Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smat červená bílá

Výběr: Wopi, Lyryk, Pája
06. 08. 2002
19
0
4502
Autor
hermit

smat červená bílá

 

 


bradavky v lebce
píchám
bolest
na nástěnku

 

a za trochu lá
já a
rzipláč  slip

 

s jistotou od kolen  dolů

 

 

 


další

 

monstrance

 

v prdeli narvaná
 


 

rekoňak
a s jídlem  noste rmut

blaženě nahé

 

 

 

 

 

 

 

 


Hauský
16. 09. 2002
Dát tip
*

Olina
20. 08. 2002
Dát tip
chtěla bych bejt kočky

Pája
19. 08. 2002
Dát tip
.

galaxy
11. 08. 2002
Dát tip
Nojo, ale kam ? :o)))))

dablik008
11. 08. 2002
Dát tip
tohle mi nedelej, mam tu tisic aviz a kdyz budu tvoje basne cist stokrat na ostatni nevybyde cas ;o)) po tretim cteni jeste nemam vsechno :o) ale vratim se!

Gastarbajtr
10. 08. 2002
Dát tip
monstrance v prdeli narvaná....hermite, ty jedeš :-)))) ***!

vajda
09. 08. 2002
Dát tip
rekoňak použitý ako tvrdý reštart....zdá sa to že slová nesúvisia...ale zapadajú v podvedomí...nemusím ich mať každý deň...ale prečo nie...však?

Nuitík
09. 08. 2002
Dát tip
to se mi líbí!*

Carodej
09. 08. 2002
Dát tip
Hermitku, ještě u žádné tvé básně jsem nebyl tak naprosto mimo. Plomiń:(

Vyjan
08. 08. 2002
Dát tip
Tak já pořád nevím. Tu "vzdušnost" slok jsem jaksi rozdýchal, ale není to moc vyjanovské (monstrance v prdeli) nebo lyrikovské (rzipláč, rekoňak)? Mám z toho divný pocit. Eroticko-fyziologické metafory mi připadají příliš naturalistické, jednostrunné a jednoznačné (rzipláč slip). Těžko se mi to říká, ale v této básni se mi nelíbí. Dnes bez tipu.

hermit
08. 08. 2002
Dát tip
Vyjan: díky za vyjádření. fakt, je ža ta básnička není sevřená tak, jak i mě se líbí. ale o tom to je, proto ta velká vzdušnost, je to o niterný roztrhanosti, o chůzi po kluzkých kládách ke stavidlu rybníka. a vyjanovskej a lyrykovsje vliv - jasně ovlivnujete mě, všichni, teda leckdo. .-) ostatně pochybuju, že se někomu může tahle básnička líbit, mě se taky vlastně nelíbí. nepsal jsem ji proto, aby se mi líbila, ale že jsem nějak musel. chtěl jsem jí něco vyjádřit. měnit na ní asi už nic nebudu.

Cyndi
08. 08. 2002
Dát tip
... vy básnící se berete tak moc vážně... a dyž nevíte kundymakam, šaháte po berličce expresiv a deprexů... tedy pro mi prostředek blíž k začátku a totální konec... no jakože jo, no... ;-)

hermit
08. 08. 2002
Dát tip
Cy: já se zas tak vážně neberu, neobhajuju se, ale něco říct musim, ne, nemůžu mlčet, jak sem zvyklej, mlčet tak furt, že jo ;-)

Petula
08. 08. 2002
Dát tip
Jsem jednoduchá, prvoplánová sentimentální nána... Prostě jsem se v tom ztratila. Vnímám básničku jako tři samostatné útvary:

◄ bradavky až na kolena ► ◄ scházející monstrance ► ◄ nahá, co se opila koňaky ►

Jenže než se v jednom zabydlím, tak CVAK a jsem jinde. Mostů nevidim... Za tu první část, která je natolik dlouhá, že mne – ukecanou – dokázala oslovit «*». ░▒▓-_-▓▒░

Hauský
08. 08. 2002
Dát tip
to se mi prostě líbí*

moebius
08. 08. 2002
Dát tip
fakt dobrý, asi taky začnu používat nůžky...

Seregil
07. 08. 2002
Dát tip
Hm. dobrý. *)

unseen
06. 08. 2002
Dát tip
*

Ludvoděj
06. 08. 2002
Dát tip
taky to tak de:))

AHED
06. 08. 2002
Dát tip
"bradavky v lebce píchám bolest na nástěnku" Tohle je geniální, zbytek je zblytek...

hermit
06. 08. 2002
Dát tip
AHED: vážím si tvý kritiky, věříš? víc než potlesku.

AHED
06. 08. 2002
Dát tip
Věřím, poustevníku:-)

večernice
06. 08. 2002
Dát tip
ta první a poslední sloka! * (pro mne by klidně mohly zůstat i oddělené), však to mezitím....krčím si tu pro sebe rameny a nevím co si mám myslet :)

Krel
06. 08. 2002
Dát tip
totálně to jde mimo mě...sorry..

Astalavista
06. 08. 2002
Dát tip
První sloka skvělá, potom mě to nějak rozčíslo.....:))

zolli
06. 08. 2002
Dát tip
Viz AHED, ale tip za ty pícháky na nástěnce.

Armand
05. 08. 2002
Dát tip

Armand
05. 08. 2002
Dát tip
ale dalo mi to práci... :)) za to můj soukromý dík :)

Cyndi
05. 08. 2002
Dát tip
nečtu tě a neklikám, nečtu tě a neklikám, nečtu tě a neklikám... až to opíšu stokrát, vrátím se...*

Wopi
05. 08. 2002
Dát tip
jo

gd
05. 08. 2002
Dát tip
Víš, jak si představuju, jak tohle vzniklo? Na začátku byla dobrá, ale "obyčejná" lyrika, kterou jsi potom vzal a tuhně něco uříznul, támhle pozměnit, všechno zbytečné pryč, všechny významy přechýlit. Asi jsem mimo, ale je zábava pak odhalovat (možné) duševní pochody skryté za zdánlivým zmatečkem. Tip.

hermit
05. 08. 2002
Dát tip
gd: díváš se na to dobře. abych to upřesnil: na začátku byly tři různý lyri básničky (a ještě něco) a z nich potom vzniklo tohle. zbytek snědly kočky.

gd
05. 08. 2002
Dát tip
chachá... TO je poezie... kočky pojídající zbytky veršů... ocasy líně se mrskající při pohlcování epitet... štěrchání parkou do metafory štkavé v agónii.

Cyndi
05. 08. 2002
Dát tip
... jistotné koleníky? bane... královny přec nemají nohy, pane!* už mlčochuju a mizoušim, zakletý pásníku... holduj svým kočkám, holduj...

Lyryk
05. 08. 2002
Dát tip
wow!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru