Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozhovor

23. 07. 2002
0
0
1083
Autor
Kocour

Když jsem dokouřil druhou hašišivou cigaretu a byl správně naladěnej, šel jsem se projít.Sedl jsem si na kašnu, tuším že to byl pátek večer, a začal dumat.Zrovna mě napadlo skvělý téma, jak bez piva vipít pivo na ex.Zrovna jsem začal nacházet řešení, když se přihrnul strážník.
"Mladý muži bla bla bla bla bla bla děláte bla bla bla bla bla bla bla koupat bla bla bla bla a navíc bla bla bla bla máma bla bla blab rozumíte mi? r o z u m í t e m i?HEJ SLYŠÍTE?"
"Co? Co jste říkal?"
"Člověče vy jste snad opilý!"
"Já? To není možný."
Se slovi "tak si to vyskoušíme" vytáhl trubičku chvíli hledal balonek a pak to nějak zmontoval do hromady.
"Ta trubička je fialová." Namítl jsem.
Strážník se na ni podival pak zas na mě, znovu na trubičku a povídá "To je zajmaví já ji vidím zeleně."
Začal jsem se děsně smát.Zmateně se na mě díval a já se smál až jsem se převrátil do kašny.
Kdyš jsem vyplaval ůplně střízlivý a mokrý, koukal jsem si se strážníkem z oka do oka a on s úsměvem povídá:
"Já to povídal, vy jste se zde chtěl koupat, to je za pětset."

AFRODITA
08. 04. 2003
Dát tip
:))

Cyndi
29. 07. 2002
Dát tip
ježiš ty tvý dumánky :)))

jazz
25. 07. 2002
Dát tip
hezkééééé.....příště si rezervuji místo na kašně vedle tebe....nebude ti vadit, když si místo hašiše zapálím jointa?

Kocour
25. 07. 2002
Dát tip
jazzinko hašiš je marihuana, čily v pohodě :))

inari
24. 07. 2002
Dát tip
:-)))jo, jo strážníci...Pětikilo, hmmm, slušný vystřízlivění:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru