Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stín

14. 03. 2000
2
0
2954
Autor
MM

dlouho jsem nic nepsal... všechno je příliš skutečné. a pak jsem zranil. vzápětí jsem toho litoval a (snad) se mi to pak povedlo asopň trochu napravit - ale něco tady zůstalo. a taky jsem chytřejší. vím o jackovi ve své hlavě a pokusím se mu bránit... jím mrkev.

a je to stín Jacka Rozparovače, co žije v tvé hlavě a občas vyjde ven, aby viděl, jak je. balancuje mezi hemisférami, směje se a ty proti němu nic nezmůžeš. ale pokud budeš jíst mrkev a chovat se uctivě ke starším lidem, tak ti dojde, že někdy se z lesa ozve i to, co by ses neodvážil zavolat. a najdeš mír aspoň na 5 minut.
Beata
28. 12. 2001
Dát tip
stísněný pocit, teskně popsaný, výmluva na mrkev je dobrá :o) líbí

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
dost dobrý

Merle
16. 03. 2000
Dát tip
jojo

Bibša
15. 03. 2000
Dát tip
MM, bylo to zlý, teĎ už bude jenom líp... hlavně nevyměň Jacka Rozparovače za Jacka Danielse:-( Ramonka to napsala krásně, nemám k tomu moc co dodat. Jsem ráda, že se sem vracíš, když je smutno. Díky

Laďa
15. 03. 2000
Dát tip
Jo.

Print
15. 03. 2000
Dát tip
Mrkvičku já strašně rád!!! Tebe taky!!!!!!!:-)))

Ramona
14. 03. 2000
Dát tip
Zranil jsi zápěstí, a nic neteklo, víš proč. Nechtěl jsi vidět krev. Chceš všechno prožít po chvilkách, nevydržíš být šťastný. Chápu. Zahleděla jsem se. Něco jako Pavouk záchodový. Nemůžů ho zabít. Kašlu na pověry. Ale chci mít jistotu. Promiň musím končit. 5 minut. ~ ~ ~

slavek
14. 03. 2000
Dát tip
Dokážeš-li najít mír dokážeš-li najít smír dokážeš-li pochopit, dokážeš-li ustoupit byť by se to jen na pět minut stalo, nic dalšího tě nečekalo, život za to stál.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru