Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(1) - případ špatného doteku

29. 07. 2002
17
0
1597
Autor
PrivateEye

     Pročítal jsem právě z nudy poosmé v ohmataných Květech článek o klonování potemníků, když vešla klientka.

  

     V detektivní literatuře vcházejí zásadně dlouhonohé blondýny s výrazným poprsím a hluboko posazeným hlasem, téměř nikdy ženy s končetinami, obličejem a hlasem špatně vyspalé žáby. Život prostě není detektivka.

 

     "Ztratil se mi přítel," oznámila mi po úvodních ceremoniích, "venčil venku na trávníku psa a náhle zmizel. Zůstal tam jen ten pes a jeho mobil."

     "Váš pes má mobil?" zeptal jsem se.

     "Ale ne," ušklíbla se, "myslím mobil mého přítele."

     "A tak," řekl jsem, "tedy... ehm... jen tak pro jistotu: jak velký je ten pes?"

     "Je to jezevčík," odpověděla smutně.

     "Dobře. Nuže - ke zmíněnému mobilu. Máte ho tady? Mohl bych ho vidět?"

     "Ano," řekla a sáhla do kabelky, "ale opatrně - je nabitý."

     "Samozřejmě," uklidnil jsem ji, vzal jsem přístroj do ruky a podrobil jej zkoumání.

 

     "Myslím, že je případ vyřešen," sdělil jsem po chvíli.

     "No, vy jste úžasný!" rozplývala se klientka.

     "Já vím," řekl jsem.

     "A kde je tedy můj přítel?"

     "Je to zhola jednoduché. Zde je napsaná SMSka, kde váš přítel píše, že právě venčí psa. Vidíte? Ten mobil však není zcela v pořádku, je tam někde špatný dotek, možná i trochu zkrat, prská to jako vzteklý kocour. Obávám se, že došklo k zvláštní a vzácné poruše: ve chvíli, kdy měla být odeslána zpráva (a přítel měl zůstat), se to nějak přehodilo. SMSka zůstala a přítel byl odeslán pryč."

     "Tak takhle se to tedy stalo! Ale jak jej dostanu zpět?"

     "Domluvte se s operátorem vaší sítě, jistě vám poradí. Jsou to snaživí hoši." 

     "Výborně. Děkuji vám. Moc jste mi pomohl, opravdu."

     Vytáhla z kabelky několik bankovek a položila je na stolek.

     "Ten vadný přístroj bych vám doporučil vyhodit a koupit nový," navrhl jsem.

     "Myslíte?" zeptala se pochybovačně, zatímco jej schovávala do pouzdra, "no, nerada bych to nějak uspěchala."

 

     Chápavě jsem pokýval a vrátil se k potemníkům. Jsou to krásní brouci, na mou věru.


Pája
29. 08. 2002
Dát tip
:-)))))))))))******** :-)))) skvělýýý

rainman
14. 08. 2002
Dát tip
...až bude ten mobil volný, půjčte mi ho taky...:-)*

galaxy
08. 08. 2002
Dát tip
Jen aby ses špatně nedotkl Aki. .PrivateEye..Hezky vymyšleno líbí :o)*

Aki
05. 08. 2002
Dát tip
by se mi takovej mobil docela hodil... bych pak nemusel nikoho posílat do prdele, posílal bych je operátorovi... :o))*

clovrdik
03. 08. 2002
Dát tip
:-)))))) dobrej fór :-)) tady je TIP a díky za zanní pobavení :-)) Pomí, díky za aví :-))

Josefk
31. 07. 2002
Dát tip
oddechl jsem si, že ten nabitej mobil nevystřelil ! T :-)))

mas dobrej styl, moc se mi to libi TIP

A taky se nemáme dotýkat drátů na zem spadlých... to je taky tůze nebezpečné. :o))) *

Armand
30. 07. 2002
Dát tip
* :)

Čmelák
29. 07. 2002
Dát tip
HHmmMM - Mobil, který odešle místo SM-esky právě volajícího - TO JE SUPER! Mohu - prosím - toto dílko zařadit do klubu "Humorná próza a poezie"? TIP

Kami
29. 07. 2002
Dát tip
Ó velký Operátore... :o)))*

Witch
29. 07. 2002
Dát tip
ten mobil chci!!!! *

Diana
29. 07. 2002
Dát tip
Mně by se taky hodil! Co to bylo za značku?

ravi
28. 07. 2002
Dát tip
takový mobil se může jednou hodit :-)

Wiki
28. 07. 2002
Dát tip
hm...takový špatný doteky dokážou nadělat pěknou paseku :-)))))))

Danny
28. 07. 2002
Dát tip
opatrně - je nabitý :))))) ***

MikeFish
28. 07. 2002
Dát tip
škoda, ani sis koukám neužil, kámo :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru