Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdy nikomu nevěř !

14. 03. 2000
9
1
2455
Autor
IVANOL

Nedávno jsem si vybavil historku našeho předního baviče, který ji použil jako důkaz svých teorií o nutnosti nenechat si kazit dobrou náladu. Šlo o to, že při cestě do divadla se dostal do kolony aut, což je v Praze běžné, a tak aby ušetřil čas, tu kolonu předjel a postavil se na první místo hned před semafor. Při čekání na zelené světlo, to prý nějaký vztekloun, chlap se špatnou náladou nevydržel, vystoupil ze svého vozu a šel projevit svůj názor. Komikovi vynadal do debilů a blbů, a ten ho prý zcela odzbrojil svým připitomělým úsměvem a souhlasným přikyvováním, že je opravdu debil a blb, ale že hrozně spěchá , ať mu to odpustí a nezlobí se. Prostě s úsměvem a projeveným souhlasem bylo po agresi a dobrá nálada zůstala zachována. Toto úsměvné vítězství veselého a pohotového ducha mi přišlo na mysl, když jsem stál v neprůjezdné a nepohybující se koloně aut, které zastavila blokáda zemědělců dávající najevo svůj nesouhlas s politikou vlády. Pozoroval jsem ostatní řidiče, kteří svým výrazem evidentně celou akci podporovali a ti nejvíc spěchající a tedy nervózní hledali svými pohledy nějakou oběť, možná že i chtěli vidět krev. Já jsem nikam nespěchal, tedy celá ta situace a bezmocnost kolem ve mne vyvolávala úsměv. Řidič v placatém bouráku vedle se neustále rozhlížel , kudy by podjel svodidla, a tak když se naše pohledy střetnuly, usmál jsem se na něho a pokrčil rameny jako náznak určité solidarity. Pak se vše událo nějak rychle. Nestačil jsem ani změnit grimasu, a tento zcela jistě úspěšný kulturista stál u mého naštěstí jen pootevřeného okénka a častoval mne slovy: „Čemu se tady směješ ty debile jeden posr…., mám ti ten tvuj posr… ksicht natrhnout , až se z toho pos….. !“ A tehdy jsem si vzpomněl na onu historku, odvážně jsem otevřel okno a pravil: „Nerozčilujte se pane, já jsem opravdu debil posr…., můj posr….. ksicht by asi vážně zasloužil natrhnout, až bych se z toho posr…..“ Ten frajer přestal řvát , přestal být brunátný a chvilku na mě nevěřícně zíral. Cítil jsem , že jsem vyhrál, a že vlídnost je odzbrojující. Když se otáčel zpět ke svému stroji, ještě se otočil a řekl: „ To máš teda pravdu , ty debile posr…..!“, a vrazil mi takovou ránu, že jsem se rázem ocitl na vedlejším sedadle pro spolujezdce. Jeho špičatá bota ještě prokopla na několika místech slabé plechy mého českého rodinného vozítka a z levé přední pneumatiky začal po bodnutí vyhazovacím nožem rychle unikat vzduch. Při čekání na výbuch granátu , který se mi náhle objevil na klíně jsem si uvědomil jednu zásadní věc, že totiž nejsem bavič z TýTý !

1 názor

Aru
08. 11. 2021
Dát tip

:D


kgirl
28. 10. 2005
Dát tip
A já už si skoro byla jistá že si to tou taktikou znáknul...

Kovi
22. 10. 2005
Dát tip
výborné! tip!

Derylla
12. 04. 2005
Dát tip
Jé, to je sranda, fakt vtipný, ha, ha! To se Ti povedlo!***

Pěknej kousek. Sice je víc smutnej než k zasmání, ale když jsi o tom dokázal takhle napsat, tak to na tvojí duši asi nezanechalo nějaký vážnější šrámy... Tip

Elyn
16. 11. 2003
Dát tip
:) Beru si to k srdci..

Peeta
05. 12. 2002
Dát tip
nojo, bavič...kterej asi...vim, že to s tím dílem nesouvisí, ale tenhle chlápek mi leze pěkně na nervy, takže jen do něj

To by se asi pan Bavič divil, že jeho "dokonalá" metoda nefunguje v realitě všedního dne. Zvlášť když jednáme s agresivní horou svalů a nemůžeme ujet ani se bránit přihlouplým úsměvem a písemným seznamem bavičských úspěchů. Jo, když dneska nemáš kolt u pasu a hodně rychlou ruku, je lepší civět do země. Je to jako na starém Západě. Jenže tam byla značně férovější pravidla...

Horys
21. 06. 2001
Dát tip
:) Dobry! ...fakt granat ?!

suva
17. 05. 2001
Dát tip
A tomuhle se říká realita :c)

mike
02. 05. 2000
Dát tip
Ten boháč má ale slovní zásobu ! Intelektuálové mu mají co závidět. Uvědomil sis to správně. Jé, to je vážně fajn (chudák auto). Vážně.

Anonym
21. 04. 2000
Dát tip
Poprvé po x letech znovu tvá povídka! Jsi elixír vody živé, I., ale to Ty asi víš... Inka

McCoal
04. 04. 2000
Dát tip
Tak jestli je to alespoň z poloviny pravda, tak jses asnym dukazem toho, jak televize může uvést člověka v omyl. Ale ať už je to pravda nebo ne, jisté je, že je to skvělý.

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
Vytiskla jsem si to a čtu pod lavicí můj nepříčetný řehot zburcoval chemikářku a už ke mně výhružně pajdá joj, to bude mela

Merle
20. 03. 2000
Dát tip
sem tu znova...

Anonym
16. 03. 2000
Dát tip
Moc se mi to libilo,jeste...

Merle
16. 03. 2000
Dát tip
Tvoje povídky mi dost chyběly... Zbytečně dobrý (jako obvykle)

Miroslawek
16. 03. 2000
Dát tip
Heh, až tak? To píšeš z kliniky?

Bibša
15. 03. 2000
Dát tip
Ivanolku, úžasné, tvé povídky nikdy nemají chybu! A teď se musím znovu jít přemalovat:-(

Laďa
15. 03. 2000
Dát tip
Já se přemalovávat nebudu, protože mam ksichtík rozmidlenej už od rána a nebude to lepší. No jo lidi jsou nevyzpytatelní.

Stepca
14. 03. 2000
Dát tip
Mám poprskanej monitor!!!!!!!!!!! Promiň..

Hackman
14. 03. 2000
Dát tip
z toho si nic nedělej, někteří lidi jsou příliš skromní, aby se o sobě vyjadřovali a tak ty své chlapské vlastnosti se snaží darovat těm druhým, jen se nám naskýtá otázka zda ti dobráci o tom ví..myslím, že je necháme v nevědomosti, neboť ta je oázou slaboduchých

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru