Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezesný spánek

21. 07. 2002
3
1
2295
Autor
Twardowski

Má představa bezesné noci. Je to první můj podobný pokus, proto žádán o vysvětlení, co není dobře.

Spanilá noci

noci plná snů

plná snů bez představ

 

Měsíc

hvězdy

můry

jsou mými diváky

já jejich hercem

hercem bez scénáře

však s dobrou rolí

rolí bez honoráře

 

Prázdné představy

představy o nicotě a prázdnu

jenom to uklidňuje

jenom to netrýzní

 

Co netrýzní mě se líbí

co se mi  líbí hledám

proto jdu spát

proto jdu snít

sny bez představ

 


1 názor

Athares
02. 02. 2012
Dát tip
Nejsem odborník, ale za "laiky" můžu říct, že tip a zaujalo :-)

johanne
30. 04. 2004
Dát tip
zvláštní... daleko lepší než předchozí dvě, ale stále tomu jaksi něco schází

Sabinka
29. 07. 2002
Dát tip
*t líbíš se mi

Armand
23. 07. 2002
Dát tip
kalais: v čemže jest ten nesouhlas? :))))

Armand
23. 07. 2002
Dát tip
:)) heleďse lvice :)))....mě zlobíš :))) sleduj pozorně: ""Má představa bezesné noci" už to je špatně... bezesné noci se nepředstavují, ty se prožívají" ..kde je má údajná zmínka o názvu který "je špatně"? - řekl jsem, že předstatvovat si bezesnou noc je poněkud "naivní", ta se dá jen prožít, načež mě autor opravil a vysvětlil mi, že měl na mysli "spíše noc plnou snů bez představ" :)))) Tvá poznámka příjde mi nemístná. Nemám rád, je-li mi něco podsouváno, ...prosím :))). Pokud zůstaneme u Zenu, tak ano, nic není špatné. Ale o tom to snad nebylo ne? :)

Armand
23. 07. 2002
Dát tip
kalais: "je to jeho svět...tam je možný vše tak to neohrazuj tím svým plotem nebudu podsouvat:)) " dobře si to přečti,... :) mé poslední slovo tady.

miklunka
21. 07. 2002
Dát tip
osobne se mi basnicka hrozne libi! a nemam vyhrady...mas styl...(nekdo by ale mohl vytknout opakovani koncu "radku" na zacatku dalsiho verse...ja naopak chvalim) tip a vydrz! :o)

Armand
21. 07. 2002
Dát tip
"Má představa bezesné noci" už to je špatně... bezesné noci se nepředstavují, ty se prožívají - a vůbec nejsou spanilé a není v ní dobrých herců. Až ji prožiješ, pak tuhle báseň smázneš a budeš se červenat :)))) ale psát zkoušej dál ... všechno chce svůj čas...

Twardowski
21. 07. 2002
Dát tip
Spíše noc plná snů bez představ, já takové mám :-)

Armand
21. 07. 2002
Dát tip
jak vypadá podle/u tebe "sen bez představ"? :))

Twardowski
21. 07. 2002
Dát tip
Takove to, kdyz spis, nic se ti nezda, vis ze spis a odpocivas. Ja nevim, ale prozivam to takle.

IVANOL
21. 07. 2002
Dát tip
"-)

Twardowski
21. 07. 2002
Dát tip
Mě by zajímalo, jaká je forma, jestli je dobrá, co vylepšit a podobně.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru