Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

H

18. 03. 2000
1
0
1437
Autor
Sýkorka

Dúfam, že vymyslíte pokračovanie :o)))

Hýbeš horizontom hustnúcej hmly Heroickým hlasom hľadáš hanebné hry hocikde hocako hocikedy Hladíš hádkou horíš hrubosťou hýriš... hazardne... Hádam hľadám hlbšie hodnoty...
Sýkorka
07. 05. 2002
Dát tip
Má to pokračovanie v básni "Na telo". To je pravda, aj ľudia v našom literárnom klube povedali, že takto písané básne ťažko vyjadria ťaživý pocit, keďže sú sami o sebe hrou... :o)))

BooB
04. 04. 2002
Dát tip
to sa mi páááááči! prepáč, ale neopovážim sa o pokračovanie... je to tak zralo hravé - a tým pádom (podľa mňa) optimistické = vhravý tip - i keď si viem predstaviť, že slo o hru od samého začiatku a teraz sa bavíš... :)

Naso
26. 04. 2001
Dát tip
Heuréka!!!

zámek
21. 03. 2000
Dát tip
...hodnotíš hlubší hledání hádáním ... hladké hodiny houkají ... hurá, hurá ... hebounce ... pěkný díky !

Merle
20. 03. 2000
Dát tip
hanba hlavě hluchoněmé tím já myslím tedy té mé. hrozné hamty hlavou hýřím na h nejsou s tím se smířím.

Silvinka
20. 03. 2000
Dát tip
Merle: :o))))

AZALIN
19. 03. 2000
Dát tip
Ne, to tohohle nejdu.. zkousel sem to na sraze od "P", ale moc mi to neslo.. no mozna to bylo tema Velvetama.. ;-) Ale tohle neni spatny.. :-)

zolli
18. 03. 2000
Dát tip
Hladíš hádkou??? Divné!!! co: hřešíš hádkou, horuješ hádkou, hněteš hádkou, hrubneš hádkou, hyneš hádkou, hrozíš hádkou, nebo Hadíš /od hada :o))/ hádkou,hněváš hádkou,

Silvinka
18. 03. 2000
Dát tip
Nie, on hladí hádkou, to je proste jeho sposob vyjadrovania lásky. Ešteže je len vymyslený...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru