Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polykač

07. 08. 2002
6
0
1735
Autor
Josefk

nepolykejte lučního koníka ani jiné věci, co vám přijdou pod ruku :-)

Tak jsem si včera už popáté sáhnul na bříško a bylo to pořád tam !

Tvrdé na omak, trochu hranaté, kulaté tak akorát. Měl jsem tím bříško krásně natvarované, přímo k polaskání. A k závidění !

Nikdo mi ale nezáviděl, nikdo si zatím ještě nesáhnul. Nevím, co by asi řekl na tu nádhernou tvrdost a ostrost tvarů, proto jsem se s tím nikomu nesvěřil. Musel bych totiž dodat i to tajemství, že to vibruje, kmitá a tomu by těžko někdo uvěřil. Asi je to rezonance, co jiného, když to kmitá jenom při basech ...

Raději jsem si nechal dnes tu nabobtnalou dřevěnou věc vyoperovat.

Představte si, že po mírném vyschnutí byla hned zase k použití ! ... jen struny se na ni trochu lepí.


clovrdik
08. 11. 2002
Dát tip
no jo, hlad je hlad ... :-)) T.

Seregil
17. 09. 2002
Dát tip
Nic moc příjemného, zvláštním způsobem podané....

Toxman
26. 08. 2002
Dát tip
Vidíš a já myslel, že jsi spolkl mojí foukací harmoniku... na ni se mi totiž ty struny vždycky děsně lepí... :o))*

Deltex
22. 08. 2002
Dát tip
:o))))

Narvah
14. 08. 2002
Dát tip
: )

Narvah
14. 08. 2002
Dát tip
Když přijdu ráno domů, sednu si a zapnu televizi... Venku chodej krasny holky, zacina novej den.... ....nechci polykat plameny, stejne to nejde... Filip Topol. Hele, tema polykani mi pripada zabavne. Znas ten vtip jak hoří cirkus a reditel se vzbudi a rika : "Zavolejte polykace ohně!" To mi rikal brá, když mu bylo sedm... Pěkný den, stále a jen!

Dabi
08. 08. 2002
Dát tip
Fůůj:o)))) Můj upřímný t*

gd
07. 08. 2002
Dát tip
Že je vězeň v base, mi přijde v celku normální. Ale v opačném gardu to je zcela originální myšlénka. Tipuji.

Armand
07. 08. 2002
Dát tip
.-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru