Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stýskání

15. 03. 2000
3
0
1640
Autor
Stepca

....snad už jich víc nebudu mít příležitost stihnout.

Stýskání Stýská se mi po zpěvu ptáků stýská se mi po soumraku když studeným potem smáčel zemi po tisícerých vůních stýská se mi. Stýská se mi po dlouhé chvíli kdy hodinky se zastavily a ty po-ma-lou-čku brouzdáš v trávě boty v ruce, jednu ztratilś právě. I po košilích co mají dírku ale neshání se po knoflíku jen rukávy podaly si kolem pasu smutné oko hledá ve všem krásu.
nebudu se stále..;-) tip

Šílená
17. 04. 2000
Dát tip
No dobrá kluku - vypadá to že mám nového oblíbence:o)!!!

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
taky se mi stýská, to mi nedělej, začíná jaro…

zámek
20. 03. 2000
Dát tip
.... geniální ... opravdovost z tohoto dílka vyzařuje ... příliš se mi to líbí ... ó stesku ... ó smutné očičko ... ó Stepčo ... Děkuji !

Stepca
20. 03. 2000
Dát tip
Dík všem :-)

Stepca
17. 03. 2000
Dát tip
Laďa: ale já jsem chlááp :-)

Merle
16. 03. 2000
Dát tip
Zbytečně dobrý...

Tynic
16. 03. 2000
Dát tip
Dotáhni rytmiku a bude to fantastické dílko, poeto !

Hackman
15. 03. 2000
Dát tip
včera jsem byl v jižních Čechách a světe div se skřivani přiletěli, tak to jaro už je tady, nabeton!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bára Braun
15. 03. 2000
Dát tip
Stepcinko to je ale sladkobolné stýskání Hackman má pravdu jaro je tu... to se Tvoje dušička teprve pěkně pokochá a smutek Tě určitě přejde

Jákob
15. 03. 2000
Dát tip
*

Bibša
15. 03. 2000
Dát tip
Ty máš ale krásné stýskání... jo jo, kdyby se mi taky stýskalo vždycky tak poeticky:-) Podezdřele pravidelně poslední verš každé sloky má jinou rytmiku, buď je to písnička, nebo slyším tony, tam kde nejsou:-)

Laďa
15. 03. 2000
Dát tip
Stepca je velice citlivá a potvrzuje mi to při každé příležitosti.

Nestýskej si, nestihneš jich víc, protože vlhká hlína voní jarem a dešťové přepršky vymývají zimu ze všech koutů. :-)

Kyslik
15. 03. 2000
Dát tip
:-)(-:

Zbornik
15. 03. 2000
Dát tip
... nestýskej si, trávou se budem brouzdat bosy brzy, vždyť je tu jaro ... dneska ráno jsem zrovna cestou do práce koukal, jak jsem chodíval za měsíčku a teď už na obloze visel punťa ... jinak hezky melodicka basnička ... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru