Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tvoj derviš sa točí naopak ako môj

Výběr: hermit, Lyryk, Gastarbajtr
15. 08. 2002
13
0
3487
Autor
Bix

tvoj derviš sa točí naopak ako môj

 

po točení hlavy padám do sena

jedna kofola

točená

 

zafarbí tričko cestou ku stehnám

 

alergia na padanie páperia

 

keď nevzlietne


vajda
24. 09. 2002
Dát tip
Ajajaaaj, tak taketo mam rad...obrazotvornost pracuje na plne...to...obratky... ...a mam pocit ze som to prezil...a este :kazde slovicko je tam, kde ma byt... ....T....!!!

Mythus
05. 09. 2002
Dát tip
:)

točím se točím se točím se točí se točím... kdo mě zastaví? lačnosti pohlaví se prý nezbaví ani lidé váhaví točím se točím se točím se točím se točím ono to unaví kdo mě zastaví? láhev to nespraví snad rána do hlavy! :-)))

Mythus
04. 09. 2002
Dát tip
dokonalé až na jeden verš...ktorý asi vieš. ale hodí sa tam, je to plná báseň. vieš, naši (moslimskí) derviši majú veľkú červenú suknňu...točia sa stále dookola až kým nepadnú na zem. preto ma celá báseň, akoby ťahala k yemi, taký ťaživý pocit, ako keby gravitácia vyhrávala nad vôľou a človek zostáva dotknutý niekde hlboko, v podstate.

Bix
04. 09. 2002
Dát tip
ktory vers

Mythus
04. 09. 2002
Dát tip
zafarbí tričko cestou ku stehnám ...ale hovorím, hodí sa tam. len mne vadí, že sa často láska a istý pocit zamieňajú za veci iné, veci často veľmi povrchné. nehovorím tým o tebe, aby tu nedošlo k nedorozumeniu.:)

Bix
04. 09. 2002
Dát tip
vasen nemusi byt povrchna, ale rozumiem ti

Tynic
29. 08. 2002
Dát tip

dablik008
17. 08. 2002
Dát tip
tak potom co jsem si v kritikach precet kdo je dervis ;o) smele hvezdickuju *****

Wiki
17. 08. 2002
Dát tip
*

Bix
17. 08. 2002
Dát tip
Elyanne: Ja dervišov poznám celkom povrchne, to čo viem, vnímam veľmi pozitívne - napíš mi viac ! Vďaka.

Zly
17. 08. 2002
Dát tip
*

Ribi
15. 08. 2002
Dát tip
a stretneme sa na podlaží parfémov

Elyanne
13. 08. 2002
Dát tip
V západoasijských pohádkách je derviš záporná postava, něco jako démon.

Lyryk
11. 08. 2002
Dát tip
derviš Der Wisch .-)

Gastarbajtr
11. 08. 2002
Dát tip
*! *V*

hermit
09. 08. 2002
Dát tip
... (můj čaj) :-) t v

Bix
09. 08. 2002
Dát tip
aj mňa - kaluška :o) - ale mám aspoň prívesok a v pondelok som zase v Ostrave - ďalšia šanca :o))) - čo povieš ? hermit: ď.

Ziggy
08. 08. 2002
Dát tip
kruciš ... čo je to derviš?

Petula
08. 08. 2002
Dát tip
Člověče... To je dobré!! Nádherné asociace – na první pohled nesourodé – mi kreslí ucelený obrázek. Díky!

░▒▓~_~▓▒░
«*»


Ziggy: mnich – žebravý, hubený. Asketa. Většinou uváděn v mluvě jako „tančící derviš“, případně „točí se jak derviš“ – svižně.
|||~_~|||

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru