Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vrazi

07. 08. 2002
8
2
3148
Autor
Beezer

Tak nějak jsem přemýšlel o zastaralých myšlenkách, které bohužel ještě dnes nacházíme v běžném životě.

 

Vrazi,

v té dnešní době,

spílají tobě

i Mě, i Vám,

kazí,

Nás v černé róbě,

fandíce sobě,

navzdory Nám.

 

Šéfa,

podplatíš lehce

a hnáty v lebce

prostor plní,

On má

mozek jež hebce

rozdává lekce,

z nichž slzy roním.

 

Páni,

kteří nám vládnou,

zatímco stárnou

Naše city,

s těmi,

jež brzy padnou,

jak kytky zvadnou,

se cítím zbitý.

 

Válku

vedeme tichou

a pravdu lichou

tajně mi dají,

v láku

Má mysl s míchou,

či srdce s pýchou,

za sklem si hrají.

 

Hrají,

že vyjdou z láku,

s lehkostí ptáků,

jim city vzkvetou,

znají,

že síla draků

a lstivost mraků,

z cesty je smetou.


2 názory

pété
23. 01. 2007
Dát tip
pěkné, moc pěkné, nádherné verše, tipuju to na Tip:-D

Beezer
24. 08. 2005
Dát tip
optimističtější, poetičtější alternativa?... Nu proč ne? :)

leenai
19. 08. 2005
Dát tip
příliš poučný tón, zdá se mi nejsou přec jen vrazi na zemi a když ano, tak se to dá říct poetičtěji :))

Babetka
21. 10. 2004
Dát tip
Tak ještě jednou: no přece to, že neplodím vůbec špatný věci. :-))

Babetka
11. 10. 2004
Dát tip
No přece to, že neplodím vůbec špatný věci. To je moc legrační. :-))

Beezer
11. 10. 2004
Dát tip
Ehm. Tak ještě jednou. Nevím, co jsem řekl vtipnýho???

Beezer
09. 10. 2004
Dát tip
Tak já nevím co sem řekl vtipnýho? Můžeš mi to vysvětlit?

Babetka
08. 10. 2004
Dát tip
No proto. :-) Já že neplodím špatný věci?? Dovol abych se zasmála - cha, cha, cha. :-)

Babetka
06. 10. 2004
Dát tip
A my se někdy hádáme?? :-) To ze mě nic podobnýho nikdy nevypadne. :-) Škoda...

Beezer
06. 10. 2004
Dát tip
Ach promiň. Diskutujem :-)) To si nemyslím, neplodíš vůbec špatný věci.

Beezer
18. 07. 2004
Dát tip
Jo, jo. Já su taky rád :-) Aspoň se nebudeme hádat :-) To moje se taky umí vzteka trošku jinak :-) Ale občas ze mě vypadne něco takovýho :-)

Babetka
17. 07. 2004
Dát tip
:-) To jsem ráda, že jsme se tak hezky dohodli. :-) Jejda, tak moje já se vzteká úplně jinak! :-) To by se nedalo ani publikovat!! :-))

Babetka
11. 07. 2004
Dát tip
Taky bych chtěla, aby ze mě tryskalo něco podobnýho! :-) Jak to děláš? :-) A o tý úrovni se nebudeme hádat, ju? :-) Myslím si svý! :-))

Beezer
11. 07. 2004
Dát tip
Tak si budeme myslit svý oba :-))) Já nevím jak to dělám. Asi se moje vnitřní já takhle vzteká :-)

Babetka
07. 07. 2004
Dát tip
Teda, těžký to je. :-) Ale to vůbec nevadí! Aspoň to ukazuje tvoji vysokou úroveň! Skvělý! ***

Beezer
07. 07. 2004
Dát tip
Tak vysokou úroveň snad ne :-) Ale na tomhle jsem si docela vyhrál. Ale zas na druhou stranu... šlo to samo. Ani sem nad slovama nějak moc nepřemýšlel. Doslova to ze mě tryskalo :-) Vznilo z toho tohle :-)

Beezer
07. 04. 2004
Dát tip
No. jestli přínosem to nevím :-) Neříkám, že tvorba je špatná ani úžasná. Ale určitě nad ní přemýšlíš nějak víc. Bylo by to fajn, pokecat.

Ateh
28. 03. 2004
Dát tip
S tou úrovní bych se hádal,ale byl bych jedině rád. Myslím,že by to pro mě bylo přínosem.

Ateh
27. 03. 2004
Dát tip
Nejsem,setkali sme se jednou,v jihlavě,aji s Vášou. Nemáš zač děkovat,píšu co si myslím.

Beezer
27. 03. 2004
Dát tip
myslím, že tvoje názory na poezii a i tvoje vlastní tvorba je na takový úrovni, že by možná stálo za to o tom ještě někdy pohovořit. Nemyslíš???

Beezer
26. 03. 2004
Dát tip
Ha. začínám tušit, že možná nejsi tak úplně neznámý. Oastatně, kde jsi slyšel tu písničku? Jinak moc díky jak za kladnou kritiku... tak i za toho krylofila :-)

Ateh
25. 03. 2004
Dát tip
Hodně,hodně moc to na mě zapůsobilo a s hudbou se mi to dostalo ještě víc pod kůži. Donutí to člověka se zamyslet-jedině dobře,navíc tak trochu Krylofil:-) (v dobrym slovasmyslu) CAPUTE VETATO,jo a s díky,tobě za obohacující text a Lovecraftovi,za vynikající zpracování hudby.

Beezer
12. 04. 2003
Dát tip
Jsem folkař jako ty. Základní rozdíl je v tom, že já jsem prostě odkojenej takovýmhle mlíkem. Ja su prostě takovej Krylomaniak a ono se to nějak v tý práci projeví. Díky

Beezer
10. 02. 2003
Dát tip
Všem vám moc děkuji. Pokud mi přicházejí takovéhle kritiky, nutí mě to k přemýšlení jak psát dál a hlavně mě to nutí psát dál!

Viky
28. 12. 2002
Dát tip
já myslím,že máš opravdu talent,zatím,se mi líbilo všecno, co jsi napsal,takže piš dál!*

Lovecraft
31. 10. 2002
Dát tip
Četl jsem již velmi mnoho děl na písmáku, ale toto se nějak nepatří, po přečtení jsem přemýšlel jaký slavný autor to napsal......už vím...............BEEZER..!!!!! --Vyjímečné, dokonalé, však velmi těžké.

Beezer
31. 10. 2002
Dát tip
Hou hou hou. Moc díky, a nenuť mě do zarudnutí. Nemyslím, že je to nějaký výjimečný. Ale přesto moc,moc dík.

Beezer
12. 10. 2002
Dát tip
Lidi. Pište, když už jsem se odvážil dát to do arény. Prosím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru