Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes je diabetologie

10. 08. 2002
4
0
2072
Autor
Josefk

z ordinace

1.

 

Jen co se zabouchly dveře, lékařka zírala.

Ode dveří se nesl rozzářený sedmdesátník pan Winter, přibližně roční vdovec. Vyparáděný, s lesklou hřívou, veselé oči povídaly o výborné náladě.

" Pane Wintře,dnes záříte jako hvězda jasná,"  vzpomněla si lékařka na Pavla Nováka a uvítala pacienta úsměvem.

Pan Winter se zapýřil a nesměle se otázal : " ... je to na mně opravdu tak vidět ? ... mám paní doktorko ... přítelkyni ! "

" Ale jestli budu mít dnes zvýšenej cukr, tak to vám přísahám, že to není ... těma sladkejma ... loubancama ! "

 

2.

 

Po půl druhé odpoledne se čekárna vyprázdnila a konečně bude moci jít lékařka na toaletu. Na tuto dobu toužebně čekávají její močový měchýř a pacienti, u kterých provádí konzília.

Dnes se ale ještě ozvalo rázné zaklepání a do ordinace byl poté sestrou vpuštěn fešný mladík, dealer to firmy Berlinchemie.

" Tak se nám přesuňte k váze a nahlaste setřičce, kolik jste vymočil ...", reaguje bleskurychle lékařka a otočí se pomalu k váze.

Na váze se právě sám váží usmívající se mládenec.


clovrdik
08. 11. 2002
Dát tip
:-)) pobavilo :-)) no jo, ti dýleři jsou dneska všeho schopní :-)), ale bod bych dal panu Winterovi :-) TIP

Josefk
15. 08. 2002
Dát tip
Narvah: obě jsou správně :-)

Narvah
14. 08. 2002
Dát tip
To se mi líbí. To ti všechno vypráví tvá žena, či taky děláš ve zdravotnictví? : ) *

Čolito
14. 08. 2002
Dát tip
moc moc dobré!

Josefk
12. 08. 2002
Dát tip
reb.19 : diabetici ke kontrole měří, kolik vymočili za posledních 24 hodin :-) a dealeři jsou schopní !!! někteří i vtipní, jako tenhle :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru