Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trápíš mne...

22. 07. 2002
6
0
1533
Autor
Lenci

Snad nemohu psát nyní jinak, snad jen potřebuji vyslechnout...

Trápíš mne...

 

Bolest hluboká mnou prostupuje, jsem bezbranná,

vždy se bavívám, dnes však ne,

Ty zasáhls mne a těší Tě, že jsem zranitelná.

 

Čekám tu , Lásko, v nejistotě, jsem netrpělivá,

snad dočkám se Tě, dnes však ne,

je pozdě, Ty zanechals mne zde, jsem opuštěná.

 

Cítím Tvůj dech na skráních svých, jsem rozechvělá,

líbávals mne často, dnes však ne,

Ty snad zapomněls mé jméno, jsem rozčilená.

 

Neovládám se, chci být s Tebou, jsem zmatená, co to stalo se ...?!


Uffff. Tak tohle mi zkroutilo i palce na nohou... To bude vlajková loď kategorie Citové ekzémky v našem klubu. Zařazuji.

:-))) ty máš pařátky? :-)) máš si stříhat nehty....:-)) alte: Tobě to hezky de... si mi připomněl jednoho... hehe.... :-)) a jinak.... citovka jak vietnamec... .-))

to tu tak nevyzní, když to tu napíšu.... :-) nemáte v rodině nějakýho? :-)) bys jim moh konkurovat... :-))

altíku..... :-))) Tě taky přetáhnu... :-))

pomíjivá
01. 12. 2004
Dát tip
avi

galaxy
24. 08. 2002
Dát tip
:-)*

clovrdka
29. 07. 2002
Dát tip
super...zasáhlas mě....je to skvěle napsaný...máš můj TIP!!!

MISERABLE
24. 07. 2002
Dát tip
ojojoj.... znám to.............. t.

Lenci
23. 07. 2002
Dát tip
Díky vám všem...moc.

suva
23. 07. 2002
Dát tip
láska nezapomíná jen občas zakvílí to když je raněná to přejde, za chvíli...

Lenci
23. 07. 2002
Dát tip
Člověk by měl cítit,že žije.A tohle je myslím dobrý způsob,jak se to zcela jistě pozná.Jsem ráda,že jste se mnou...

Rena
23. 07. 2002
Dát tip
Mám podobnej problém.Ten můj mi dá vždycky kopačky a pak se zas vrátí s potlučenou tlamou.Ale ty bys už neměla chtít,aby se vrátil.Ne protože to ani já nechci.Ale oni nám budou ubližovat,když je necháme a to se nesmí stát!

Twardowski
22. 07. 2002
Dát tip
Já nevim, přišel jsem na to, že některé lidi baví, ono se jim líbí, když mohou jednodušše říci ne a tím změnit osud toho druhého. Takové to NE s tím, že si udělám zážer. Nebo zmizí a neozvou se. Ale to bylo jen na okraj. TIP

Quinn
22. 07. 2002
Dát tip
Když dnes ne, tak třeba zítra...*

sleeper
22. 07. 2002
Dát tip
Jo, naprosto chápu, taky mě trápí :-) Ale jednu věc bych přece jen podotkla- zdá se mi to takový moc vyumělkovaný, možná nemám vkus, tak promiň, ale mám radši jednoduchost. Jinak téma je aktuální a určitě hodně osobní.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru