Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zaskočenému

Výběr: hermit
23. 07. 2002
24
0
4103
Autor
Pepo

tebe

ktorý si našiel hľadané

a nemal si sa kam ďalej

vybrať

 

lebo si zostal


Pepo
22. 09. 2002
Dát tip
Veľmi pekne ďakujem. :o)

Nuitík
21. 09. 2002
Dát tip
*

Idril
21. 09. 2002
Dát tip
*

******* pekné!!! a šup ať jsi v klubu! *:O)

uuuh!! a málem bych zapomněla na TIP! yoy!

galaxy
20. 08. 2002
Dát tip
:)*

Wiki
17. 08. 2002
Dát tip
několika slovy povíš mnoho !*

Bix
07. 08. 2002
Dát tip
toto sa stáva ale neviem, prečo asi radi dobýjame :o)

Ribi
06. 08. 2002
Dát tip
nebolo to ľahké---pokračovať---aj vtedy---keď sa obzrel definovať nedefinovateľné---otvoriť ovocie a nevidieť kôstku len dúfať---ticho si navrávať---ja viem ja viem

Pepo
06. 08. 2002
Dát tip
...a nakoniec príde na to, že slová sú pri tom zbytočné. A potom že zase nie. A stále bojovať s týmto. :o) Vďaka.

Ziggy
30. 07. 2002
Dát tip
som asi jediný kto si všimol stagnáciu tvojho prejavu ... no nič je to NUDA ... kedysi určite:-)*** ale to bolo ... opakuješ sa a podobné slová som už počul len v inej forme od teba ... sorry :-(

Pepo
30. 07. 2002
Dát tip
Niečo na tom bude. Na druhej strane nie som z tých, ktorí píšu každý týždeň úplne inak. Som za kontinuitný vývoj; extravagantné výpady za cieľom prilákať väčšiu pozornosť ma nechávajú chladným.

Pepo
30. 07. 2002
Dát tip
Tak či onak - vďaka. Teším sa nabudúce. ...

Pepo
25. 07. 2002
Dát tip
Naso: :o))) Mythus: Vďaka, braček. tanganika: Neviem, či to stojí zato. Lenže keď ideš za nejakým cieľom, predpokladáš, že svojim úsilím ho dosiahneš. Inak by si predsa za ním nešla. Stará známa pravda je, že nemá zmysel cieľ ale cesta k nemu. :o)

Krel
25. 07. 2002
Dát tip
!*

Diana
24. 07. 2002
Dát tip
Teprve s tím názvem je to dokonalé. Není do dodat. TIP

unseen
24. 07. 2002
Dát tip
*

lubi
24. 07. 2002
Dát tip
tebe ktorý hľadáš a nachádzaš aj pre nás zostaň tip

Pepo
24. 07. 2002
Dát tip
Kalí, teším sa. ;o)

Pepo
24. 07. 2002
Dát tip
Veľmi pekne všetkým ďakujem.

Dabi
24. 07. 2002
Dát tip
...pokoukej to tam, seber to, co jsi našel a jdi s tím dál....hlavně neustrnout! Můj upřímný t*

Naso
24. 07. 2002
Dát tip
opäť minimalizmus s maximálnou množinou výpovede - akoby sa naozaj našiel niekto, kto dosiahol svoj cieľ (až zaskoči táto možnosť) a iné už nemal... Práca pre mozgové závity...

Pepo
24. 07. 2002
Dát tip
Naso: Často sa stáva, že sa človek príliš pripúta k tomu, aby dosiahol cieľ. (Nemusí to byť hneď životný cieľ.) Potom, ak ho dosiahne, po chvíľkovej eufórii prichádza pocit prázdnoty, otázok... Najmä otázky: Prečo nie som šťastnejší a čo teraz? Vďaka Ti. :o)

Naso
24. 07. 2002
Dát tip
Pepo: presne tak... pred niekoľkými rokmi, keď som sa učil na štátnice, celý ten čas pred som si predstavoval, aké to bude ú´žasné nemyslieť na učivo, neučiť sa (nebáť sa), koľko projektov potom zrealizujem, čo všetko napíšem a tak a keď sa to stalo, v to poobedie som sa cítil síce ľahký na duši ale tak práááááázdyyyyy... Neuveriteľne. A všetky moje dobré nápady zrazu boli ta-tam a tá lenivosť potom...

Mythus
24. 07. 2002
Dát tip
...Peťo! Myslím, že touto si to vystihol lepšie ako ktokoľvek iný. Je to zapaľujúce bojovať za niečo. Ale keď to dosiahneš, zostávaš stáť a zapálenie opadá. Všetko tak trochu stráca zmysel. A zaskočí ťa...prečo som vlastne za to bojoval? Asi tak. Táto sa ani nedá opísať.

tanganika
24. 07. 2002
Dát tip
nepripada mi to ako basen...a premyslam o tom, ci stoji zato dosiahnut/najst hladane...

Pepo
23. 07. 2002
Dát tip
Lyryk, pokiaľ je o čom polemizovať, tak Ťa prosím, aby si pokoj nedal. :o) Poéziu chápem aj ako... Ako by som to povedal? Pomoc čitateľovi pri hľadaní. Niežeby som našiel zaňho. Ide o to podať mu pomocnú ruku, nasmerovať ho, ukázať mu krajinu z najvhodnejšieho uhla, aby tá vypovedala. Predpokladať, ktorý je to taký uhol, pod ktorým bude mať možnosť vidieť to, čo mu chcem ukázať. Avšak v tejto pomoci nesmiem zájsť priďaleko - čitateľ musí byť presvedčený, že objavuje sám. :o) Bezduché opisy (napríklad prírody), akých sa v poslednej dobe vyrojilo viac než dosť, sú preňho len fotkou vo fotoalbume - môže byť na nej aj posledný raj na zemi, vôbec v ňom zobrazené nebude rezonovať. Opačný extrém je "viděl jsem". Medzi tými extrémami je naše - autorove hľadanie.

Litochowitz
23. 07. 2002
Dát tip
je v tom dost nedokončeností a přitom jako by se zároveň něco uzavíralo.......T-p.

BooB
23. 07. 2002
Dát tip
znovu veľmi blízke - bez pripomienok = bezpripomienkový TIP :)

Pepo
22. 07. 2002
Dát tip
Pen, včera, následne po Tvojej nevinne vyzerajúcej otázke (prečo prázdny?), som sa skoro zbláznil. :-) Ani teraz ešte neviem, či je to v poriadku (a premýšľam až tak, že vidím zlomyselné úsmevy).

Print
22. 07. 2002
Dát tip
.....*!!!!

hermit
22. 07. 2002
Dát tip
báseň román na pět řádků... perfektní... tip!

Pepo
22. 07. 2002
Dát tip
Zmenil som názov - zdá sa mi omnoho priliehavejší. Blbé - nevedel som, hľadalo sa to vo mne a nie a nie na povrch. Kedy už je vec naozaj definitívna? :o) Vďaka.

Lyryk
22. 07. 2002
Dát tip
podobné sdělení s nízkým obsahem obrazivosti vyžaduje od čtenářů a priori vysokou důvěru v životní zkušenost autora sami si musí dosadit to poetické, pro nás autory to není ažtakový problém, ale pro čtenáře být může... .-)

hermit
22. 07. 2002
Dát tip
Lyryk, možná, ale vem si takovýho Holana... ten místy úplně abstrahoval od obrazů.... ale asi ti rozumím...

Lyryk
22. 07. 2002
Dát tip
a udělal to Holan na začátku své tvorby ?-))

hermit
22. 07. 2002
Dát tip
jasně... ale čtenáři je přece jedno, kdy autor onu konkrétní báseň napsal, dostane se k básni, přečte, an vidí: báseň je bez obrazů...;-))))

Pepo
22. 07. 2002
Dát tip
No - nie je to zrovna poetický opis pokrútenej jablone. :o) Dnešná tvorba sa mi vidí vo veľkej miere nevyložiteľná. Často pracuje iba intuícia, či už u autora alebo u čitateľa. Preto tu nevidím nič rúcajúce... Porozmýšľam. Vďaka obom.

Pepo
22. 07. 2002
Dát tip
Možno iba nemám dosť veľký odstup (ako autor...). Nevidím nič nepochopiteľné. ... Ak sa uspokojí s tým, čo dosiahol, čo bude?

hermit
22. 07. 2002
Dát tip
Pepo, ano, jen si piš po svém. my si musíme zvyknout, ty si zvyknout nesmíš! :-)

Pepo
22. 07. 2002
Dát tip
Hermit, ď., nikdy si nezvyknem. Vieš na čo: Kladiem si otázku (neuveriteľne dobiedzavú), či nie som pristručný. Má vôbec zmysel pýtať sa takto? Pen: Kedysi by som neveril, že sa pre pár slov budem toľko trápiť. Je to raz tak. Lyryk: Aj keď to často bolí, ale som vďační ľuďom, ktorí mi otvárajú oči.

hermit
22. 07. 2002
Dát tip
Pepo: Sám se snažím... nelpět. Ani na stručnosti, ani na obrazech. Stačí ti to jako odpověď?

Pepo
22. 07. 2002
Dát tip
Je to povzbudivé, díky.

hermit
22. 07. 2002
Dát tip
Lyryk má trochu pravdu, trochu, ale svět se prostě MUSÍ přizpůsobit básním, ne? ;-))

Pepo
22. 07. 2002
Dát tip
Páni! :o) Musí to byť obojstranné - to načúvanie.

hermit
22. 07. 2002
Dát tip
No, ono to je, čuju. Funguje to. Samo si to funguje. :-)

Amanda
22. 07. 2002
Dát tip
Nadherna miniaturka neni tam slovo na vic a vsechna tak krasne hladi...!*

Gastarbajtr
22. 07. 2002
Dát tip
***!

Vole
22. 07. 2002
Dát tip
*dobree

Lyryk
22. 07. 2002
Dát tip
:-))) no já na chvíli musel poodejít, sorý, stručnost je přiléhavá, správná, o té bych nepolemizoval, nicméně v té stručnosti se nesmí ztratit původní obraz estetického výrazu; jinak by nejlepší báseň bylo napsat: viděl jsem a každý ať si dosadí co by viděl, jde také trochu o svědectví, o barvu, ekran, osobitost - nezaměnitelnost nikde jsem nepsal, že nebylo pochopeno... chápovité je to dostatečně (alespoň pro mne .-), ... kdosi učinil jakési existenciální gesto, které pobízí k myšlení, ale samotný popis poetického úkonu, oproštěný od dalších příznaků, je jen chirurgickým řezem poznání bez lákadel, ... .-) už dám pokoj .-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru