Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ToKa - Topinky na Kampě

29. 07. 2002
3
0
4316
Autor
Petula


Níže v textu bude upřesňována informace o Kampě. POZOR!!! Všem, kteří se zapojí do diskuse, budou posílána avízka kdykoliv dojde ke změně či doplnění textu (tedy předpokládám tak dva až třikrát do pátku 2. srpna včetně...)
Mapa Místo srazu je u „pivíčka“, co má pěnu na Karlově mostě... Řetězová - Dům pánů z Kunštátu

Informace ToKa:

 

 

Odkaz na mapu je zde nahoře v prologu.

 

► Sraz nepořádá Petula, ta jen domlouvá občerstvení... ;o)

 

► Sraz se koná na Kampě u Bistra Bruncvík (BB) hned pod Karlovým mostem.

 

Spojení:

a) Metro zelené / A – Malostranská a pěšky ulici U Lužického semináře ke Karlovu mostu, podejít jej a jste na místě.

b) Tramvaj 12, 22, 23 na Malostranské náměstí a Mosteckou ulici na Karlův most. Až bude vpravo vidět podlouhlé náměstíčko se stromořadím, tak sejít po osově symetrickém schodišti dolů, zahnout vpravo a jste tam.

c) Tramvaj 6, 9, 12, 22, 23 na Újezd a přes park na Kampě až ke Karlovu mostu, než k němu dorazíte koukněte vlevo – jste na místě...

 

► Dotazy: Na otázku „KCHARLSBRÝKE?“ či „ČÁRLSBRIDŽ?“

 vyslovenou s patřičně zoufalým obličejem, vám odpoví úplně každý... :o)

 

► Na Magistrátu města Prahy jsem nahlásila, že se začneme scházet:

  •  v sobotu 3/8 2002 v okolo poledne
    a rozejdeme se v sobotu do deseti večer a dále pokračování
  • v neděli začátek okolo desáté ráno a rozchod do třetí odpoledne.

 

To jsou tedy hodiny „zabukované“ na Magistrátu.

 

SEJÍT SE ALE MŮŽEME JAK SE NÁM ZLÍBÍ...

 

► Na Magistrátu je též nahlášeno, že bude veřejné autorské čtení.
Ono tedy být nemusí, ale kdyby se někomu chtělo literárně exhibovat, tak zde pod klenbou Karlova mostu je docela slušné akustické prostředí...

 

V sobotu večer se předpokládá topinkování.

 

Zatím je plán takový, že si každý vezme nějaký ten chleba a příslušné „pomrdády“ k namazání na něj.

Kdo si nevezme chleba, koupí si jej třeba v Mostecké ulici v Biomarketu Vacek nebo ve večerce na Malostranském náměstí...

Tamtéž též ingredience na pomatlání topinek...

 

Vlastní tepelná přeměna chleba v topinky se koná u BB.

 

Přesnější „technické a obchodní podmínky“ dodám.

Opékadlo by mělo být na propan-butan...

 

Opékání je teoreticky možné již někdy od 14. hodiny až do večera.

 

► Protože je zde vcelku draho, navrhuji po opečení a snědení případný odchod do Domu Pánů z Kunštátu (12 minut přesun přes Karlův most, okolo Karlových lázní, pak vlevo Anenskou ulicí přes Anenské náměstí, stále Anenskou ulicí přes Liliovou do velmi úzké Řetzové, která jakmile se rozší, máte podnik za zády...).

Zde je vinárna se zahrádkou:

  • deci vína za 10,- Kč
  • nakládaný hrmelín za 33,- Kč
  • případně alespoň den předem ZPRÁVOU NA PETULU objednaná kotletka 150 gramů z prasete či ňadro z kuřete včetně chleba, salátu a dresingu za 66,- Kč.

Zde končí ve 21:00 + nějaká ta doba na vybrání útraty...

 

Prosím, napište sem do reakcí či mně zprávou, zda o takovýto přesun máte zájem...

 


► Ubeatování bohužel neumím...

 


► Vlastní organizaci srazu včetně času si snad bere na svá básnická bedra Merle, protože dle nezaručených pramenů se Cyndi prý tím vším organizováním snad již cítí být uondána... :o)

 

Na co jsem dnes zapomněla, snad doplním dle vašich ctěných připomínek příště.

 

Ahoj ░▒▓-_-▓▒░ Petula

 


30/7 2002 - první (zatím bezavízovej) „apgrejd“ informací:

 

► Takže Pan Topinkovač z rodinných důvodů nebude, leč měla by být jeho slečna zaměstnankyně, která by mi měla zapůjčit gril a topinky tedy budu uhelnatět já... Slečna prpodavačka a bistromanka (podle vzoru barmanka, mčili barmužka) bude prodávat pitití, střiky a tak – jak je v kraji zvykem...

 

Pozor!!! Protože se vždy gril dává pod širák, pokud bude od rána a pak celý den scát, pak se asi nevyplatí si nechat na topinky pršet a rovnou bychom se šli uchýlit ke Kunštátům. Tam, zatím, náhrada topinění dojednána nění, leč gril mají... Jeden plech beru.

 

► Topinit se bude na sucho – bez Mogulu a jiných vyjeťáků...

 

► Jak správně dole píše Merle, kdo si neobjedná masíko, nebude je mít...

Zatím je objednáno 8 porcí.

 

Bohužel, nemohu zaručit, zda budou skutečně kuřecí prsa či vepřové kotletky. Tak to berte tak, že se objednává porce světlého masa, dresing, chléb a salát. :o)

 

Pa! Pet.

 


Tady je seznam zatím objednaných porcí v pořadí objednávek.

Večer 30/7 2002 se dozvím, kolik je maximum...

 

Upozorňuji, že je velmi vhodné si objednané též sníst a zaplatit...

 

(DLE ZÁJMU ZATÍM DOJEDNÁNA KUŘATA.)

 

pořadí. počet porcí * nick

  1. 2 * Jazz
  2. 1 * Merle
  3. 1 * Petula
  4. 3 * Wiki
  5. 1 * Adams
  6. 1 * Polárka
  7. 2 * breta
  8. 1 * Saul
  9. 2 * Albireo
  10. 2 * Lyryk ???  — zde hlášeno 16 porcí do vinárny
  11. 1 * Danny
  12. 2 * Armand  — ZRUŠENO!
  13. 1 * Čarodej

Výsledek: rezervováno 16 kuřat a 2 vepřové kotlety
 


31/7 2002 - druhý  „apgrejd“ informací (již avízkovaný):

 

► Zatím zajištěn počet porcí kuřete, jak výše uvedeno.
Začátek kuřatování je v sobotu 3/8 2002 18:00
v Domě pánů z Kunštátu.

 

Ahoj |||~_~||| Petula


Začátek topinkování asi někdy po 14:30 – až vybalíme gril z pavučin, vzkřísíme a umravníme propanbutanový plamen a tak...

 

► Vezměte si s sebou nějakej ten chleba a něco na něj (nátěěrku a také občas kudlu...).

 

► Netlačte se vši... Gril je malý...

 

► S topinkami končím nejpozději v 16:30, do 17:00 sklízím a pak se asi tak v 17:30 s přihlášenými přemisťují ke Kunštátům na pláteček pípěte, nepřihlášení mnohu také... Masíko však ASI fakt nebude... Jedině, že by pan vinárník objednal víc... Bývá ale nakloš-hermoš a jiné pochutiny...

 

► Odkaz na mapu, kde je Dům pánů z Kunštáty dám (brzy) do prologu zde výše...

 

Za deště se sice topinky neopékají, ale jinak se vše koná...

 

► Pivo je u BB plechovkový, snad ucekáme „slevu“ na 25,- Kč. Jinak maj docela slušný kafe, dá se koupit „nějaký“ střik, různý pititíčka a tak.

 

► Na větší hašení žízně doporučuji až vinárnu u Kunštátských...

 

Nejedná se o pivní sraz, pivaři, nečekejte točené!!!

 

Sleva na pivo není...

 

► Už se těším...

 


 

Tak, blížíme se, že...

Dle Papouchova návodu dávám přesměrování, aby se znovu objevilo v akcích.

 

Ahoj ///-_-\\\ Petula

 

Naposledy upraveno: 2. srpna 2002


dablik008
11. 08. 2002
Dát tip
diky diky, bylo to ***********

breta
05. 08. 2002
Dát tip
Zdravím všechny nové známé - jste fáááájn :o))

Cyndi
05. 08. 2002
Dát tip
uuuááá... taxi v kanclu držím oči vzhůru a culím se pod fousy, jakože se mi to óčeń ponrávilo... následovat by mělo několik větiček o tom, jak báječný jsou písmácí a jak vás všechny virtuálně plácám po ramenouch, ale všechno už bylo řečeno/písnuto... tak jen zdravím a vzpomínkuju vás... :-)))*

Wiki
05. 08. 2002
Dát tip
připojuju se Cyndi a navíc : díky Tobě, Merlemu a Petule za to, že jste mměli nápad, odvahu to zorganizovat a provést .-))))))) bylo to skvělý a navíc pro mě úžasný začátek dovolené.

Merle
05. 08. 2002
Dát tip
díky berem, ale už nikdy, nikdy víc!! no možná za měsíc nebo za dva

Albireo
05. 08. 2002
Dát tip
Také chci především poděkovat. Cyndi a Merlemu za nápad uspořádat to, Petule za vlastní topinkování, Polárce za mňamňam propriety donesené až na Kampu a za obětavou pomoc písmáčkům s problémy, papóchovi za hudební a hereckou produkci, 3lobytovi za totéž (prý ten druhý guitarplayer byl on), Cyndi a skromné za taneční kreace na pražských ulicích, Dabi za to, že přijela zkrášlit Kampu navzdory nemoci a vlastně všem, protože bez jejich účasti by to nebylo vono. Opravdu krásná akce s účastníky ze (skoro) celého světa - nejbližší z Prahy, nejvzdálenější z Minnesoty (pokud byl někdo ještě vzdálenější, opravte mě).

Petula
05. 08. 2002
Dát tip
Poslední ToKa „aví-spam“ Milé písmačky, milí písmáci, milá hordo afektovanejch magorů! ► Děkuji, že jste přišli! ► Děkuji, že jste mi u nás doma (Malá Strana = maloměsto...) neudělali ostudu, zvláštní dík v tomto bodu pak patří papímu!!! ► Bohužel jsem se již nezúčastnila vašeho nočného „exhibování“ v ulicích staré Prahy... ;o) To muselo být úžasné... ► Děkuji, že jste se neservali o masíčka a že ti, co si objednali si je také vyzvedli a ti, co si je neobjednali, že se nepokoušeli nějaké ukořistit nekalým způsobem boje, tedy že tím pádem do vinárny u Kunštátů ještě někdy můžu... (A my všichni též...) ► A vůbec; některé z vás jsem viděla prvně a při mé „skléróze na tváře“ tak ještě desetkrát, a už si vás budu snad i pamatovat... Tedy jsem ráda, že jste přišli. ► Merlemu děkuji za pomoc při organizování. ► Bomba, moje Zuzanka prohlásila, že někteří písmáci nejsou tak příšerní, jak se domnívala... :o) ► Tedy, milá hordo afektovanejch magorů, děkuji... :o) Tak zase někdy... ░▒▓~_~▓▒░
P.S. Máte-li nějaké technicky slušné fotky, napište mi zprávičku, mohu je naskenovat, upravit a umístit na net... Ale buď hned teď do 8/8, nebo pak až v září MMII...

papouch
05. 08. 2002
Dát tip
hlavně tu fklecy :-) a díkes!!

Polárka
05. 08. 2002
Dát tip
Přišla jsem...viděla jsem... a ...zdravím všechny ... ať už si pamatuji jejich nick... nebo néé..-))))

Dabi
05. 08. 2002
Dát tip
Jste krásní...všichni:o) Ráda jsem přijela:o) Díky:o)

JosefTupý
05. 08. 2002
Dát tip
my děkujem tobě, Petulí:o)

Carodej
04. 08. 2002
Dát tip
Včerejší akce se povedla:)

Wopi
04. 08. 2002
Dát tip
včerejší akce bylo povidlo :)

dablik008
04. 08. 2002
Dát tip
ja rad povidla :o)))

skromna
04. 08. 2002
Dát tip
rada jsem vas videla *g*

Carodej
04. 08. 2002
Dát tip
Dělali jsme hroznej virvál:))) Cyndi má neuvěřitelnou paměť na písně:) a krásné modré oči:) A Papouch tvrdí, že neumí anglicky, přitom má odposlouchaný všechny texty takřka dokonale:)))) A ty kočky z Rakovníka, zadané he he he:) A úžasná Jazz:)

gd
04. 08. 2002
Dát tip
Hádejte, co jsem dělal v sobotu? Uhodli!!! Pracoval!!! Zatracenej život...

Gastarbajtr
04. 08. 2002
Dát tip
hergot, já jsem vochrápanej :-))))

Prokletí
04. 08. 2002
Dát tip
Byli jste báječní, díky ;o))))) m.

Adams
04. 08. 2002
Dát tip
Rád jsem vás poznal.-))

Carodej
03. 08. 2002
Dát tip
Damik - bezva... uvidím zítra.

Petula
02. 08. 2002
Dát tip
Tak a je o sepsáno: ► Mapy jsou v odkazech v prologu. ► Armande, podařilo se odvolat – díky za včasnou zprávu. ► Carodeji, koukej přijít, já si neudělám z žaludku mrzáka! :o) ► Topinky asi od 14:30 (15:00) do 16:30. ► Kunštáti jsou rezervováni od 18:00, je potřebné tam být včas!!! ► Počasi??? Nebude-li průtrž, nepoplavem...
░▒▓~_~▓▒░

Carodej
02. 08. 2002
Dát tip
Já envím, dneska mám díky tomu tlaku náladu pod psa a být to dnes, neuvidíte mne ani z rychlíku...

Damik
02. 08. 2002
Dát tip
rád přídu - jako pražák o to snad ani nemůžu přijít - a pokud Carodej nedorazí, tak já to klíďo zdlábnu:-)))...jinak beru chleba těšim se....:-)

Gastarbajtr
02. 08. 2002
Dát tip
těšte se na Gastíka a celou rakovnickou bandu! :-)

Ziggy
02. 08. 2002
Dát tip
těšíme se na gastíka a celou rakovnickou bandu! :-)

Ziggy
02. 08. 2002
Dát tip
inu a jak vlastně celou ...? CELOU!?

Gastarbajtr
02. 08. 2002
Dát tip
Ziggy: já, dablik008, Miklunka, Fuckie, Háma...

Ziggy
02. 08. 2002
Dát tip
Fuckie neznám ... )?to je female?( ... na dewila se už moc těšim

Gastarbajtr
02. 08. 2002
Dát tip
Fuckie je male....

dablik008
02. 08. 2002
Dát tip
Ziggy i dewil se na tebe tesi :o)

papouch
01. 08. 2002
Dát tip
Petulko, už to vypadlo z nabídky "srazů upoutávek a auditoríí" na hlavní stránce a díky poblblosti Novejch seznamů a Starejch seznamů to skoro nejde najít... zkus to nějak .. nevím jak .. utentočkovat, ať je to zase vidět..

gd
01. 08. 2002
Dát tip
Ty Kunštáti, to je naproti Café Montmartre? Abych to našel, kdybych se odhodlal vkročit do jámy lvové alespoň večer. (Nic neslibuju, život je dlouhej a hlava děravá.)

Cyndi
01. 08. 2002
Dát tip
gd: jojo, přesně u Montmarktu sídlej Kunštáti... to najdeš :))

Carodej
01. 08. 2002
Dát tip
Já bych to tentokrát sice rád stihnul, ale sakra... přinejhorším ten večer u Kunštátů... objednám si tudíž taky jedno maso, přinejhorším ho pak sní Petula a já jí ho zacvakám, to slibuju, he he, ale fakt bych to rád zvládnul stihnout.

Litochowitz
01. 08. 2002
Dát tip
aha, koukam lidí víc než dost, takže asi jezdit ani nemusim.....užijte si to....

Lyryk
31. 07. 2002
Dát tip
já bych si nějaké maso objednal, kdyby... .-) kdyby ovšem nebylo v seznamu výše zveřejněno, že nejsem vegetarián..., nechci přijít o své vegetariánské čtenáře, takže si oficiálně dvě porce neobjednávám .-)))

Albireo
31. 07. 2002
Dát tip
Jaksi se tu neobjevila má objednávka, tak pro jistotu opakuji: Prosil bych zajistit 2x kuřecí vnady. Ne že bych byl takový žrout, ale druhá porce je pro Severkunovou, která se teď moc špatně dostává na Net, ale na Kampu přijde.

Danny
31. 07. 2002
Dát tip
já bych si objednal tu kotletku

Petula
31. 07. 2002
Dát tip
Tak první „avi-spam“... na ToKa Včetně mapy! |||~_~|||

Armand
31. 07. 2002
Dát tip
Petulo, tak já si říkám taky - o dvě porce masíka! :)) Šílka promine potvorovi jako jsem já :)))

Albireo
31. 07. 2002
Dát tip
Nějak mé oči nevidí, kte je ta avizovaná mapa.

miklunka
31. 07. 2002
Dát tip
:o) skvele!

Petula
31. 07. 2002
Dát tip
Albi, mapa je nahoře v prologu. Pravda, je tam než odkaz označený slovem Mapa... Opravím popis – doplním slovo „odkaz“, aby již další nemuseli bloudit. (Jedná se o odkaz na mapy ze Seznamu...) ///~_~\\\

Albireo
31. 07. 2002
Dát tip
No jo, su slepejš. Díky, Petulo.

dablik008
31. 07. 2002
Dát tip
no, ja se prisouram...maso?kure?ne ne, ja si beru dabelsky toasty a chleba, topinkovani zdar ;o)))) d*

Litochowitz
30. 07. 2002
Dát tip
Gaste, ty hovado..těšim se:-)))

Merle
30. 07. 2002
Dát tip
večerní přesun každopádně bude! jakožto demokratická společnost se řídíme pravidlem: jeden muž - jeden hlas. a hádejte, kdo je to ten jeden muž... Petulo, beru to kuřecí ňadro POZOR! Kdo si to jídlo dopředu neobjedná, mít ho NEBUDE!

Wopi
30. 07. 2002
Dát tip
Taky se hlásim o jedno ňadro (v nejhorším kuřecí).

Wopi
30. 07. 2002
Dát tip
Proklí: však se vokážu! :)

Cyndi
30. 07. 2002
Dát tip
souhlasím se vším, co bude navrknuto... a možná přijde i kouselník... mno vážně: snad v sobotu kolem odpoledního dondu

Armand
30. 07. 2002
Dát tip
m i h n u sebou ří snad obávat nemusíme se...

Adams
30. 07. 2002
Dát tip
Tož já bych taky rád ňáký to maso...radši kuřecí, ale při nejhorším i to vepřové.

Polárka
30. 07. 2002
Dát tip
Petulo, prosím taky o zajištění jedné porce masíčka.../kuřecí je lepšíí.:-)/ Děkuji.

Litochowitz
30. 07. 2002
Dát tip
kašlu na maso...já stejně jim jenom pivo....podle toho taky vypadam:-))

A není topinka atribut intelektuálů????

breta
30. 07. 2002
Dát tip
Pet: zamlouvám dvakrát kuřecí prsa, plíz (ale možno i vepřová :o) Děkujííí :o)

JosefTupý
30. 07. 2002
Dát tip
opravdu kusé informace;))) dík za přípravu, Pet. těším se...

JRR
30. 07. 2002
Dát tip
No, tak já teda tentokráte pojedu, no;-) a...celkem... Těšim sseeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!:-) A mnějte se zatim fajně:-)

Wiki
29. 07. 2002
Dát tip
:-)))))

Prokletí
29. 07. 2002
Dát tip
Díky moc za fišerpáfajýtsý ynfo ;o)))))) m.

Wopi
29. 07. 2002
Dát tip
jak říkal děda santa mráz: HO HO HO!

Prokletí
29. 07. 2002
Dát tip
ToKa Toka!!! Mám si zešikmit očka? ;o) m.

Gastarbajtr
29. 07. 2002
Dát tip
díkec za info...rozhodně se objevím!

Wopi
29. 07. 2002
Dát tip
moc tady netokejte, nebo vás plácnu přes pazhnátu!

Prokletí
29. 07. 2002
Dát tip
Wopi: Tak se ukaž, drsňáku!!!!! ;o) m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru