Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zlodejka farieb

17. 03. 2000
2
0
1551
Autor
Sýkorka

Ešte ma nevidí roztrúsenú v tráve zeleno ukrytú pre oči motýľa nevinne neškodnú zlodejku večerov. Prilieta bezbranne farebne oddaný popoludní už vonia po šedi. Krídla mi vymenil... Svetlo si blikoce v hlavičkách zápaliek mokrých až do noci aby sme vzlietli dúhovo dnešní.
Naso
19. 04. 2001
Dát tip
aj keď si zeleno ukrytá pre oči motýľa (oči na stopkách, to bol nápad!) tí čo chcú si ťa nájdu a potom ich úsmevy blikocú ako to svetielko ukryté v hlavičkách zápaliek. Ako to robíš, že keď meníš krídla, dostaneš zakaždým (s každou básňou) krajšie a krajšie?

Silvinka
14. 01. 2001
Dát tip
Azi : :o))) To je jedna z najmilších poklôn na moju poéziu!

Svetielko
03. 01. 2001
Dát tip
strieborná dúha plná melódie /tip/

Sly
14. 05. 2000
Dát tip
jsi vrcholem lyričnosti, ano, a nebojím se to vyslovit nahlas, joooooo)))))))))))))))) ach... TIP...

AZALIN
26. 03. 2000
Dát tip
Ti povim, Silvinko, že vůbec nelituju času strávenýho čtením tvých básniček.. naopak, jsou příjemným pohlazením mojí dušičky.. vážně.. :-)))

Merle
20. 03. 2000
Dát tip
Souhlasím s Rivkou...

Bára Braun
20. 03. 2000
Dát tip
vzlietli duhovo dnešní... juj celé je to krásné..

Jákob
18. 03. 2000
Dát tip
Pekné

Špuntík
18. 03. 2000
Dát tip
Silvinka, co ti mám na tvoje básničky říkat, že se mi líbí, to už víš..... Tak ti budu dávat hvězdičky, ale jen tobě.....

Rivka
17. 03. 2000
Dát tip
Já moc neumím číst básničky... ve slovenštině teprve ne... ale tahle mi nějak strašně příjemně voní:-)

Stepca
17. 03. 2000
Dát tip
Pěkné. Moc, moc..

Hackman
17. 03. 2000
Dát tip
joj

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru