Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vytřít, či nevytřít - toť otázka

10. 08. 2002
2
0
9135
Autor
Danny

interní auditorium klubu Výtěr

Tady by se měla diskutovat díla, která jsou z hlediska výtěrovatosti sporná.


Prokletí
15. 05. 2003
Dát tip
Ins: Bude ;o))))))))))))))))) m.

Je toto možné?.Já se neorientuji už vůbec.Klub za klubem,sdružení,redakce...A taková slova jako "vytřít".Těprsk.Pardyjé pometlo,já se tu bojím!Práskač ještě není:o)?

Merle
27. 01. 2003
Dát tip
ciri: je to sice patos jak sviňa, ale na běžnou úrveň výtěru to bohužel nedostačuje... budeš se muset prostě ještě o něco víc snažit ;))

Albireo
27. 01. 2003
Dát tip
Ciri, nezhasnu Tě, to už musel vytírat půlku Písmáka. Není to veledílo, ale ani ostuda.

Cirilla
24. 01. 2003
Dát tip
prosimvás, vytřete už někdo mojí slátaninu "Nezhasínej". se divim, že na to ještě nedošlo...

Danny
04. 11. 2002
Dát tip
dnešní dílo Krasnykokos - Krtek vypadá celkem na Výtěr... co vy na to?

Armand
04. 11. 2002
Dát tip
nechal bych to být .. .-)

Danny
11. 10. 2002
Dát tip
Kennyny - Facka? Coze? Dvacka?

Albireo
26. 09. 2002
Dát tip
Tak váhám: co říkáte na Francois - Macíček?

tloudev
02. 09. 2002
Dát tip
merle kup si za účast votruby.

galaxy
31. 08. 2002
Dát tip
Stanislave : ještě , že Tě tu mám .o)) Napsala jsem strašně dlouhej a strašně chytrej elaborát, ale hned jsem ho zase smazala, protože by stejně byl hrachostěnný. :-)))

galaxy
31. 08. 2002
Dát tip
:-)) Zase ale dáváš prostor těm, kteří jinak nemají možnost jinak se vyřečnit. Takže vlasně děláš záslužnou práci :o)

Merle
26. 08. 2002
Dát tip
tloudev: nevíš o čem mluvíš. albi: ne. je to sice slabý, ale tohle už je tu zakázaný vytírat.

Albireo
20. 08. 2002
Dát tip
tloudev: Přečti si větu, která tvoří obsah tohoto interního auditoria. O tom, že je to špatné, nepochybuji; jen jsem se podle záměru tohoto auditka chtěl poradit, jestli rovnou vytřít, nebo "hájit" nového autora a počkat, jak se vybarví dál.

tloudev
20. 08. 2002
Dát tip
brekekekeke.

Albireo
19. 08. 2002
Dát tip
Lidi, co říkáte na Lumpíka a jeho dílo 59460? Já bych ho vytřel. Šíleně neumělé.

tloudev
19. 08. 2002
Dát tip
eh.. potrebujes poradit? Kup si novy model pritele na telefonu! Bud vytri nebo nevytri sakra ne?!

tloudev
19. 08. 2002
Dát tip
ostatni necht omluvi mou neomalenost, nejsem clenem vaseho kockovaciho klubu, ale podobne otazky typu "kluci a holky, je to dobry nebo spatny?" me proste serou. Albi, nic osobniho, ale vytri si.

galaxy
16. 08. 2002
Dát tip
Budiš, uvidíme :-)

Merle
13. 08. 2002
Dát tip
galaxy: ech, promiň za ten rod. ty máš pocit, že tu provádíme jakési čistky, že někoho vyhazujeme nebo mu neumožňujeme psát?? a kde jsi k tomu prosím přišla? na to tu skutečně má právo jen Olda a věř mi, že se pustím do každýho, kdo by tu chtěl cosi takového zkoušet (lépe řečeno už se to kdysi stalo). Výtěr je jen trošku recesitičtější, exhybicionističtější a pravda i drsnější způsob, jak vyjádřit vlastní názor.

Merle
12. 08. 2002
Dát tip
galaxy: popřemýšlels někdy nad významem slova "písmák", který má přímo v názvu?

kifkov
12. 08. 2002
Dát tip
NĚCO O PRDELI!!!! (add. Nuitík, Danny) To byl naprosto zbytečnej výtěr, narazili ste na tyč a v tom má bohužel starej Vašina pravdu....Karel Prdel nečeká na nic jinýho než na hnědej pruh ve slipáčích a vy ste mu tu radost dopřáli. Tohodle člověka bych už pro příště naprosto ignoroval...ten už nepatří ani do Výtěru...

Nuitík
12. 08. 2002
Dát tip
však má taky vytřeno jen jedno....

Nuitík
12. 08. 2002
Dát tip
ode mě teda

galaxy
12. 08. 2002
Dát tip
Merle: jsem žena :-) Ano, přemýšlela a nejednou. Hlavně od té doby, co se zde začalo cosi řešit. Nejsem zastánce jakýchkoli čistek. Ani si nejsem jista, jestli někdo na něco podobného má právo. Na hlavní stránce je napsáno : chceš-li přispívat do písmáka .... není napsáno, že to musí být lidé, kteří mají dobrá dílka nebo jsou dokonce geniální. Každý se může svobodně rozhodnout, jestli to zkusí nebo ne. Ty, kterým to nejde nebo chtějí jen provokovat, to časem přejde a sami přestanou. Možná bylo přínosnější z těch zhruba 5 tisíc lidí vyčlenit Ty, kteří sem už nechodí a Písmák je přestal zajímat. Stanovit časové období a to respektovat. To ostatní mi přijde samozvané a arogantní . Pojďme své síly, pokud máme tolik energie, věnovat těm, kteří si často nevědí rady a tápou. Udělejme třeba poradnu pro autory, kteří očividně poradit potřebují a vítají každou pomoc.:-)

Armand
11. 08. 2002
Dát tip
Stanislav: asi jsme oba plácalové .-)

galaxy
11. 08. 2002
Dát tip
Všimli jste si někdy, že písmák má ve znaku usměvané sluníčko ? Přeji nám všem v duši a lásku a toleranci v

galaxy
11. 08. 2002
Dát tip
Opravuji (P)ísmák :-)

Nuitík
11. 08. 2002
Dát tip
Stanislav :o)))))))))

galaxy
11. 08. 2002
Dát tip
Stanislave : já nerada :o)

galaxy
11. 08. 2002
Dát tip
Chtěla jsem jen...ale vždyť víš :o)

Danny
10. 08. 2002
Dát tip
..tak už je to jen u nás :) opakuju: Z dnešních děl se mrkněte na TISÍCILETÍ a básničku V lese

Armand
10. 08. 2002
Dát tip
tak znova dám ten típ za nápad*** :)

Danny
10. 08. 2002
Dát tip
avi

Armand
10. 08. 2002
Dát tip
V lese rozhodně ne.. (písmáci dětem.. a to je ok) TISICILETÍ bych klidně Vytřel, ale zase na druhou stranu takových blábolů pak budeme mít plný klub a kdo, ptám se! :))) kdo to pak bude vytírat ven z klubu...? Nevim, mám dojem, že to doslova nemá na klub... že by to tu jen zabíralo "prestižní místo"

Albireo
10. 08. 2002
Dát tip
TISÍCILETÍ je podle mne opravdu vhodný kandidát na vytření.

Armand
10. 08. 2002
Dát tip
kecyblil a jeho nová upoutávka "pro pány" to vidím na výtěr století... Tohle si opravdu zaslouží řádně a dlouze vytřít i s majitelem. ! :)

Danny
10. 08. 2002
Dát tip
Armand: pro pány: souhlas s výtěrem!

Albireo
10. 08. 2002
Dát tip
Já přemýšlím o vytření jiného Kecyblila - Příběh o vyznání... Bylo by to dost pikantní, protože Stanislav_Vašina to dal do Výběru. Co vy na to?

kecyblil
10. 08. 2002
Dát tip
*!

Albireo
10. 08. 2002
Dát tip
Neavizoval jsem, protože tohle auditorium je označeno jako interní klubové. Talent kecyblilovi neupírám, ale každý může mít slabší chvilku, pro kterou se může stát kanddátem na vytření.

Armand
10. 08. 2002
Dát tip
Výtěráři ti rozhodně prominou (za sebe teď mluvím jistojistě) ale otázka jestli ti odpustí Tvé svědomí a srdce když tu soudíš jiné a vytíráš tak vlastně daleko intenzivněji než náš spolek .-) Sebe sám požádej o odpuštění, za to že činíš rozdíly mezi názory lidí, že je soudíš aniž bys znal :))) .-) Nicméně s tvým: "Nejhorší je, když je ruka při psaní kritiky vedena záští, zlobou, namyšleností a přezíravostí... " nelze než souhlasit. :) Albi: mrknu na Tebou navrhovanou pikantnost .-)

Armand
10. 08. 2002
Dát tip
Albi: kecyblilova báseň vybraná Standou není na výtěr... rozhodně ne.. :) předchozí příspěvek je adresován Standovi (jsem tam zapomněl uvést)

Armand
10. 08. 2002
Dát tip
Stanislav: Tvoje přesvědčení respektuju a máš hodně pravdy, ..ale spoléhat na to, že Tvé (číkoliv) myšlení je neomylné je základní chyba... je totiž výlučně vlastností myšlení, že plodí chyby. Trochu mě odstrašuje (působí nezdravě) ta tvá přílišná angažovanost o "dobro na písmáku", tedy o to, aby tu nezlobili žádní blázni z jejich potrhlými nápady. Nevím co tě k tomu vede, ale budiž, je to tvé právo. Měl jsem však za to, že (snad nejen já) jsem ti to vysvětlil už v diskusi v klubu Výtěr. Z mé strany už by vlastně nemělo být co dodat, ale přesto to dělám, protože je možné, že jsi to přehlédl nebo to bylo nedostatečně patrné. Máme stejnou starost (minimálně ty a já) a ta samozřejmě není lichá, protože lidi jsou lidi a dělají "boty" a to se může stát a párkrát stalo i ve Výtěru (tak jako se to stává i ve Výběru že?) :). Ale jelikož se všechno vyvíjí, tak považuji za známku pozitivního vývoje i tohle Dannyho auditorium klubu. Je to další dobrý krok.. tenhle snad omezí a nakonec eliminuje ony hádky o Výtěr přímo pod dílem. Třeba poté klub zanikne jako takový (což ovšem nepředpokládám v brzké době). Nicméně si zaslouží své místo a čas na obhájení své existence. Poté se uvidí. Do té doby tě snad potěší/uspokojí alespoň tohle "prohlášení". Zkus důvěřovat alespoň některým lidem, kteří jsou členy - tak jako třeba důvěřuješ Albireovi. Pak nebude důvod pro podobné diskuse a ujišťování.. ty necháš čas a prostor nám a my tě třeba (ke tvému překvapení) nezklameme... :)))) Pokud ano, je tvé legitimní právo stěžovat si ať už tady nebo v diskusi klubu. Je třeba něco dodávat? :) ..nikdy se nelze zavděčit všem .-)

Armand
10. 08. 2002
Dát tip
avi

Nuitík
10. 08. 2002
Dát tip
hele, neměla se tu diskutovat sporná dílka? :o)) ale Stáňovi je odpuštěno, ze zášti k němu :o)

Nuitík
10. 08. 2002
Dát tip
mně je to putna :o)) lepší číst Tebe, jak Armanda....zasejc... tuto máš právo psát, zvlášť když asi budeš mít také co říct k dílům...si myslim...ne?.

Nuitík
10. 08. 2002
Dát tip
já si dnes poprvé vytřela.....hůůůůů, jsem plná dojmů :oppp pošlu Ti na ten zákrok avi....:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru