi to strašně, cynicky, hloupě, frajersky a přitom ublíženě. ten můj přítel se odstěhoval daleko pryč a žije si svůj život. V okruhu svých přátel se od té doby stále snažím vykonstruovat si podobnou osobu znovu, najít někoho pro mě, najít toho dětinskýho klučinu s kterým budu na jaře chodit po lese, v létě se koupat, na podzim pouštět draka a v zimě se koulovat. Bohužel však moje snaha vede většinou ne k nepochopení ale k jakémusi ublížení oběma stranám. Jakmile si myslím, že jsem našel tu správnou osobu všechno se zhroutí. Zajímavé je že se to nezhroutí naráz ale tak jaksi postupně. Stejně tak jak jsme se pomalu sbližovaly tak stejně pomalu se najednou začneme rozcházet a přestáváme si rozumět. strašně mě to bolí. Když o tom přemýšlím, vždycky potom přišel zase někdo jiný (pro vaši představu mluvím asi o 4 osobách) kdo by vzniklou mezeru tak nějak nahradil. Nevím jestli se předchozí vztah zbortil kvůli nové osobě anebo se nová osoba zjevila díky zborcení vztahu. každopádně jsem z toho všeho velmi smutný a jediný jistý závěr ke kterému jsem dospěl je že chyba je ve mě. Konkrétně v mojí ABSOLUTNÍ sobeckosti kdy se snažím najít so IDEÁLNÍHO přítele, tak nějak si ho vykonstruovat pro sebe. Je to fakt hnusný, nevim co s tim mam dělat. Mám kolem sebe spoustu lidí, mnohých si vážím, mnohým z nich nedůvěřuji, v málo případech (tak 3-4) mi záleží na tom co si o mě ti lidé myslí, to jsou lidé kterých si vážím nejvíce a které miluji. Na druhou stranu stále pochybuji o všem, o nich, ale hlavně o sobě. Moc bych chtěl njít rovnováhu a hlavně přítele.
Pašík
09. 04. 2000
Dát tip
OZZY myslim ze dulezita velicina je cas nekdy totiz kdyz se veci zdaji tak nejak sejdrem tak to treba tak uplne neni a clovek na to pride az se na to podiva s osdtupem casu... Myslim si ze nejlepsi pritel neni jedna osoba myslim ze nejlsi pritel je par 2 - 3 lidi ktere se naucis chapat tolerovat vychazet snimi sdilet snima urcite veci pocity situace..

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
Ideální přítel neexistuje, to bychom se museli přátelit sami se sebou. Nemůžeš po nikom chtít, aby se choval podle tvých představ. když přestaneš hledat ideály, zjistíš, že OPRAVDOVÉ kamarády máš kolem sebe, jenom sis jich ještě nevšiml pokus se přestat pochybovat a bude líp, uvidíš

Silvinka
14. 03. 2000
Dát tip
Nie, vobec nie si sebecky, len prirodzene tuzis naplnit priestor vo svojej dusicke presne tym, na co si bol zvyknuty. To bohuzial v zivote nejde, je treba zo svojich tuzob trosku polavovat a tiez stratit niektore iluzie a hladat nieco cenne v realite, ktora mozno nie je az tak ruzova. Vies, mozno je to v tom, ze ludia prilis ocakavaju, miesto toho,aby premyslali nad tym, co daju. Vobec nevidim problem v tom, ze hladas najlepsieho priatela. Po tom tuzi kazdy z nas. Skor je problem v ocakavani a tvojich predstavach, mozno je ten najlepsi priatel v niekom o kom by si si to nikdy nebol pomyslel... Drzim Ti palce a nesmutni, zivot je predsa tak krasny!

Merle
14. 03. 2000
Dát tip
Ideální přítel buď přijde sám (tedy ho v někom objevíš), nebo nepřijde vůbec. Snažit se do něj někoho vmyslet opravdu není dobrej nápad...

Kyslik
14. 03. 2000
Dát tip
..naivne..pripada mi to ako slohova praca 10 rocneho chlapca..nemas tolko? je tazke hladat priatela (a dokonca toho najlepsieho), dobre to napisal Merle.dodavam len,ze skus tu energiu,co plytvas na hladanie niekoho,kto sa objavi raz sam a nebadane pretransformovat na nieco ,(na niekoho) ine (ineho)...

AZALIN
14. 03. 2000
Dát tip
Ozzy, rozhodně nesouhlasím s Kyslíkem.. myslím, že to nepochopil.. no možná je to tím, že tě nezná.. Nicméně těžko ti teď tady můžu k tomu něco chytrýho napsat, protože to se nedá za pár vteřin a ni minut vymyslet.. ale myslím, že máš trošku pravdu s tou sobeckostí.. nevím, možná, že s tím přítelem je to jako s láskou.. myslíš, že existuje IDEÁLNÍ žena?...

Silvinka
14. 03. 2000
Dát tip
Azi: Jasné, že existuje, to som ja!!!! :o))))) Ale nie, každý máme svoje chyby a je len na nás ako sa s nimi naučíme vysporiadať. A hlavne ako dokážeme prijať k sebe niekoho, kto má rovnako veľa chýb. Merle to podľa mňa vystihol.

Stepca
14. 03. 2000
Dát tip
Kámoše z dětství nikdy nenahradí kámoš z "dospělosti". Je to už prostě vždycky o něčem jinem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru